Το παρόν είναι προσωπικό διαδικτυακό ημερολόγιο (blog) που περιέχει αδέσμευτες, προσωπικές απόψεις και εκτιμήσεις, καθώς και σημειώσεις-καταγραφές (αναρτήσεις) ειδήσεων και θεμάτων που βρήκα από άλλους δικτυακούς τόπους και κέντρισαν το ενδιαφέρον μου.

Οι καταγραφές (αναρτήσεις) σε αυτό το προσωπικό ημερολόγιο (blog), είναι για καθαρά προσωπική μου χρήση και ρητά δηλώνεται ότι απολύτως καμιά εμπορική εκμετάλλευση δεν προκύπτει από αυτό το blog.



Δευτέρα 21 Ιουνίου 2010

Απεργία των ναυτικών και πάλι?

Για την ερχόμενη Τετάρτη 23 Ιουνίου έχουν εξαγγείλει απεργιακή κινητοποίηση και πάλι, ορισμένα σωματεία ναυτικών.

Τα αιτήματα τα γνωστά-αόριστα που προωθεί το Κομμουνιστικό Κόμμα Ελλάδος και ο συνδικαλιστικός βραχίονας του, το ΠΑΜΕ, και κανένα λογικό κλαδικό αίτημα ουσίας που να αφορά τον Έλληνα ναυτικό.

Και επειδή κανένα έρεισμα δεν υπάρχει στις τάξεις των ναυτικών, οι επαγγελματίες συνδικαλιστές θα προσπαθήσουν να κάνουν αισθητή την παρουσία τους επιστρατεύοντας τον κομματικό «στρατό» τον οποίο θα εφοδιάσουν με πλακάτ του ΠΑΜΕ και του ΚΚΕ, και θα τους εγκαταστήσουν στους καταπέλτες των ακτοπλοϊκών πλοίων (η εύκολη λύση για προβολή ή το εύκολο θύμα), ενώ κάποια ώρα θα κάνουν και την καθιερωμένη παρέλαση τους στο λιμάνι.

Και πια είναι η θέση της ΠΝΟ για όλα αυτά?

Ποιος θα προστατεύσει τους ναυτικούς και θα τους βοηθήσει να διασφαλίσουν το δικαίωμα τους στην εργασία? Ναι υπάρχει και αυτό, και ας το έχουμε ξεχάσει ως ανθρώπινο δικαίωμα.

Ποιος θα προστατεύσει τους Έλληνες πολίτες που θέλουν να ταξιδέψουν στα νησιά?

Είναι δυνατόν μια ομάδα συνδικαλιστών-κομματικά όργανα να καταλύει τις δημοκρατικές ελευθερίες και το δικαίωμα στην εργασία των ναυτικών και το δικαίωμα της ελεύθερης μετακίνησης των Ελλήνων πολιτών?

Αυτό το πράγμα το λέμε δημοκρατία?

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Βέβαια και δεν είναι δημοκρατία.
Δημοκρατία είναι ο κάθε τυχάρπαστος με πτυχίο που αναγνωρίζεται απο την S.T.C.W. απλά γιατί κάποιοι θέλουν να ανάγνωρίζονται (έχετε ψάξει πόσοι Πλοίαρχοι και Α Μηχ/κοί αλλοδαποί δεν έχουν δει ναυτική ακαδημία ούτε στον ύπνο τους?) να ταξιδεύει το Αιγαίο με ότι αυτό συνεπάγεται. Δημοκρατία είναι οι αποφάσεις για απεργία η μη μέσα στα πλοία να βγαίνουν μόνο με ανοιχτές ψηφοφορίες παρουσία εκπροσώπων της εταιρείς (σπάνια αρχ/πλοιαρχοι η αρχ/μηχανικοί από πρώην υπηρετούντες σε πλοία).
Δημοκρατία είναι να μπορούν να βρίσκουν εργασία μόνο αυτοί που μπορούν να συντηρούν το δουλεμπόριο.
Δημοκρατία είναι να μην μπορεί κανείς να βγεί στην σύνταξη (έχω 21 χρόνια στο φυλάδιο και 26 πλασματικά αλλα δεν ξερω αν βγω γιατί γίνομαι 50 το 2011 και δεν μπορω ανεξαρτήτου ηλικίας γιατί έχω ταξιδέψει κάποια χρόνια με ξένη σημαία που έχω εξαγοράσει αλλά δεν αναγνωρίζεται γι αυτήν την περίπτωση) και απαγορεύεται να μιλάει.
Δημοκρατία είναι να ακούγεται η γνώμη του πιτσικόμη και όχι του οικογενειάρχη ναυτικού (τον οποίο αποκαλούν αλήτη ξεκάθαρα και σείς πλαγίως).
Δημοκρατία ειναι να ταξιδεύει ένα ro/ro Pax σαν φορτηγό πλοίο μεταφέροντας επιβάτες με ότι συνεπάγεται για την ασφάλεια εν πλω (άραγε έχουν υπογράψει συμβόλαιο ότι δεν θα συμβεί ναυτικό ατύχημα?) και να αποκρύβονται γεγονότα με τα Ελληνικά ro/ro pax που ταξιδεύουν στην Βορ Ευρώπη.
Υπάρχουν πολλά άλλα που μπορούν να ειπώθουν αλλά δεν θα δημοσιευθούν.
Εύχαριστω που τουλάχιστο είσαστε υποχρεωμένος να ακούσεται κάποιον ναυτικό.

Naytikos είπε...

Αγαπητέ φίλε,
Πρώτον λόγω ιδιότητος δεν μου περνάει από το μυαλό ή λέξη αλήτης δίπλα στην λέξη ναυτικός και έτσι το σχόλιο σας επ αυτού είναι λανθασμένο.
Δεύτερον, όλα αυτά που γράφεται τι σχέση έχουν με την Ελληνική ακτοπλοία, την οποία στην ουσία βασανίζουν απεργιακές κινητοποιήσεις όπως αυτή που εξαγγέλθηκε για αύριο.
Εαν κάποιος εφοπλιστής με ropax δρομολογημένο στην βόρεια Ευρώπη όπως λέτε παρανομεί, σε τι ακριβώς φταίει για αυτό η ελληνική ακτοπλοία και ο ταλαίπωρος Ελληνας επιβάτης των ακτοπλοικών?
Νομίζεται ότι αν δεν κάνουν τα δρομολόγια τους τα ακτοπλοικά θα ιδρώσει το αυτί του εφοπλιστή με το ropax στην βόρεια Ευρώπη?
Ποιο δουλεμπόριο βλέπεται εσεις στην Ελληνική ακτοπλοία?
Εαν νομίζεται ότι πρέπει να καταστρεψουμε ότι ακόμα έχει μείνει όρθιο σε αυτήν την χώρα για να κάνουν το κομμάτι τους κάποιοι επαγγελματίες συνδικαλιστές, νομίζω ότι κάνετε λάθος.
Φιλικά
Naftikos

Ανώνυμος είπε...

Γεια σας
Δεν ξέρω τι επαγγέλμα κάνεις. Είμαι επαγγέλματίας ναυτικός, με λίγα χρόνια στην ακτοπλοία (4 χρ) την όποία εγκατέλειψα για τους λόγους που αναγράφω (δουλεμπόριο, νταβατζηλίκη πιτσικόμηδων κλπ). Έχω μεγάλη υπηρεσία στα ropax (Πάτρα Ιταλία) και έχω ζήσει πολλά από όσα γράφω για τις απεργίες, τους εκβιασμούς, την τρομοκρατία (νταλίκες να έρχονται καταπάνω σου) κλπ.
Εφ όσον δεν συμφωνείται με αυτά που λέω, έχεται ρωτήσει κάποιον ναυτικό της ακτοπλοίας αν έχω δίκαιο? Βέβαια κάποιον που σας εμπιστεύεται.
Όταν θέλετε να έλθουν αλλοδαποί στην Ελληνική ακτοπλοία έχετε σκεφτεί πως μπορεί κάποιος ανειδίκευτος να ταξιδέψει κάποιο πλοίο και πως μπορει να κάνει ρεμέντζο σε Έλληνικα λιμάνια? (Σύμη, Κάρπαθο κλπ)
Δεν υπάρχει περίπτωση να παρανομήσει κάποιος στην Βορ Ευρώπη. Απλά αποκρύβεται το γεγονός ότι δεν κινήται πλοίο οποιαδηποτε σημαίας (πχ Ελληνικης) αν δεν έχει μεγάλο ποσοστο ντόπιων (χώρας άφιξης η αναχώρησης). Αυτό για την δικαιολογία των ropax στην Κόρινθο.
Η Ελληνική ακτοπλοία δεν βασανίζεται απο καμμία απεργία. Άλλοι βασανιζονται και όχι οι κάτοικοι.
Για Έλληνες εφοπλιστές, ιδρώνει το αυτί τους. Τους πραγματικούς καραβοκύριδες όμως.
Αν κάτι έχει μείνει όρθιο, είναι οι Έλληνες ακτοπλόοι. Αυτοί οι λίγοι που λογικές σαν την δική σου θέλετε να σβηστούν
Μπορεί να είναι επαγγελματίες συνδικαλιστές αλλά εμείς τους ψηφίζουμε. Εγώ στην ΠΕΜΕΝ, ο συνάδελφος στην ΠΕΠΕΝ κλπ. Αν θέλαμε άλλους θα ψηφίζαμε τους άλλους, αυτούς που θα προτείνεις.
Όσο για αν χαρακτηρίζεις αλήτες τους ναυτικούς, αν μπορείς να δεις σχόλιο ενός περασμένης ηλικίας δημοσιοκάφρου του ΣΚΑΙ, που βγαίνει στο δελτίο των 21.00 και συμφωνεί με την δική σου λογική με την διαφορά ότι μας απεκάλεσε και απέκρυψε τα αληθινά γεγονότα. Γι αυτό είπα ότι το κάνεις έμμεσα.
Για το δουλεμπόριο? Σοβαρά μιλάς? Δεν έχεις ακούσει τίποτα? Δεν έχεις δει καμμιά καταλυψη του ΓΕΝΕ? Δεν έχεις ακούσει τίποτα? Για ψάξε λίγο.

Naytikos είπε...

Παρότι διατηρώ αυτό το blog από χόμπι και για να λέω φωναχτά και να μοιράζομαι τις σκέψεις μου και όχι για να επηρεάσω γνώμες, θα ήθελα να πιστεύω ότι από αυτά που μου έγραψες σε σχέση με τα χρόνια προϋπηρεσίας σου στην ακτοπλοΐα, μάλλον πρέπει να γνωρίζω καλύτερα από σένα τον χώρο της.

Όσο για τον χώρο της βόρειας Ευρώπης, μην βάζεις το χέρι σου στην φωτιά ότι δεν υπάρχει περίπτωση να γίνονται παρανομίες ή ότι το πρόβλημα είναι η υποχρέωση ποσόστωσης εντοπιότητας στην σύνθεση των πληρωμάτων και για αυτό δεν πάνε Ελληνικά πλοία.

Τώρα για περί δουλεμπορίου που γράφεις, εγώ δεν υποστήριξα ποτέ ότι ζούμε σε ένα χώρο αγγέλων, αλλά σίγουρα η ακτοπλοΐα λειτουργεί ανθρώπινα για τον Έλληνα ναυτικό.
Και έχε υπόψη σου ότι παντού υπάρχουν τα πάντα. Υπάρχουν και καραβοκύρηδες που σέβονται τους ναυτικούς τους, υπάρχουν και «καραβοκύρηδες» που εγκαταλείπουν τους ναυτικούς τους απλήρωτους.

Προσωπικά είμαι επιφυλακτικός στους επαγγελματίες πολιτικούς και τους επαγγελματίες συνδικαλιστές.
Και οι δυο νομίζω ότι πρωτίστως ενδιαφέρονται για την πάρτη τους και δευτερευόντως για τους πολίτες ή τους εργαζόμενους που εκπροσωπούν.
Όσο για το ποιους ψηφίζουμε , ο καθένας μας είναι ελεύθερος να ψηφίσει όποιον νομίζει.

Και εξακολουθώ να πιστεύω ότι απεργίες σαν τις αυριανές είναι προς όφελος των κομμάτων και των επαγγελματιών συνδικαλιστών και όχι προς όφελος των εργαζομένων.
Εάν έχουν δύναμη οι συνδικαλιστές ας πάνε να αποκλείσουν την βουλή και ας μην επιτρέψουν την μετακίνηση των κυβερνώντων για να δουν και αυτοί την γλύκα των προβλημάτων. Αλλά τους αφήνουν να το κάνουν αυτό, τα πολιτικά κόμματα που είναι τα αφεντικά τους?
Με το να ταλαιπωρήσουν τον κάθε νησιώτη ή τον κάθε απλό Έλληνα πολίτη που θέλει να μετακινηθεί προς και από τα νησιά πιο από τα αιτήματα της απεργίας θα λυθεί?
Αυτού του τύπου οι κομματικές απεργίες είναι να ‘χαμε να λέγαμε και γίνονται μόνον για επίδειξη κομματικών σημαιών και κομματικής παρουσίας.