Το παρόν είναι προσωπικό διαδικτυακό ημερολόγιο (blog) που περιέχει αδέσμευτες, προσωπικές απόψεις και εκτιμήσεις, καθώς και σημειώσεις-καταγραφές (αναρτήσεις) ειδήσεων και θεμάτων που βρήκα από άλλους δικτυακούς τόπους και κέντρισαν το ενδιαφέρον μου.

Οι καταγραφές (αναρτήσεις) σε αυτό το προσωπικό ημερολόγιο (blog), είναι για καθαρά προσωπική μου χρήση και ρητά δηλώνεται ότι απολύτως καμιά εμπορική εκμετάλλευση δεν προκύπτει από αυτό το blog.



Δευτέρα 23 Αυγούστου 2010

Για την δίωξη του Πλοιάρχου του HIGH SPEED 1.

Θα ήθελα πολύ να μου εξηγήσει κάποιος από τους ευφυείς ιθύνοντες, για ποιον ακριβώς λόγο συνελήφθη και κατηγορείται ο Πλοίαρχος του ταχύπλοου HIGH SPEED 1.

Από όσα έχουν δει το φως της δημοσιότητας έχουμε μια τεχνική βλάβη η οποία προκάλεσε πυρκαγιά σε μια μηχανή του πλοίου, και εκ του αποτελέσματος (το πλοίο κατέσβησε την πυρκαγιά, έπλευσε με δικά του μέσα στο πλησιέστερο λιμάνι και αποβίβασε ασφαλώς τους επιβάτες και τα οχήματα τους), φαίνεται ότι ο Πλοίαρχος και το πλήρωμα του αντέδρασαν άψογα και επαγγελματικά.

Γιατί λοιπόν κατηγορείται και συνελήφθη ο συγκεκριμένος άνθρωπος?
Έκανε κάτι κακό?

Και τέλος πάντων γιατί να συμβαίνει αυτό στην ακτοπλοΐα?
Δεν έχω ακούσει ποτέ ανάλογο περιστατικό στις αεροπορικές μεταφορές και στις αεροπορικές εταιρείες.
Αντίθετα αν κάποιος πιλότος προσγειώσει ασφαλώς ένα αεροπλάνο το οποίο έχει υποστεί βλάβη ή έχει φωτιά σε ένα κινητήρα, ο πιλότος όχι μόνον δεν διώκεται, αλλά θεωρείται και ήρωας.

Δυο μέτρα και δυο σταθμά λοιπόν ή έχουμε να αντιμετωπίσουμε μια παράλογη και, γιατί όχι, ανόητη αντίδραση της τρίτης εξουσίας?

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ανέκαθεν υπήρχε το πρόβλημα στην Ελλάδα, χώρα ναυτική, ότι τα πολιτικά δικαστήρια δεν είναι εξειδικευμένα σε ναυτικές υποθέσεις, κυρίως λόγω άγνοιας των τακτικών δικαστών. Έτσι, πολλές δίκες οδηγούνται σε μη ορθές αποφάσεις. Είναι όμως καλό να αναζητήσουν όλοι οι ειδικοί, του ISM, της Αρχής (δικαστικής και σημαίας) και του νηογνώμονα, εάν χρησιμοποιούνται ή όχι γνήσια ανταλλακτικά ή απομιμήσεις και εάν τα συνεργεία που χρησιμοποιούν οι εταιρίες, έχουν την σχετική πιστοποίηση και εξουσιοδότηση του κατασκευαστή.Όλα αυτά, αν τους αφήνουν φυσικά τα συμφέροντα.

Σκάπουλος

Ανώνυμος είπε...

Υποστηρίζω με θέρμη την τοποθέτηση του Σκάπουλου....Εσύ φίλε ναυτικέ γνωρίζεις κάτι περισσότερο επί αυτού; Πώς γίνονται οι επισκευές, οι συντηρήσεις και οι έλεγχοι;

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ πως είναι προς διερεύνηση από τους αρμοδίους τόσο το θέμα της σωστής συντήρησης του πλοίου αλλά και το θέμα των επισταμένων ελέγχων από τις αρχές.
Ο Πλοίαρχος όμως όπως φαίνεται, (εκ του αποτελέσματος πάντα), αντέδρασε άψογα και η οποιαδήποτε δίωξη που του έγινε είναι άδικη, ενώ το θέμα της κράτησης του ήταν απαράδεκτο.

Naytikos