Το παρόν είναι προσωπικό διαδικτυακό ημερολόγιο (blog) που περιέχει αδέσμευτες, προσωπικές απόψεις και εκτιμήσεις, καθώς και σημειώσεις-καταγραφές (αναρτήσεις) ειδήσεων και θεμάτων που βρήκα από άλλους δικτυακούς τόπους και κέντρισαν το ενδιαφέρον μου.

Οι καταγραφές (αναρτήσεις) σε αυτό το προσωπικό ημερολόγιο (blog), είναι για καθαρά προσωπική μου χρήση και ρητά δηλώνεται ότι απολύτως καμιά εμπορική εκμετάλλευση δεν προκύπτει από αυτό το blog.



Τρίτη 31 Αυγούστου 2010

Τι είχες Γιάννη… ότι είχα πάντα.

Προφανώς αυτή η χώρα δεν σώζεται με τίποτα.
Όποιο πολιτικό κόμμα και να κυβερνά, ο δημόσιος τομέας θα στελεχώνεται ρουσφετολογικά, με βάση τις γνωριμίες και τον αριθμό των αφισοκολλήσεων που έχει κάνει ο κάθε υποψήφιος.

Τρανό πρόσφατο παράδειγμα η παρολίγον πρόσληψη ως συμβούλου του πρωθυπουργού ενός 25χρονου με μόλις ενός έτους πτυχίο δικηγόρου, ο οποίος βρισκόταν και σε αναβολή στράτευσης λόγω σπουδών.

Ποιος ξέρει τι είδους «συμβουλές» θα ήταν ικανός να δώσει αυτός ο άνθρωπος στον πρωθυπουργό της χώρας?

Κι όμως όλος ο δημόσιος τομέας, δυστυχώς, στελεχώνεται με το ίδιο ακριβώς σκεπτικό. Kυριαρχεί το ρουσφέτι και η μετριότητα.
Και ο Πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου είναι όλο λόγια.
Αυτός δεν είπε ή αλλάζουμε ή βουλιάζουμε?
Ε, μάλλον βουλιάζουμε κύριε Πρωθυπουργέ.

Έχουν νοοτροπία φυλάρχου οι Έλληνες πολιτικοί?

Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ για να ταξιδέψει από την Μύκονο στην Αθήνα προβεβλημένος βουλευτής και πρώην υπουργός της αντιπολίτευσης και η συνοδός του, έμεινε εκτός πτήσης τετραμελής οικογένεια η οποία είχε κανονικότατα εισιτήριο για την ίδια πτήση.

Αν αληθεύει το γεγονός θέλουν βρεγμένη σανίδα όλοι.
Και οι υπεύθυνοι της αεροπορικής εταιρείας και ο πολιτικός.

Εκτός και αν δεν ανήκουμε στον πολιτισμένο κόσμο αλλά είμαστε χώρα μπανανία και για αυτό ανεχόμαστε τέτοιες συμπεριφορές από τους «εθνοπατέρες».

Η Ε.Ε. έκλεισε τον Ελληνικό Νηογνώμονα

Του Μηνά Τσαμόπουλου για το protothema.gr
Δημοσιεύθηκε Δευτέρα 30-08-2010

Βόμβα πολλών μεγατόνων έσκασε στα θεμέλια της Ελληνικής Ναυτιλίας. Η ΕΕ με απόφαση της αναστέλλει τη λειτουργία του Ελληνικού Νηογνώμονα γεγονός που δημιουργεί πρόβλημα στα υπό ελληνική σημαία ποντοπόρα πλοία αλλά ακόμη και στα πλοία της ακτοπλοϊας αλλά και τα αλιευτικά και τα 3.600 γιότ αφού «τα πιστοποιητικά κλάσης και κυβερνητικής πιστοποίησης που εκδόθηκαν ή θεωρήθηκαν μέχρι 30.08.2010 εξακολουθούν να ισχύουν μέχρι την ημερομηνία λήξης ή θεώρησής τους και πάντως όχι αργότερα από την 28.02.2011.»

Δηλαδή ακόμη και τώρα να έχουν ανανεωθεί τα πιστοποιητικά υπό ελληνική σημαία πλοίων μετά τον Φεβρουάριο του 2011 δεν θα ισχύουν και θα πρέπει οι πλοιοκτήτες να αναζητήσουν άλλον νηογνώμονα.

Πρόκειται για ένα θέμα που ήταν αρμοδιότητας του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη το οποίο είχε αρνητική κατάληξη με μεγάλες συνέπειες για την ελληνική ναυτιλία.

Την ίδια ώρα 130 εργαζόμενοι χάνουν τη δουλειά τους σε μία περίοδο κρίσιμη οικονομικά.

Σε έγγραφό του προς τον Ελληνικό Νηογνώμονα ο Αρχηγός του ΛΣ, Αντιναύαρχος Αθ.Μπούσιος, που εκδόθηκε στις 27 Αυγούστου και αποκαλύπτει σήμερα το protothema.gr αναφέρει ότι «1. παύει να ισχύει η παράταση της κοινοτικής περιορισμένης αναγνώρισης που σας είχε χορηγηθεί και ως εκ τούτου αναστέλλεται μετά την 30.08.2010 και μέχρι τη λήψη απόφασης από τα αρμόδια όργανα της Ευρωπαϊκής Ένωσης σχετικά με το θέμα της αναγνώρισης του Οργανισμού σας.
........
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο
http://www.marinews.gr/pub/category.asp?lang=gr&page=1&catid=6&contentid=12768

Δευτέρα 30 Αυγούστου 2010

Έρχονται εξαιρετικά δύσκολες μέρες.

Έρχεται, ίσως, ο πιο δύσκολος οικονομικά χειμώνας από την μεταπολίτευση και μετά.
Οι τουριστική σαιζόν πλησιάζει στο τέλος της, οι τουριστικές επιχειρήσεις θα κάνουν ταμείο και τα αρνητικά τους αποτελέσματα θα προστεθούν σε αυτά των εκατοντάδων μικρομεσαίων επιχειρήσεων και των καταστημάτων λιανικού εμπορίου, που κλείνουν το ένα μετά το άλλο.
Η ανεργία υπάρχει περίπτωση να φθάσει ακόμα και στο 15% -μιλάμε για τους επίσημα εγγραφέντες ανέργους- , και οι πολιτικοί της χώρας περί άλλα τυρβάζουν ασχολούμενοι με τις δημοτικές εκλογές και την αύξηση της εκλογικής τους πελατείας.

Η κατάσταση της οικονομίας της χώρας μας είναι πια μη αναστρέψιμη και αν συνεχίσουμε με το ίδιο βιολί, τουλάχιστον για την επόμενη πενταετία, η χώρα θα βρίσκεται σε βαθειά οικονομική ύφεση.

Είναι καιρός έστω και στο παρά πέντε ο πρωθυπουργός της χώρας να πάρει κρίσιμες και θαρραλέες αποφάσεις.

Αν θέλει και αντέχει να συνεχίσει να κυβερνά την χώρα πρέπει να σηκώσει τα μανίκια όχι για επικοινωνιακούς λόγους, (βλέπε Ομπάμα), αλλά για να στρωθεί και να δουλέψει πραγματικά, για να βγει η χώρα από την ύφεση.
Πρέπει να δουλέψει σκληρά και αποτελεσματικά, και αυτός και οι στρατιές των υπουργών, υφυπουργών, συμβούλων, διευθυντών, παραδιευθυντών και υπαλλήλων που πληρώνονται με τον ιδρώτα του Έλληνα πολίτη.
Πρέπει να περικοπούν άμεσα και δραστικά οι δαπάνες του δημόσιου και το ευρύτερου δημόσιου τομέα.
Καμιά σπατάλη δεν δικαιολογείται και δεν επιτρέπεται πλέον.
Ούτε η μαύρη τρύπα του ΟΣΕ, ούτε οι τερατώδεις σε σχέση με τον μισθό του μέσου Έλληνα μισθοί των βουλευτών και των κάθε λογής στελεχών του δημόσιου τομέα και των ΔΕΚΟ, ούτε οι σπατάλες και η κατάντια των δημοσίων νοσοκομείων.

Τέρμα στην καταλήστευση του δημόσιου χρήματος.

Και αφού κανένας δεν πήγε φυλακή για τα μέχρι τώρα κλεμμένα, φοβάμαι ότι η επερχόμενη βαθειά οικονομική κρίση και η ανέχεια θα βγάλει τους ανθρώπους στους δρόμους, και αλίμονο σε όποιον από τους κρατούντες πέσει στην πλώρη του αγανακτισμένου όχλου.

Κυριακή 29 Αυγούστου 2010

Ξεκινούν κατασχέσεις για 1.000 υπερπολυτελή γιοτ

Toυ Γιώργου Δημητρομανωλάκη για το Πρώτο ΘΕΜΑ
29-08-2010
Μερική αναδημοσίευση

Η εντολή που υπάρχει είναι μέσα στους επόμενους μήνες το Σώμα να κατάσχει τουλάχιστον 1.000 mega yachts τα οποία έχουν δηλωθεί ως επαγγελματικά αλλά στην πραγματικότητα χρησιμοποιούνται μόνο από τους ίδιους τους ιδιοκτήτες τους - χωρίς να ενοικιάζονται ούτε μία ημέρα.

Στο ΣΔΟΕ έχουν υπολογίσει, με δεδομένο ότι καθένα από τα σκάφη αυτά κοστίζει πάνω από 2 εκατ. ευρώ (μεταχειρισμένα), εάν εκτελωνιστούν και τα 1.000 ότι το Δημόσιο θα εισπράξει ένα ποσό που κυμαίνεται από 500 εκατ. ευρώ έως 1 δισ. ευρώ, καθώς οι ιδιοκτήτες τους θα πληρώσουν επί της αξίας τους 23% ΦΠΑ και 10% φόρο πολυτελείας. Αρα για ένα κότερο αξίας 5 εκάτ. ευρώ ο ιδιοκτήτης του για να το εκτελωνίσει θα πληρώσει πάνω από 1,5 εκατ. ευρώ.
Στα κομπιούτερ του ΣΔΟΕ, όπως είχε αποκαλύψει το «ΘΕΜΑ» στις αρχές Αυγούστου, είναι καταγεγραμμένα όλα τα mega yachts τα οποία βρίσκονται ελλιμενισμένα σε όλες τις μαρίνες κυρίως της Αττικής (Βουλιαγμένη, Ζέα, Φλοίσβος, Γλυφάδα κ.λπ.). Οσα δεσμευτούν θα αφορούν:

Κότερα με ελληνική σημαία τα οποία έχουν δηλωθεί ως επαγγελματικά. Οι ιδιοκτήτες τους τα ενοικιάζουν με εικονικά τιμολόγια είτε στον εαυτό τους είτε σε άτομα του στενού περιβάλλοντός τους - είτε ακόμα και στο υπηρετικό τους προσωπικό έτσι ώστε να είναι σύμφωνοι με την κείμενη νομοθεσία. Ομως στο ΣΔΟΕ έχουν συγκεντρώσει δεκάδες στοίβες με εικονικά τιμολόγια ευτελούς αξίας που αφορούν τα συγκεκριμένα σκάφη και μπορούν να αποδείξουν ότι αυτά τα χρησιμοποιούν μόνο οι πραγματικοί ιδιοκτήτες.

Mega yachts με ξένη σημαία. Τα σκάφη αυτά ανήκουν ως επί το πλείστον σε offshore εταιρείες που έχουν ως αντιπρόσωπο στην Ελλάδα είτε τον πραγματικό ιδιοκτήτη (στο 90% των περιπτώσεων) είτε έναν Ελληνα δικηγόρο (το 10% των περιπτώσεων).

Αμέσως μετά τη δέσμευση των σκαφών, το ΣΔΟΕ θα ζητήσει από τους αντιπροσώπους των γιοτ να εμφανιστούν οι πραγματικοί ιδιοκτήτες τους. Αν πράγματι αποδείξουν ότι ενοικιάζουν το σκάφος για τις ημέρες που προβλέπει ο νόμος, τότε θα απαλλάσσεται των κατηγοριών και το σκάφος θα αποδεσμεύεται. Ομως για να το αποδείξει αυτό θα πρέπει να προσκομίσει τα ναυλοσύμφωνα, καθώς και τα τραπεζικά εμβάσματα που να αποδεικνύει ότι πληρώθηκε από τους ενοικιαστές.

Ομως μέχρι να αποδειχτεί σε ποιον ανήκει το σκάφος θα παραμένει ακίνητο στη μαρίνα με ευθύνη του Λιμεναρχείου. Ηδη μάλιστα στο ΣΔΟΕ σε συνεργασία με τις εισαγγελικές αρχές έχουν ετοιμάσει τα απαραίτητα νομικά έντυπα κατάσχεσης. Η νομική διαδικασία στηρίζεται στα άρθρα 164 του Νόμου 2960 του 2001 και 251 και 253 του Κώδικα Ποινικής Δικονομίας περί λαθρεμπορίας.

Σάββατο 28 Αυγούστου 2010

Τρόικα: Ελέγξτε τους 1.000 πλουσιότερους Έλληνες

Ποια νέα φορολογικά μέτρα έρχονται με την επόμενη επίσκεψη των ελεγκτών το Σεπτέμβριο. 1.000 "μεγάλα ψάρια" θα βρεθούν σύντομα υπό έλεγχο για τα πραγματικά τους εισοδήματα.

Μετά τους “πολλούς φτωχούς” Έλληνες η τρόικα τώρα βάζει στο στόχαστρο – και για λόγους κοινωνικής δικαιοσύνης όπως έχουν αναφέρει οι ελεγκτές – και τους “λίγους πλούσιους”. Κατά την επόμενη επίσκεψη των ελεγκτών, η οποία θα γίνει πριν από τα μέσα Σεπτεμβρίου, θα συζητηθούν σε βάθος νέα φορολογικά μέτρα με έμφαση στα “μεγάλα ψάρια”.

Σύμφωνα με ΤΑ ΝΕΑ, οι ιδέες που έχουν πέσει στο τραπέζι είναι η αύξηση του ανώτατου φορολογικού συντελεστή ακόμα και στο 50%, η εισαγωγή πολλαπλών ενδιάμεσων συντελεστών, η άρση της φορολογίας σε κατώτερα εισοδήματα μισθωτών και η τιμαριθμοποίηση της φορολογικής κλίμακας. Τα μέτρα, αναμένεται να παρθούν ώστε να βγει ο προυπολογισμός του 2011 και να μας καταβληθεί η επόμενη δόση του δανείου.

Οι ίδιοι οι ελεγκές έχουν δηλώσει ότι ο μέσος πολίτης στην Ελλάδα έχει συμπιεστεί αρκετά και ότι τώρα στόχος είναι οι έχοντες, τόσο για λόγους κοινωνικής δικαιοσύνης – η τρόικα “φοβάται” ανατροπή του προγράμματος από κοινωνική αναταραχή – αλλά και για λόγους αναδιανομής του εισοδήματος.

«Δεν μπορεί ένας μισθωτός με εισόδημα άνω των 100.000 ευρω τον χρόνο να υποχρεούται να πληρώσει στην Εφορία το 40% των εισοδημάτων του και οι έχοντες επιχειρηματίες, με περιουσία εκατομμυρίων ευρώ, που τόσα χρόνια κατάφερναν να φοροδιαφεύγουν να πληρώνουν στην Εφορία λιγότερα απ΄ όσα τους αναλογούν» λέει χαρακτηριστικά στέλεχος της Κομισιόν, σύμφωνα με την εφημερίδα.

Οι ελεγκτές θεωρούν ότι στο στόχαστρο πρέπει να μπουν σύντομα οι 1.000 πλουσιότεροι Έλληνες και αυτοαπασχολούμενοι που δεν δηλώνουν τα πραγματικά τους εισοδήματα.

Στον ίδιο τόνο και ο επικεφαλής του ΣΔΟΕ Γ. Καπελέρης που μιλά στην Ισοτιμία του Σαββάτου, ο οποίος δηλώνει ότι “στο στόχαστρο θα μπουν όσοι πλουτίζουν παρασιτικά”. “Δεσμεύομαι ότι στο επόμενο διάστημα τα αποτελέσματα θα είναι εντυπωσιακά, τόσο για τους πολίτες όσο και για τους μεγαλοφοροφυγάδες. Η ανοχή δεν είναι πλέον επιλογή και όσο πιο γρήγορα το καταλάβουν αυτό τόσο το καλύτερο” τονίζει. Ο ίδιος αναφέρει ότι ενώ στην ΕΕ ο μέσος όρος των φορολογικών εσόδων είναι στα 26,1%, στην Ελλάδα είναι μόνο 19,8%- είμαστε δηλαδή στην 24η θέση στην Ευρώπη των 27.
Ο κ. Καπελέρης λέει ότι ο στόχος της είσπραξης 5 δισ. ευρώ μέχρι τον Δεκέμβριο είναι εφικτός. “Συνολικά στο επτάμηνο του 2010 καταλογίστηκαν από τν Υπηρεσία πρόστιμα ύψους 2,5 δισ. όταν ολόκληρο το 2009 είχαν καταλογιστεί 1,7 δισ. Έχει τεθεί στόχος για το 2010 στα 5 δισ. Αυτό υποδηλώνει ότι και αν όλοι οι φορολογούμενοι στους οποίους έχουν επιβληθεί πρόστιμα, προσφύγουν στα φορολογικά δικαστήρια και εισπραχθεί μόνο το 25%, ακόμη και σε αυτή την περίπτωση είμαστε μέσα στο στόχο του προγράμματος σταθερότητας”.
Ο επικεφαλής του ΣΔΟΕ τονίζει επίσης ότι ειναι υπέρ της δημοσίευσης ονομάτων φοροφυγάδων, καθώς όπως λέει τα ατομικά δικαιώματα δεν πρέπει να γίνονται άλλοθι για να κρυφτεί κάτω από το χαλί η πραγματικότητα.

Πηγή : http://www.newsit.gr/

Τετάρτη 25 Αυγούστου 2010

Παντρεύτηκε η Τατιάνα Μπλάτνικ.

Το χρηματιστήριο πέφτει, η ανεργία αυξάνεται, η οικονομία πάει κατά διαόλου, σε λίγο μπαίνει -τυπικά τουλάχιστον- το φθινόπωρο, τα σχολεία ανοίγουν, οι τουριστικές επιχειρήσεις σιγά-σιγά κλείνουν -στην κυριολεξία όμως- και μέσα σε όλα πάει και το κορίτσι.
Το χάσαμε το κορμί πατριώτη.
Το πήρε ο Νικόλας και έτσι όπως έχουν μάθει να γεννοβολάνε αυτοί, θα κάνει τέσσερα – πέντε παιδιά και θα το χαλάσει το κορμάκι της.

Λοιπόν εμένα με εντυπωσίασε το γεγονός ότι 4.000 ταλαίπωροι άνθρωποι περίμεναν όρθιοι έξω από τα κάγκελα, να δουν τον γιο του κοκού να παντρεύεται.
Μάλλον ο κοσμάκης έχει ανάγκη ακόμα το παραμύθι και εντυπωσιάζεται με τους πρίγκιπες και τις πριγκηπέσες.
Εκτός και αν πήγαν να δουν από κοντά την ομορφιά της Τατιάνας. Τότε πάω πάσο.

Τρίτη 24 Αυγούστου 2010

Νόμος είναι το δίκιο του κόμματος?

Αληθεύει σχετική ανάρτηση του blog tromaktiko (http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/08/blog-post_8739.html ) σύμφωνα με την οποία επιχειρήσεις που ανήκουν στο κόμμα (ένα είναι το κόμμα), απολύουν κόσμο, κάνουν περικοπές μισθών και έχουν να πληρώσουν από τον Ιούλιο τους εργαζόμενους?

Αλήθεια αυτοί οι διαδηλωτές με κάτι κόκκινες σημαίες που έγραφαν ΠΑΜΕ και που «προστάτευαν» τους εργαζόμενους ναυτικούς καταλαμβάνοντας τους καταπέλτες των πλοίων και αποκλείοντας τα λιμάνια που είναι? Γιατί σιωπούν και δεν πάνε να προστατεύσουν τα δικαιώματα των εργαζομένων στις επιχειρήσεις του κόμματος?

Και αυτοί οι, κατά τα άλλα, λαλίστατοι και πολυγραφότατοι εντεταλμένοι κοντυλοφόροι, (συμπεριλαμβάνω και την «εξειδικευμένη» δημοσιογράφο που τόσο εύκολα ρίχνει την λάσπη της σε ένστολους και μη), γιατί σιωπούν?

Δεν είναι εργαζόμενοι αυτοί που απολύθηκαν, που περικόπτεται ο μισθός τους και που δεν πληρώνονται στην ώρα τους,  ή μήπως νόμος είναι το δίκιο του κόμματος?

Δευτέρα 23 Αυγούστου 2010

Για την δίωξη του Πλοιάρχου του HIGH SPEED 1.

Θα ήθελα πολύ να μου εξηγήσει κάποιος από τους ευφυείς ιθύνοντες, για ποιον ακριβώς λόγο συνελήφθη και κατηγορείται ο Πλοίαρχος του ταχύπλοου HIGH SPEED 1.

Από όσα έχουν δει το φως της δημοσιότητας έχουμε μια τεχνική βλάβη η οποία προκάλεσε πυρκαγιά σε μια μηχανή του πλοίου, και εκ του αποτελέσματος (το πλοίο κατέσβησε την πυρκαγιά, έπλευσε με δικά του μέσα στο πλησιέστερο λιμάνι και αποβίβασε ασφαλώς τους επιβάτες και τα οχήματα τους), φαίνεται ότι ο Πλοίαρχος και το πλήρωμα του αντέδρασαν άψογα και επαγγελματικά.

Γιατί λοιπόν κατηγορείται και συνελήφθη ο συγκεκριμένος άνθρωπος?
Έκανε κάτι κακό?

Και τέλος πάντων γιατί να συμβαίνει αυτό στην ακτοπλοΐα?
Δεν έχω ακούσει ποτέ ανάλογο περιστατικό στις αεροπορικές μεταφορές και στις αεροπορικές εταιρείες.
Αντίθετα αν κάποιος πιλότος προσγειώσει ασφαλώς ένα αεροπλάνο το οποίο έχει υποστεί βλάβη ή έχει φωτιά σε ένα κινητήρα, ο πιλότος όχι μόνον δεν διώκεται, αλλά θεωρείται και ήρωας.

Δυο μέτρα και δυο σταθμά λοιπόν ή έχουμε να αντιμετωπίσουμε μια παράλογη και, γιατί όχι, ανόητη αντίδραση της τρίτης εξουσίας?

ΠΕΠΕΝ: "Η εύκολη λύση της δαιμονοποίησης του πλοιάρχου..."

Η Πανελλήνια Ένωση Πλοιάρχων Εμπορικού Ναυτικού με αφορμή την προσαγωγή στον Εισαγγελέα Σύρου του πλοιάρχου του Highspeed 1 μετά τη βλάβη που παρουσιάστηκε στη μηχανή του πλοίου εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση:

«Για μια ακόμη φορά επιβεβαιώνεται στην πράξη η εύκολη λύση της δαιμονοποίησης του πλοιάρχου, στο πρόσωπο του οποίου αβασάνιστα και αστήριχτα πέφτουν όλα τα δεινά. Η στοχοποίηση στο πρόσωπο του πλοιάρχου του HIGH SPEED I είναι αυτή τη φορά «αναβαθμισμένη», αφού οδηγείται κρατούμενος από την Τήνο στη Σύρο, φορτωμένος και με κακουργηματική μάλιστα δίωξη, ενώ ακόμα δεν είναι γνωστό, όχι μόνο τι προκάλεσε την πυρκαγιά στο πλοίο αλλά και πώς μπορούσε ο άνθρωπος αυτός να γνωρίζει ότι θα εκδηλωθεί αυτή , όταν :

Α) Λίγες μέρες πριν το πλοίο είχε δοκιμαστεί και είχε κριθεί ότι μπορούσε να ταξιδεύει ασφαλώς.

Β) Είχε εφοδιαστεί με τα απαραίτητα πιστοποιητικά από τις αρμόδιες Αρχές, μέσα από τα οποία προέκυπτε η αξιοπλοΐα του.

Αντί δηλαδή αν γίνει μια εξονυχιστική και σε βάθος έρευνα για το τι προκάλεσε το ατύχημα στο πλοίο και να καταλογιστούν οι ευθύνες εάν και όπου υπάρχουν, ανακαλύπτεται στη στιγμή ο εύκολος στόχος, ο πλοίαρχος, του φορτώνονται στη πλάτη όλα τα βάρη, διαπομπεύεται και ταλαιπωρείται άδικα, την στιγμή μάλιστα κατά την οποία διαχειρίστηκε την κατάσταση με τον καλύτερο τρόπο.

Αναρωτιόμαστε, πότε επιτέλους θα πάψει ο πλοίαρχος να είναι ο μόνιμος στόχος πάνω στον οποίο ξεσπάει ο καθένας.

Πότε επιτέλους θα γίνεται ουσιαστική και όχι επικοινωνιακή διαχείριση τέτοιων περιστατικών τόσο από τις αρχές όσο και από την Δικαιοσύνη, την οποία σεβόμαστε.

Η πλοιαρχική τάξη δηλώνει ότι η υπομονή της έχει πλέον εξαντληθεί για τις αδικίες και τις προσβολές που υφίσταται και είναι πλέον καιρός η Πολιτεία να αντιμετωπίσει το πρόβλημα στην ρίζα του».


Ακύρωση δρομολογίων του «HIGHSPEED I»

Ακύρωση δρομολογίων για το Ε/Γ-Ο/Γ-ΚΑΤ "HIGHSPEED I" Ν.Π.10484, λόγω μηχανικής βλάβης την οποία υπέστη ενώ έπλεε στη θαλάσσια περιοχή μεταξύ Άνδρου και Τήνου, εκτελώντας προγραμματισμένο δρομολόγιο (Ραφήνα - Άνδρος - Τήνος - Μύκονος και επιστροφή), με 204 επιβάτες.

Σύμφωνα με την πλοιοκτήτρια εταιρεία για προληπτικούς λόγους και μέχρι να μέχρι να αποκατασταυθεί πλήρως η βλάβη ακυρώνονται τα δρομολόγια και οι επιβάτες θα προωθηθούν στον προοπρισμό τους με άλλα πλοία της εταιρείας.

Το πλοίο κατέπλευσε στην Τήνο στη μιάσιμη μετά τα μεσάνυχτα και απαγορεύτηκε ο απόπλους του από τη Λιμενική Αρχή, έως ότου πραγματοποιηθεί έλεγχος, αποκατασταθούν οι ζημιές και προσκομισθεί βεβαιωτικό διατήρησης κλάσης από το Νηογνώμονα, που παρακολουθεί το πλοίο.

Στο πλοίο επέβαιναν 84 επιβάτες με προορισμό την Τήνο και 120 επιβάτες με προορισμό τη Μύκονο. Από τους τελευταίους, 87 προωθήθηκαν με μέριμνα πλοιοκτήτριας εταιρείας με το Ε/Γ-Ο/Γ "ΘΕΟΛΟΓΟΣ Π" Ν.Π. 11479 προς τη Μύκονο. Οι υπόλοιποι επιβάτες διανυκτέρευσαν στην Τήνο, προκειμένου προωθηθούν με το Ε/Γ-Ο/Γ "ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ" Ν.Π. 10882 στον Πειραιά.

Προανάκριση για το περιστατικό, διενεργείται από τη Λιμενική Αρχή Τήνου.

Πηγή : http://www.marinews.gr/

Πέμπτη 19 Αυγούστου 2010

Με τα κλεμμένα πλήρωσαν τους αστακούς?

Αληθεύει ότι πολιτικός, του οποίου ο γιος πρόσφατα «ξευτέλισε» τον θεσμό της στρατιωτικής θητείας προκαλώντας το δημόσιο αίσθημα, εθεάθη να απολαμβάνει τους αστακούς του και έγινε αντικείμενο χλεύης από παραβρισκόμενους πολίτες?

Και από Αύγουστο…χειμώνα.

Δύσκολη χρονιά και η φετινή για τις τουριστικές και τις ακτοπλοϊκές επιχειρήσεις.
Η φτώχεια, λένε, φέρνει γκρίνια αλλά στην περίπτωση των ακτοπλοϊκών εταιρειών «φέρνει» περικοπές, συγχωνεύσεις και αναγκαστικές συμμαχίες.
Ίδωμεν.

Πτώση 25% στα έσοδα από τον τουρισμό την τελευταία διετία

Κατά 25% περίπου υποχώρησαν οι ταξιδιωτικές εισπράξεις την τελευταία διετία, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιοποίησε η Τράπεζα της Ελλάδος (ΤτΕ) την Τετάρτη.

Συγκεκριμένα, οι ταξιδιωτικές εισπράξεις από κατοίκους εξωτερικού υποχώρησαν στα 2,78 δισ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο, καταγράφοντας πτώση 11,9% σε σχέση με το ίδιο διάστημα πέρυσι και 23,3% σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2008.

«Ο χειρότερος μήνας του καλοκαιριού προβλέπεται ότι είναι ο Ιούνιος. Εκεί πληρώσαμε τα γεγονότα του Μαΐου, τις πορείες, τους θανάτους και την κακή δημοσιότητα που ακολούθησε» δήλωσε ο γενικός διευθυντής του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) Γιώργος Δρακόπουλος.
Επισήμανε πάντως πως υπάρχουν ενδείξεις για βελτίωση της κατάστασης, καθώς η μείωση των αφίξεων των τουριστών ήταν πιο συγκρατημένη τον Ιούλιο και διαμορφώθηκε στο 1,3% σε σχέση με την πτώση 5,5-6% που υπήρξε τον Μάιο. Για τον Αύγουστο, προέβλεψε ότι οι αφίξεις θα διατηρηθούν στα ίδια ή ελαφρώς υψηλότερα επίπεδα σε σχέση με πέρυσι.
«Δεν θα περάσουμε φυσικά σε θετικό έδαφος, αλλά η πτώση των εσόδων δεν πρόκειται να ξεπεράσει το 10%» σημείωσε.

Τα στοιχεία της ΤτΕ έδειξαν επίσης ότι οι Έλληνες ξόδεψαν λιγότερο για ταξίδια στο εξωτερικό φέτος. Οι ταξιδιωτικές δαπάνες υποχώρησαν 10,5% το πρώτο εξάμηνο σε ετήσια βάση και 20,4% την τελευταία διετία.

Πηγή : naftemporiki

Απεβίωσε ο Κωνσταντίνος Βεντούρης

Απεβίωσε χθες σε ηλικία 83 ετών ο Κωνσταντίνος Βεντούρης, πλοιοκτήτης επιβατηγών και φορτηγών πλοίων, ιδρυτής της εταιρείας «Ventouris Ferries», και πατέρας των, Γεωργίου Βεντούρη, Αντωνίου Βεντούρη, Ευάγγελου Βεντούρη, Απόστολου Βεντούρη, Χαράλαμπου Βεντούρη και Εργίνας Βεντούρη.


Πηγή : naftemporiki

Τρίτη 17 Αυγούστου 2010

Απεβίωσε ο Δημήτριος Ιωαννίδης.

Απεβίωσε, χθες, σε ηλικία 87 ετών ο Δημήτριος Ιωαννίδης ένας εκ των τελευταίων επιζώντων πρωτεργατών της επτάχρονης χούντας.

Αν μη τι άλλο θα πρέπει να του αναγνωρίσουμε ότι πιστός στις όποιες «αρχές» του, πέθανε στην φυλακή πληρώνοντας για τα λάθη του και αρνούμενος να υποβάλλει αίτηση χάριτος για να αποφυλακιστεί.

Μπορεί αυτή ακριβώς η άρνηση του συγκεκριμένου να ζητήσει χάρη και να προτιμήσει να πεθάνει στην φυλακή να του προσδίδει τον χαρακτηρισμό του αμετανόητου, αλλά συγκρινόμενη με αρκετούς από τους κλέφτες και ανέντιμους πρωταγωνιστές της πολιτικής σκηνής της χώρας, η στάση του θα μπορούσε να χαρακτηριστεί στάση «ευθύνης» και αντρίκια στάση ζωής (δεν είμαι χουντικός αλλά πολύ πιο δημοκράτης από πολλούς δήθεν δημοκράτες και παρακαλώ ας μην βιαστούν να με πετροβολήσουν οι κάθε λογής όψιμοι «δημοκράτες» για αυτές μου τις απόψεις).

Παρασκευή 13 Αυγούστου 2010

Σφοδρές αντιδράσεις για το θάνατο ομογενούς στη Χιμάρα

Αντιδράσεις τόσο στην Αθήνα όσο και στους κόλπους της ελληνικής μειονότητας στην Αλβανία, προκάλεσε ο βίαιος θάνατος ομογενούς στη Χιμάρα, σε επεισόδιο με ομάδα Αλβανών.
Όλα άρχισαν το μεσημέρι της Πέμπτης όταν νεαροί από την Αυλώνα φέρεται να ζήτησαν το λόγο από ομογενείς επειδή αυτοί μιλούσαν ελληνικά. Οι Αλβανοί επέστρεψαν το ίδιο βράδυ στη Χειμάρα και μετά από διαπληκτισμό, ένα από τα αυτοκίνητα στα οποία επέβαιναν, έπεσε πάνω στη μηχανή του Αριστοτέλη Γκούμα με αποτέλεσμα να βρει ακαριαίο θάνατο.

Τα αλβανικά μέσα ενημέρωσης και η αστυνομία έκαναν λόγο για ατύχημα, ωστόσο φίλοι του Αριστοτέλη υποστηρίζουν πως επρόκειτο για εκούσια ενέργεια. Η αστυνομία της Αυλώνας συνέλαβε έξι άτομα και συνεχίζει τις ανακρίσεις χωρίς να υπάρχει κάποια επίσημη ανακοίνωση.

Ο αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Δημήτρης Αβραμόπουλος, με την ιδιότητα του Υπεύθυνου του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Εξωτερικής Πολιτικής και Διεθνών Σχέσεων, κάλεσε την ελληνική κυβέρνηση να προβεί άμεσα σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες προς την αλβανική κυβέρνηση για την πλήρη διαλεύκανση της υπόθεσης και την απόδοση δικαιοσύνης.

Οξύτερη ήταν αντίδραση του εκπροσώπου του ΛΑ.Ο.Σ. Κ. Αϊβαλιώτη: «Εάν εμείς σκοτώναμε τον κάθε έναν που μιλά Αλβανικά στην Ελλάδα θα είχαμε μετατρέψει τον τόπο σ’ ένα απέραντο νεκροταφείο… Με μια διαφορά: σε κείνα τα χώματα μιλάνε ελληνικά συνεχώς επί 3.000 χρόνια».«Όταν ο ΛΑ.Ο.Σ. επεφυλάσσετο στη Βουλή για τη σύσφιγξη των σχέσεων Αλβανίας και Ε.Ε. είχαμε κατά νου την παντελή έλλειψη προστασίας των ομογενών μας στη Βόρειο Ήπειρο», παρατήρησε καταλήγοντας ο εκπρόσωπος του ΛΑ.Ο.Σ..

Ο Αρχιεπίσκοπος Τιράνων και Πάσης Αλβανίας Αναστάσιος έκανε την ακόλουθη δήλωση:«Με οδύνη συμμετέχω στο βαθύ πόνο που προκάλεσε η δολοφονία του Αριστοτέλη Γκούμα στη Χειμάρρα, δεόμενος όπως ο Θεός αναπαύσει εν ειρήνη την ψυχή του.Τέτοιες αδικαιολόγητες βίαιες πράξεις, απόλυτα καταδικαστέες από κάθε εχέφρονα, απειλούν να δυναμιτίσουν το κλίμα αρμονικής συνυπάρξεως, για το οποίο όλοι οι σώφρονες πολίτες της Αλβανίας έχουν αγωνισθεί.. Και ακόμη απειλούν να πυροδοτήσουν νέες συγκρούσεις και μίση στην ευρύτερη περιοχή.Στην κρίσιμη λοιπόν αυτή στιγμή, απαιτείται από κάθε υπεύθυνο νηφαλιότητα, αποφυγή αυτοδικιών, αναζήτηση της αλήθειας και επιβολή της δικαιοσύνης. Και ακόμη επιβάλλεται να ενταθούν οι ειλικρινείς προσπάθειες για να εξασφαλιστεί ο σεβασμός της ελευθερίας κάθε πολίτη και όλων γενικώς των ανθρωπίνων δικαιωμάτων του».


Γινόταν άγριο «πανηγύρι» στην κρατική ΕΡΤ.

Σύμφωνα με την εφημερίδα το βήμα, η εκάστοτε κρατικοδίαιτη διοίκηση της ΕΡΤ αποφάσιζε και έδινε από το υστέρημα του Έλληνα πολίτη έξτρα bonus σε εργαζόμενους της ΕΡΤ, μόνο και μόνο γιατί έκαναν την δουλειά τους για την οποία ήδη πληρωνόντουσαν αδρά.

την λίστα με τα ποσά και τα ονόματα αυτών που πήραν bonus από την κρατικοδίαιτη και κρατικο-επιχορηγούμενη ΕΡΤ.

Αλλά βέβαια αφού δεν δίνει λόγο κανένας για την διασπάθιση του δημόσιου χρήματος, αφού δεν πήγε κανένας φυλακή, αφού κανενός δεν δημεύτηκε η περιουσία του, αυτά και άλλα θα συνεχίσουν να γίνονται.



Τετάρτη 11 Αυγούστου 2010

Ανασχηματισμός …εν όψει?

Σύμφωνα με πληροφορίες των ΜΜΕ, φαίνεται ότι ο Πρωθυπουργός σκέφτεται σοβαρά να προχωρήσει σε ήπιο(?) ανασχηματισμό της κυβέρνησης.

Η κυβέρνηση χρειάζεται να αποκτήσει στιβαρότητα και αποφασιστικότητα για να υποστηρίξει τα σκληρά μέτρα που πάρθηκαν και μάλλον η αλλαγή προσώπων σε ορισμένα υπουργεία κρίνεται επιβεβλημένη.

Ας μην λησμονούμε ότι πλησιάζει το τέλος Αυγούστου που σηματοδοτεί και το τέλος του καλοκαιριού, και μαζί με το φθινόπωρο θα επιστρέψουν φορτσάτοι και οι επαγγελματίες εργατοπατέρες οι οποίοι αναμένεται να πιάσουν αμέσως «δουλειά».

Τρίτη 10 Αυγούστου 2010

Δίγμα…τα

Χαίρομαι ιδιαίτερα που οι περισσότεροι, από τους αξιόλογους εξειδικευμένους συντάκτες, διαχώρισαν την θέση τους και δεν post-αρουν σε συγκεκριμένο blog που παρά τον τίτλο του, που συμβολίζει «ανεξάρτητους αν και επιθετικά κινούμενους ανθρώπους», έχει καταντήσει φερέφωνο των εντεταλμένων κομματικών επαγγελματιών εργατοπατέρων και του κομματικού έντυπου οργάνου.

Πέραν από την «φωνή του κόμματος», στο συγκεκριμένο blog έχει απομείνει και η γραφική-υστερική κυρία που κατηγορεί ή παινεύει ανάλογα με τις διαθέσεις του ορμονικού της δείκτη και με την καθαρότητα σκέψης που της επιτρέπουν οι κομματικές της παρωπίδες.

Δευτέρα 9 Αυγούστου 2010

Δραματική παραμένει η κατάσταση στη Ρωσία, όπου δίνεται μάχη με τις φλόγες. Οι πολίτες της Μόσχας εγκαταλείπουν τις εστίες τους για να γλυτώσουν.

Εφιαλτική παραμένει η κατάσταση στη ρωσική πρωτεύουσα, που παραμένει πνιγμένη στα τοξικά αέρια, λόγω των καταστροφικών πυρκαγιών που είναι σε εξέλιξη.
Πιο δυσοίωνες από χθες είναι οι προβλέψεις των μετεωρολόγων, που εκτιμούν ότι το νέφος του καπνού από τις πυρκαγιές θα διατηρηθεί πάνω από τη Μόσχα τουλάχιστον ως το τέλος της εβδομάδας, έστω κι αν λίγο δροσίσει.

Αυτό δήλωσε στο κρατικό πρακτορείο ΡΙΑ-Νόβοστι ο αναπληρωτής διευθυντής του ρωσικού Μετεωρολογικού Κέντρου Ντμίτρι Κίκτιεφ, αμφισβητώντας τις προβλέψεις συναδέλφων του ότι Τρίτη με Τετάρτη το νέφος θα παρασυρθεί προς άλλη κατεύθυνση.
Σύμφωνα με άλλες προβλέψεις στα μέσα της εβδομάδας και ειδικά την Τετάρτη θα πέσουν δυνατές βροχές, που θα βοηθήσουν καθοριστικά στη βελτίωση της κατάστασης.

Υψηλές παραμένουν και οι συγκεντρώσεις δηλητηριωδών αερίων στην ατμόσφαιρα της Μόσχας, όπου το μονοξείδιο του άνθρακα και τα αιωρούμενα σωματίδια ξεπερνούσαν το μεσημέρι κατά 2,2 φορές τις ανώτατες επιτρεπτές τιμές και οι ειδικοί υδρογονάνθρακες κατά 3,5 φορές, ενώ οι μέσες ημερήσιες τιμές ήταν πολύ χειρότερες καθώς η υπέρβαση το τελευταίο 24ωρο ήταν 9 (!) φορές για τα αιωρούμενα σωματίδια, 3,3 φορές για το μονοξείδιο του άνθρακα, 0,7-4,5 για το διοξείδιο του αζώτου και ως 1,4 φορές για το οξείδιο του αζώτου. Η ζέστη διατηρεί και τις τιμές του όζοντος κατά 5,4 φορές πάνω από το φυσιολογικό.

Πεθαίνοντας στη Μόσχα
Δυσάρεστα είναι και τα στοιχεία, που έδωσε στη δημοσιότητα ο επικεφαλής του Τμήματος Υγείας της πόλης της Μόσχας Αντρέι Σελτσόφσκι, διαπιστώνοντας αύξηση της θνησιμότητας τουλάχιστον κατά 2 φορές.
"Εάν στο παρελθόν είχαμε καθημερινά στη Μόσχα 360-380 θανάτους, τώρα είναι περίπου 700", είπε ο κ. Σελτσόφσκι στο πρακτορείο Ιντερφάξ, αν και ανεπίσημες εκτιμήσεις κάνουν λόγο για μεγαλύτερες αυξήσεις στους θανάτους.

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο
http://news247.gr/kosmos/news/diplasiasthke_h_thnhsimothta.458074.html

Παρασκευή 6 Αυγούστου 2010

Πυργκαγιά εκδηλώθηκε σε αριστερή κύρια μηχανή του Highspeed 1

Πυρκαγιά σε αριστερή κύρια μηχανή του "Highspeed 1" εκδηλώθηκε κατά τη διάρκεια του πλού από Μύκονο προς Πάρο σήμερα το μεσημέρι.
Η φωτιά κατασβέστηκε άμεσα με ίδια μέσα. Δεν αναφέρθηκαν τραυματισμοί. Στο ταχύπλοο επέβαιναν  458 επιβάτες και το 31μελές πλήρωμα του.
Το πλοίο αφού αποβίβασε τους επιβάτες στην Πάρο, επιστρέφει χωρίς επιβάτες στο λιμάνι της Ραφήνας.

Πέμπτη 5 Αυγούστου 2010

Πόλεμος για τη ΔΕΗ

Σε μετωπική σύγκρουση οδηγούνται κυβέρνηση και συνδικαλιστές με αφορμή τις πιέσεις της τρόικας για απελευθέρωση της αγοράς ενέργειας μέχρι το τέλος του χρόνου και για πώληση μονάδων παραγωγής της ΔΕΗ.
Οι συνδικαλιστές της ΓΕΝΟΠ θεωρούν αιτία πολέμου την υιοθέτηση της πρότασης της τρόικας και προειδοποιούν ότι το Φθινόπωρο θα κατεβάσουν τους διακόπτες.
Η κυβέρνηση αν και αρχικά κρατούσε αμυντική στάση, τώρα φαίνεται διατεθειμένη να συγκρουστεί και να προχωρήσει στο θέμα της απελευθέρωσης.

Σήμερα συγκαλείται ειδική κυβερνητική σύσκεψη στο γραφείο του αντιπροέδρου της κυβέρνησης Θεόδωρου Πάγκαλου.

Σύμφωνα με όσα έλεγε ανώτατη κυβερνητική πηγή, η απόσταση μεταξύ του τρόπου με τον οποίο προσεγγίζει το θέμα η κυβέρνηση και εκείνου της ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ είναι πολύ μεγάλη.
"Οι συνδικαλιστές της ΔΕΗ δεν έχουν αντιληφθεί τί πρέπει να γίνει", ήταν ένα από τα σχόλια της πηγής, η οποία έκανε, επίσης, λόγο και για "τελειωμένες νοοτροπίες".
Kαι κάνοντας σαφέστερες τις κυβερνητικές προθέσεις είπε ότι δεν συζητάμε το "αν", αλλά το "πως".
Η τακτική της κυβέρνησης, όπως εξήγησε, είναι ένα "μίγμα διαβούλευσης και αποφασιστικότητας", με στόχο την ανεύρεση της καλύτερης λύσης.

Πηγή : http://news247.gr/

Μαραθώνια συνάντηση με την τρόικα στο ΥΠΟΙΚ

Μαραθώνια ήταν η τελευταία χθεσινή συνάντηση που είχε ο υπουργός Οικονομικών Γιώργος Παπακωνσταντίνου με τους εκπροσώπους της τρόικας, καθώς διήρκησε περισσότερες από έξι ώρες.

Τα αποτελέσματα των συναντήσεων μεταξύ της κυβέρνησης και του κλιμακίου των ελεγκτών θα παρουσιασθούν σήμερα Πέμπτη σε συνεντεύξη Τύπου των επικεφαλής της τρόικας, ενώ θα ακολουθήσει επίσης συνέντευξη Τύπου από τον υπουργό Οικονομικών στις 13.00.

πηγη : naftemporiki

Τετάρτη 4 Αυγούστου 2010

Αληθινή ιστορία.

Η παρακάτω ιστορία παρότι μοιάζει με ανέκδοτο μου είπαν ότι είναι αληθινή.

Αξιωματικός του λιμενικού, που προηγουμένως με την παρέα του είχε κατεβάσει μερικά ουζάκια, συναντιέται σε μπαράκι της Σωτήρου Διός με «κομματική κοντυλοφόρο» που τελευταία τα έχει βάλει με τους λιμενικούς, τους λιμενάρχες και την στρατιωτική ηγεσία του σώματος, και σε πλήρη ευθυμία της λέει:

-Κυρά μου είσαι χοντρή, κακιά και άσκημη.
Αγανακτισμένη και αιφνιδιασμένη η δημοσιογράφος του λέει:
-Ντροπή σου φύγε από εδώ. Είσαι μεθυσμένος.
Και ο λιμενικός απαντά.
-Ίσως και να είμαι μεθυσμένος αλλά το πρωί εγώ θα είμαι ξεμέθυστος, ενώ η δικιά σου κατάσταση και το πρωί θα είναι η ίδια.

Φήμες…λιμανιάτικες?

Αληθεύει αυτό που ακούγεται έντονα στο λιμάνι, ότι δηλαδή υπάρχει «σχέδιο», ή πρόθεση αν θέλετε, κάποιων από τους «επαγγελματίες-κομματικούς εργατοπατέρες» για προσπάθεια δημιουργίας «διαλυτικών φαινόμενων» στην ακτοπλοΐα?

Διακαής πόθος και τελικός στόχος? Η απόκτηση κομματικού ελέγχου της ομοσπονδίας.

Ελπίζω όλα αυτά να μην είναι αλήθεια παρά μόνον φήμες...λιμανιάτικες.



Αριθμοί που σοκάρουν

Εκτόξευση της ανεργίας στο 20% θα έχουμε για το ερχόμενο Φθινόπωρο, σύμφωνα με τις προβλέψεις του Ινστιτούτου της ΓΣΕΕ, λόγω των εύκολων απολύσεων και των λουκέτων σε χιλιάδες καταστήματα. Νέοι και γυναίκες τα πρώτα θύματα.
 
Μαύρες είναι οι προβλέψεις του Ινστιτούτου της ΓΣΕΕ για την ανεργία, καθώς προβλέπει για το ερχόμενο Φθινόπωρο αύξηση του ποσοστού ανεργίας στο 20%.
Αυτό σημαίνει ότι ο αριθμός των ανέργων θα αγίξει το 1.000.000, κάτι που ουσιαστικά γυρίζει τη χώρα πίσω στο 1960, όταν οι Έλληνες έπαιρναν το δρόμο για το εξωτερικό ως μετανάστες, με στόχο να βρουν δουλειά.

Σύμφωνα με τους επιστημονικούς συνεργάτες του ΙΝΕ ΓΣΕΕ η ραγδαία αύξηση της ανεργίας, θα προέλθει, από:
  • Την αύξηση των απολύσεων, που στην εποχή του ΔΝΤ που ζει η Ελλάδα, είναι πλέον ιδιαίτερα εύκολες για τους εργοδότες.
  • Την ενίσχυση της μερικής απασχόλησης ή της απασχόλησης μιας ή δύο ημερών την εβδομάδα. Ο αριθμός των μερικώς απασχολούμενων ανέρχεται σε 283.240 άτομα.
  • Την αύξηση της ανεργίας στις σχετικά μεγαλύτερες ηλικίες που δεν είναι εύκολο να απορροφηθούν από την αγορά εργασίας σε σύντομο χρονικό διάστημα. Οι άνεργοι άνω των 30 ετών στο πρώτο τρίμηνο του έτους αυξήθηκαν κατά 92.810, δηλαδή κατά 33,5%.
  • Την περιορισμένη προσφορά εργασίας
  • Τη λήξη συμβάσεων ορισμένου χρόνου, οι οποίες δεν ανανεώνονται.
  • Τα χιλιάδες λουκέτα στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, γεγονός που συνεπάγεται απολύσεις 
Σύμφωνα με το Ινστιτούτο της ΓΣΕΕ, οι άνεργοι σε σχέση με το προηγούμενο έτος αυξήθηκαν κατά 124.420 ανέργους, φθάνοντας τους 586.767. Οι νέοι άνεργοι υπολογίζονται σε 138.290.
Οι μακροχρόνια άνεργοι (όσοι δηλαδή αναζητούν εργασία πάνω από 1 έτος) αποτελούν το 44,6% των ανέργων έναντι 41,6% που αποτελούσαν το προηγούμενο έτος (261.580 έναντι 190.840).
Το εργατικό δυναμικό της χώρας ανέρχεται σε 5.012.392, από τα οποία 4.425.625 είναι απασχολούμενοι, 568.767 είναι άνεργοι, ενώ το ποσοστό ανεργίας εμφανίζει αύξηση κατά 2,4 ποσοστιαίες μονάδες έναντι του 2009 (11,7% έναντι 9,3%).
 
  
 

Ποιοι Οργανισμοί στο Δημόσιο συγχωνεύονται – Τι θα γίνει με τους υπαλλήλους

- 20 Οργανισμοί του δημοσίου με πολύ προσωπικό θα συγχωνευτούν
- Αρκετοί οργανισμοί θα καταργηθούν και οι συμβασιούχοι θα απολυθούν με αποζημίωση
- Όσοι υπάλληλοι θα μεταταχθούν θα παίρνουν τον μισθό του νέου οργανισμού που ανήκουν-
- Διαβάστε ποιοί οργανισμοί θα συγχωνευτούν με ποιούς


Η Διυπουργική Επιτροπή που συνεδριάζει την Τετάρτη υπό τον Θεόδωρο Πάγκαλο αναμένεται να οριστικοποιήσει τις νέες συγχωνεύσεις οργανισμών του δημοσίου.
Συνολικά 20 οργανισμοί -με πολυπληθές προσωπικό- περιλαμβάνονται στο νέο σχέδιο για τις συγχωνεύσεις, ενώ μαζί τους έρχονται μειώσεις μισθών και απολύσεις υπαλλήλων.

Ποιοι οργανισμοί συγχωνεύονται:

O ΟΑΕΔ με τον Οργανισμό Εργατικής Κατοικίας, την Εργατική Εστία και το Παρατηρητήριο Απασχόλησης

Τραμ, Μετρό και Ηλεκτρικός καθώς και τα αστικά λεωφορεία, Τρόλεϊ, ΚΤΕΛ Αττικής. Οι δυο οργανισμοί που θα προκύψουν θα υπάγονται στον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών

Ο Οργανισμός Σχολικών Κτιρίων με τη Θέμις Κατασκευαστική και τη Δημόσια Επιχείρηση Ανέγερσης Νοσοκομείων (ΔΕΠΑΝΟΜ)

Η Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης με τη Σχολή Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Ο νέος Οργανισμός θα περιλαμβάνει την Κοινωνία της Πληροφορίας, το Παρατηρητήριο για την Κοινωνία της Πληροφορίας και τις Ψηφιακές Ενισχύσεις Α.Ε.

Όσοι υπάλληλοι πάρουν μετάταξη στους Οργανισμούς που θα δημιουργηθούν, θα πληρώνονται με τα μισθολόγια που ισχύουν σε αυτούς.

Όσον αφορά στους συμβασιούχους των Οργανισμών που πρόκειται να καταργηθούν, η σύμβασή τους θα διακοπεί, αλλά θα τους καταβληθεί αποζημίωση.



Τρίτη 3 Αυγούστου 2010

Mετατρέπεται σε ecoport το λιμάνι του Πειραιά. Το πρώτο του κτίριο με φυτεμένο δώμα απέκτησε ο Ο.Λ.Π. Α.Ε.

Το πρώτο του κτίριο με φυτεμένο δώμα απέκτησε ο Ο.Λ.Π. Α.Ε. στο νεόδμητο κτίριο διοίκησης του Εμπορευματικού Σταθμού (Προβλήτα Ι) στο Ν. Ικόνιο.

Πρόκειται για ένα παθητικό σύστημα προστασίας του κελύφους του κτιρίου με ειδικά φυτά, το οποίο μειώνει το ηλιακό και θερμικό πεδίο, ενώ ταυτόχρονα επηρεάζει θετικά και αισθητικά τον περιβάλλοντα χώρο, αναδεικνύοντας έτσι και την αρχιτεκτονική εμφάνιση του κτιρίου.

Όπως έχει ήδη ανακοινώσει ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος του Ο.Λ.Π. Α.Ε. Γιώργος Ανωμερίτης (α) στο κεντρικό λιμάνι, μετά από διαγωνισμό, θα φυτευτούν το φθινόπωρο χιλιάδες δέντρα και φυτά, (β) στις οροφές κτιρίων του θα εγκατασταθεί φωτοβολταϊκό πάρκο δυναμικότητας 3kwp, (γ) στο εμπορικό λιμάνι θα εγκατασταθεί θερμικο-ηλιακό κέντρο παραγωγής ενέργειας 11kwp και (δ) εκπονείται η τελική μελέτη για την ανάδειξη πρασίνου και στο εμπορικό λιμάνι (Ικονίου). Το λιμάνι του Πειραιά εντός του 2010 θα αρχίσει να μετατρέπεται σε ecoport με συγκεκριμένες φιλοπεριβαλλοντικές δράσεις.

Πηγή  : http://www.marinews.gr/

Juncker: Ικανοποιημένος αλλά θέλει κι άλλα

Την ικανοποίησή του από τη μείωση του ελλείμματος της Ελλάδας εξέφρασε σήμερα ο πρόεδρος του Eurogroup Jean Claude Juncker, συμπληρώνοντας όμως πως τα μέλη της ευρωζώνης θέλουν περισσότερες δομικές μεταρρυθμίσεις από την ελληνική κυβέρνηση.

Συγκεκριμένα ο κος Juncker είπε: "Ως πρόεδρος του Eurogroup, είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένος με όσα έχει καταφέρει η Ελλάδα μέχρι στιγμής. Η μείωση του ελλείμματος που κατάφερε η χώρα ήταν πέρα από κάθε προσδοκία".

Πηγή : http://www.fmvoice.gr/

Τελεσίγραφο προς φοροφυγάδες του Κολωνακίου: Πληρώστε μέχρι τις 30/08 γιατί θα τα βγάλουμε όλα στο σφυρί!

- 279 χρωστούσαν έως τις 29/07 2,68 εκατ. ευρώ!
- Εχουν περιουσία αξίας 525 εκατομμυρίων!
- Ιδιοκτήτης μπαρ στη Μύκονο χρωστά μόνο για το 2007 και 2008 ποσό 4 εκατομμυρίων ευρώ

Μια μια πήραν τις περιτπώσεις 279 φοροφυγάδων στην Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων του Υπουργείου Οικονομικών.

Από τη διασταύρωση, που αφορά σε στοιχεία οφειλετών με ληξιπρόθεσμες οφειλές μέχρι 250.000 ευρώ και περιουσία στο 1ο διαμέρισμα της Αθήνας (Σύνταγμα, Κολωνάκι, Μοναστηράκι, Ομόνοια), προέκυψαν 279 οφειλέτες με συνολικές ληξιπρόθεσμες οφειλές στις 29 Ιουλίου 2,68 εκ. ευρώ.

Οι συγκεκριμένοι είναι κάτοχοι 1.641 καταστημάτων αξίας 175,48 εκ. ευρώ και κάτοχοι 3.635 ακινήτων (πάσης φύσεως) αξίας 349,04 εκ. ευρώ.

Ετσι, το Υπουργείο Οικονομικών στέλνει ραβασάκια στους μεγαλύτερους οφειλέτες (χρωστούν πάνω από 10.000 ευρώ) με ημερομηνία λήξης της πληρωμής 30 Αυγούστου του 2010.
Αν δεν φροντίσουν να εξοφλήσουν τότε το υπουργείο θα κινηθεί κατά προτεραιότητα διαδικασία αναγκαστικής είσπραξης των οφειλών αυτών, συμπεριλαμβανομένου και πλειστηριασμού.

Επίσης, όπως ανακοινώθηκε από το υπουργείο Οικονομικών, για συγκεκριμένο εστιατόριο - μπαρ σε παραλία της Μυκόνου, το γνωστό Nammos ανακοίνωσε οτι:
Το ποσό από τους καταλογισμούς φόρων και προστίμων, ύστερα από τον τακτικό φορολογικό έλεγχο των χρήσεων 2007 και 2008, που διενεργήθηκε στο μπαρ «Νάμμος» της Μυκόνου και σε επιχειρήσεις εστίασης που ανήκουν στον ίδιο επιχειρηματία, ανέρχεται σε 3.972.930 ευρώ.
Η έκθεση ελέγχου για τις φορολογικές παραβάσεις της συγκεκριμένης επιχείρησης διαβιβάστηκε από την Υπηρεσία Ειδικών Ελέγχων τον Αύγουστο του 2009 στη ΔΟΥ Μυκόνου. Στη συνέχεια, το Σ.Δ.Ο.Ε. έστειλε στη ΔΟΥ Μυκόνου άλλες δύο εκθέσεις ελέγχου και επιβλήθηκαν πρόστιμα συνολικού ύψους 20.240 ευρώ για τέσσερις φορολογικές παραβάσεις.
Επίσης, μετά από το άνοιγμα των λογαριασμών της υπό έρευνα επιχείρησης καταλογίστηκαν φόροι και πρόστιμα ύψους 2.694.098 ευρώ για το μπαρ «Νάμμος» και συνολικά 3.972.930 ευρώ για τις επιχειρήσεις συμφερόντων του ίδιου επιχειρηματία.

Σε όλες τις επιχειρήσεις έχουν ήδη κοινοποιηθεί τα σχετικά φύλλα ελέγχου, οι πράξεις προσδιορισμού ΦΠΑ και οι αποφάσεις επιβολής προστίμου, σύμφωνα με τις διατάξεις του Κώδικα Βιβλίων και Στοιχείων.

Από τις επιχειρήσεις υπεβλήθησαν δηλώσεις, σύμφωνα με την ΠΟΛ 1044/2010, και καταβλήθηκαν επιπλέον των καταλογισθέντων 210.263,90 ευρώ.


Πηγή : http://www.newsit.gr/

Ελαφρά σύγκρουση 2 επιβατηγών πλοίων στο λιμάνι της Σκοπέλου

Δύο επιβατηγά πλοία συγκρούστηκαν ελαφρά στο λιμάνι της Σκοπέλου χωρίς να αναφερθεί τραυματισμός ή ρύπανση.
Πιο συγκεκριμένα, την ώρα που το «Εξπρές Σκιάθος» με 150 επιβάτες απέπλεε από το λιμάνι της Σκοπέλου με προορισμό την Αλόννησο, κατέπλεε το Flying Cat 5 με συνολικά 72 επιβάτες.
Τα δύο πλοία προφανώς από λάθος συνεννόηση ακούμπησαν μεταξύ τους στο πλάι με αποτέλεσμα το Flying Cat 5 να προσκρούσει στην προβλήτα του λιμανιού και να υποστεί ένα μικρό ρήγμα σε ύψος τριών μέτρων από την ίσαλο γραμμή..

Το Εξπρές Σκιάθος συνέχισε το ταξίδι του για την Αλόννησο όπου του απαγορεύτηκε ο απόπλους. Σύμφωνα με το Λιμενικό μετά απόεπιθεώρηση προέκυψε ότι είχε υποτσέι μόνο απόξεση χρώματος μόνο, οπότε θα συνεχίσει κανονικά το δρομολόγιό του για Σκόπελο-Σκιάθο-Βόλο.

Oι 26 επιβάτες του Flying Cat 5 που είχαν προορισμό την Αλόννησο ταξίδεψαν με το Flying Cat 23.

Πηγή : http://www.marinews.gr/

Όργιο σπατάλης στο Δημόσιο - Αγόραζαν χαρτοκόφτες έναντι 14.600 ευρώ

Πολυτέλεια και απίστευτη σπατάλη του δημοσίου χρήματος και αποκαλύπτει η έκθεση του Ελεγκτικού Συνεδρίου, περιγράφοντας το όργιο παρανομιών και ασυδοσίας!

Πρόκειται για δαπάνες προηγούμενων ετών καθώς φέτος υπάρχει εντολή να κοπούν «μαχαίρι» οι δαπάνες για τραπεζώματα, λεμονοστύφτες και χαρτοκόπτες!
Τα στοιχεία της ετήσιας έκθεσης του Ελεγκτικού Συνεδρίου προκαλούν αίσθηση και οργή.

Δήμαρχος στη Βόρεια Ελλάδα ζήτησε την εκταμίευση 25.000 ευρώ από τα κρατικά ταμεία για να αγοράσει πολυτελές τζιπ, ενώ δημοτική αρχή ήθελε να ξοδέψει 3.600 ευρώ για να βάλει παράθυρα σε Εκκλησία! Σε άλλη περίπτωση, νοσοκομείο σε ελληνικό νησί παρήγγειλε από φωτογραφικές μηχανές μέχρι λεμονοστύφτες αξίας 17.800 ευρώ!

Δήμος σπατάλησε 70.000 ευρώ για να αλλάξει κεραμίδια σε εκκλησία, πρόεδρος κέντρου μέριμνας θηλέων ζήτησε γραφείο από ξύλο κερασιάς, αξίας 3.100 ευρώ, ενώ δημοτική αρχή, αντί για υποτροφίες, προτίμησε να ξοδέψει 14.600 ευρώ για να αγοράσει χαρτοκόπτες και να τους δώσει στους αριστούχους!

Πολύ ακριβά πλήρωσαν κάποιοι δημότες τις ευχές που τους έστειλαν οι τοπικοί τους άρχοντες. Δήμαρχος στην Αττική ξόδεψε 9.500 ευρώ για τις ευχές του, ενώ συνάδελφός του τις δημοσιοποίησε έναντι του ποσού των 7.600 ευρώ. Άλλοι, εμφάνισαν τιμολόγια ύψους 8.600 ευρώ για τον ίδιο λόγο! Περίπου τα ίδια χρήματα (8.500 ευρώ) ξόδεψε δημόσια υπηρεσία για κάρτες και ημερολόγια.

Με τα χρήματα των φορολογουμένων, υπεύθυνοι σε νησιωτικό τουριστικό δήμο κερνούσαν πλούσια και πολυτελή γεύματα σε παράγοντες άσχετους με την ανάπτυξη του τόπου. Ξόδεψαν 18.000 ευρώ, ενώ δήμος ζήτησε 6.300 ευρώ για τραπέζι που παρέθεσε σε εκκλησιαστική εκδήλωση. Από τα κρατικά ταμεία, δήμος ζήτησε 3.300 ευρώ για να κάνει το τραπέζι σε τουρκική ορχήστρα, τα μέλη της οποίας απλά έτυχε να περνούν από την περιοχή!

Το ΙΚΑ έχει ζητήσει συνολικά 17.000 ευρώ για καφέδες και μάλιστα σε εθνικές εορτές, ενώ τα ποτά σε μια υπηρεσιακή εκδήλωση κόστισαν ούτε λίγο ούτε πολύ 7.000 ευρώ!



Απειλούν με απεργία διαρκείας στη ΔΕΗ

Ένα sms φωτιά έστειλε στους Βουλευτές του ΠΑΣΟΚ ο πρόεδρος της ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ με το οποίο προειδοποιεί πως το ισχυρότερο συνδικάτο της χώρας θα κατεβάσει τους διακόπτες σε περίπτωση που η Κυβέρνηση μπει σε συζήτηση για πώληση μονάδων της επιχείρησης.

“Ούτε εργοστάσια πουλάμε ούτε ενέργεια στην τιμή του κόστους στους αεριτζήδες. Σε όλα υπάρχουν όρια”    έγραφε το μήνυμα του κ. Φωτόπουλου προς τους “συντρόφους” του Βουλευτές του ΠΑΣΟΚ.

Έτοιμοι να ματώσουν δηλώνουν εργαζόμενοι και συνδικαλιστές στην περίπτωση που η Κυβέρνηση συμφωνήσει με το αίτημα της τρόικας για πώληση μονάδων παραγωγής της ΔΕΗ.

Το μήνυμα του προέδρου της ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ έλαβαν δεκάδες βουλευτές όχι μόνο του ΠΑΣΟΚ αλλά και των κομμάτων της Αριστεράς.
Ο πρόεδρος των 22.500 εργαζομένων στην επιχείρηση αναφέρει χαρακτηριστικά ότι δεν θα ανεχθούν να γίνει πράξει ο στίχος “καημένη αγροτιά θα κερδοσκοπήσουν οι μεσάζοντες” αυτή τη φορά στην πλάτη της ΔΕΗ.
Η σύσταση της τρόικας για πώληση του 40% των λιγνιτικών μονάδων με παράλληλη απελευθέρωση της αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας έστειλε στα χαρακώματα τους εργαζόμενους στη ΔΕΗ που απειλούν με απεργία διαρκείας.

Αναδημοσίευση από http://sarotiko.blogspot.com/2010/08/blog-post_8069.html

Έχουν βαλθεί να αποτεφρώσουν ολόκληρη τη Σάμο - Εκκενώθηκαν ξενοδοχεία στα Βοτσαλάκια

Το νησί του Πυθαγόρα για τρίτη φορά φέτος το καλοκαίρι πλήττεται από τις καταστροφικές πυρκαγιές, με όλους τους κατοίκους να βρίσκονται σε απόγνωση και να μιλούν ανοιχτά ότι βασανίζονται και καταστρέφονται στο βωμό του κέρδους.

Οι φλόγες κατεβαίνουν από το βουνό και τα πρώτα σπίτια στον Μαραθόκαμπο απειλούνται, ενώ λόγω των ισχυρών ανέμων που κατευθύνουν την φωτιά στην τουριστική περιοχή Βοτσαλάκια, δόθηκε εντολή να εκκενωθούν οι ξενοδοχειακές μονάδες της περιοχής, με αποτέλεσμα χιλιάδες τουρίστες να μεταφερθούν όπως όπως από τουριστικά λεωφορεία και ΚΤΕΛ σε ασφαλή σημεία του νησιού.Τα πύρινα μέτωπα είναι δύο και ξέσπασαν σχεδόν ταυτόχρονα το μεσημέρι στην περιοχή του Μαραθόκαμπου και στο Καρλόβασι. Η φωτιά καίει δασική περιοχή σε δύσβατα μονοπάτια, κάτι που δυσχεραίνει ακόμα περισσότερο το έργο των πυροσβεστών. Επίσης, το γεγονός ότι στο νησί πνέουν ισχυροί άνεμοι διευκολύνει στις συνεχείς αναζωπυρώσεις της πυρκαγιάς αλλά και δυσκολεύει την κατάσβεσή της.

Με απόφαση του Γενικού Γραμματέα Πολιτικής Προστασίας, οι δήμοι Μαραθόκαμπου και Καρλοβάσου τέθηκαν σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης λόγω της απειλής της πυρκαγιάς και της επικινδυνότητας της κατάστασης. Νωρίτερα η φωτιά πλησίασε τις αυλές των σπιτιών στον δήμο Μαραθόκαμπου, αλλά ευτυχώς τελευταία στιγμή γλίτωσαν τα χειρότερα οι κάτοικοι.
Επίσης, οι δήμοι τέθηκαν σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης λόγω και του πυκνού καπνού από τη φωτιά που είχε ως αποτέλεσμα να αντιμετωπίζουν προβλήματα αναπνοής οι κάτοικοι των κοντινών περιοχών. Προς το παρόν πάντως, δεν έχει δοθεί καμία εντολή εκκένωσης.

Στο έργο της πυρόσβεσης μετέχουν ισχυρότατες δυνάμεις της Πυροσβεστικής με 13 οχήματα και 26 πυροσβέστες, 40 πεζοπόρα τμήματα της πυροσβεστικής, έξι αεροσκάφη τύπου Καναντέρ, 5 ελικόπτερα, 50 εθελοντές πυροσβέστες και 25 υδροφόρες όμορων δήμων. Αυτή την ώρα, τα εναέρια μέσα έπαψαν πλέον να λειτουργούν και θα επιχειρήσουν με το πρώτο φως της ημέρας.

Πηγή : http://www.newsit.gr/

Κυριακή 1 Αυγούστου 2010

Ανεστάλη η απεργία των ιδιοκτητών ΦΔΧ

Την αναστολή της απεργίας τους αποφάσισαν οι ιδιοκτήτες φορτηγών Δημόσιας Χρήσης, με οριακή πλειοψηφία, στην πανελλαδική γενική συνέλευση του κλάδου, μετά τη δέσμευση του υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Δημήτρη Ρέππα, για ταυτόχρονη άρση της επιστράτευσης και έναρξη διαλόγου.

Όπως δήλωσε ο πρόεδρος του Συνδικάτου Χερσαίων Μεταφορών Γιώργος Τζωρτζάτος, από αύριο οι μεταφορείς θα είναι στο τιμόνι.

Προηγήθηκαν έντονες διαβουλεύσεις από το Σάββατο το απόγευμα, καθώς από τις παραγωγικές και επιχειρηματικές τάξεις διατυπώθηκε η πρόταση να ανασταλεί η απεργία και η κυβέρνηση να άρει την πολιτική επιστράτευση.

Την εν λόγω πρόταση υιοθέτησαν οι απεργοί, ενώ έγινε αργότερα αποδεκτή και από τον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Δημήτρη Ρέππα, με την προϋπόθεση ότι θα υπάρξει δέσμευση από την πλευρά των απεργών ότι δεν προσφύγουν σε νέες κινητοποιήσεις όσο θα κρατήσει ο διάλογος για το νομοσχέδιο το οποίο αναμένεται να ψηφιστεί στο τέλος Σεπτεμβρίου.

Πηγή : naftemporiki

Κορυφώνεται σήμερα το πρώτο κύμα εξόδου των αδειούχων του Αυγούστου από τα αστικά κέντρα προς την επαρχία και τις παραθεριστικές περιοχές

Η οικονομική κρίση, η τσουχτερή τιμή της βενζίνης και η αβεβαιότητα για την ανεύρεση υγρών καυσίμων, λόγω της απεργίας των Φορτηγών και Βυτιοφόρων Δημόσιας Χρήσης, είχαν ως αποτέλεσμα η κίνηση στις δύο εθνικές οδούς να είναι αισθητά μειωμένη σε σχέση με πέρυσι, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της τροχαίας.

Αντίθετα πολλοί προτίμησαν για τις μετακινήσεις τους τα λεωφορεία των ΚΤΕΛ και τα τρένα του ΟΣΕ, η πληρότητα των οποίων ήταν πολύ μεγάλη. Ανάλογη εικόνα σε σχέση με την πληρότητα παρουσίασαν και οι πτήσεις των αεροσκαφών.

Σε ότι αφορά τις μετακινήσεις των αδειούχων με τα πλοία για τα νησιά του Αιγαίου και την Κρήτη, η εικόνα έχει μάλλον πτωτική πορεία, καθώς παρατηρείται μια πτώση της τάξης περίπου 8 με 9% σε ότι αφορά τόσο τα δρομολόγια, όσο και τον αριθμό των επιβατών, σε σχέση με πέρυσι.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία του Υπουργείου Ναυτιλίας, χτες από το λιμάνι του Πειραιά αναχώρησαν 30 πλοία μεταφέροντας 35.814 επιβάτες και 6.684 οχήματα, ενώ την αντίστοιχη περυσινή μέρα είχαν αναχωρήσει 33 πλοία, μεταφέροντας 38.564 επιβάτες και 6.675 οχήματα.

Σήμερα από το λιμάνι του Πειραιά είναι προγραμματισμένα να εκτελεστούν 31 δρομολόγια και από 19 από το λιμάνι της Ραφήνας.
 
Πηγή :  http://www.newsit.gr/

Έκτακτη γενική συνέλευση των ιδιοκτητών ΦΔΧ

Προς εκτόνωση φαίνεται ότι οδηγείται η αντιπαράθεση μεταξύ των ιδιοκτητών φορτηγών και βυτιοφόρων Δημόσιας Χρήσης και του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.

Οι ιδιοκτήτες ΦΔΧ θα πραγματοποιήσουν το μεσημέρι νέα έκτακτη γενική συνέλευση στη διάρκεια της οποίας, ο πρόεδρος των Συνδικάτων Χερσαιων Μεταφορών, Γιώργος Τζωρτζάτος, όπως δεσμεύτηκε, θα προτείνει την αναστολή της απεργίας και την έναρξη νέου γύρου διαλόγου με την κυβέρνηση.

Προηγήθηκσν έντοντες διαβουλεύσεις από το Σάββατο το απόγευμα, καθώς από τις παραγωγικές και επιχειρηματικές τάξεις διατυπώθηκε η πρόταση να ανασταλεί η απεργία και η κυβέρνηση να άρει την πολιτική επιστράτευση.

Την εν λόγω πρόταση υιοθέτησαν οι απεργοί, ενώ έγινε αργότερα αποδεκτή και από τον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Δημήτρη Ρέππα, με την προϋπόθεση ότι θα υπάρξει δέσμευση από την πλευρά των απεργών ότι δεν προσφύγουν σε νέες κινητοποιήσεις όσο θα κρατήσει ο διάλογος για το νομοσχέδιο το οποίο αναμένεται να ψηφιστεί στο τέλος Σεπτεμβρίου.


Πηγή :naftemporiki