Το παρόν είναι προσωπικό διαδικτυακό ημερολόγιο (blog) που περιέχει αδέσμευτες, προσωπικές απόψεις και εκτιμήσεις, καθώς και σημειώσεις-καταγραφές (αναρτήσεις) ειδήσεων και θεμάτων που βρήκα από άλλους δικτυακούς τόπους και κέντρισαν το ενδιαφέρον μου.

Οι καταγραφές (αναρτήσεις) σε αυτό το προσωπικό ημερολόγιο (blog), είναι για καθαρά προσωπική μου χρήση και ρητά δηλώνεται ότι απολύτως καμιά εμπορική εκμετάλλευση δεν προκύπτει από αυτό το blog.



Τετάρτη 30 Ιουνίου 2010

Μαθήματα ασφαλούς ναυσιπλοΐας μέσα από την λαϊκή σοφία : «Μακριά από πλώρη καραβιού και κώλο γαιδάρου».

Θα ήθελα να ενημερώσω δημοσιογράφο που επαίρεται για την μεγάλη χρονικά εμπειρία που έχει στο ναυτιλιακό ρεπορτάζ ότι :
Πρώτον δεν πρέπει να υποτιμάτε τις ικανότητες του Έλληνα ναυτικού και δη των Πλοιάρχων της Ελληνικής ακτοπλοΐας. Κανένας τους δεν θα διακινδύνευε, (όσο «βιαστικά» και να έλυνε κάβους για να αποπλεύσει), «να πατήσει βάρκα».
Δεύτερον από πολλά χρόνια τώρα δεν «κυκλοφορούν» βάρκες στο λιμάνι του Πειραιά πόσο μάλλον δε κατά τον χρόνο του πρωινού απόπλου των ακτοπλοϊκών πλοίων.
Τρίτον και τελευταίο. Είναι αντιληπτό ίσως και θεμιτό, κάθε κομματικά ελεγχόμενο έντυπο για λόγους προπαγάνδας να γράφει ότι νομίζει, αλλά εάν κάποιος μη κομματικά ελεγχόμενος, νοήμων και με ικανοποιητική αντιληπτική ικανότητα Έλληνας πολίτης, (και όχι απαραίτητα δημοσιογράφος και δη με εμπειρία στο ναυτιλιακό ρεπορτάζ), αναρωτιέται ακόμα και στα αλήθεια δεν καταλαβαίνει γιατί δεν χτίζουν οι Έλληνες εφοπλιστές πλοία στην Ελλάδα, μάλλον θα πρέπει ….να το κοιτάξει.

Εκτός και αν λέμε λόγια έτσι για να …χουμε να λέμε.

2 σχόλια:

Koursaros είπε...

Είδες αγαπητέ μου κάτι απορίες που έχουν ορισμένοι & δη δημοσιογράφοι?
Μάλλον από άλλη χώρα συντάσσουν τα κείμενα ή ενημερώνονται για το τι συμβαίνει στον τόπο μας & δεν βάζουν ούτε καρφί, πολλοί εφοπλιστές, στα ελληνικά ναυπηγεία....

Με ναυτικούς κανονιοβολισμούς

Ανώνυμος είπε...

Μια ματιά στο ais/syros και βλέπεις ποιος έχει δίκαιο και τι κάνει ο εκάστοε αξιωματικός φυλακής στο λιμεναρχείο. Μόνο όταν έρχεται πλοίο της ποντοπόρου ναυτιλίας με Έλληνες ναυτικούς και οι οικογένειες τους έχουν ελάχιστι χρόνο να τους δουν, ξέρουν τους κανόνες ασφαλούς ναυσιπλοοίας και τους στέλνουν στην Αίγηνα. Στην ράδα Πειραιά το SPEED RUNNER ΙΙ (π.χ. σήμερα) ανέπτυξε ταχύτητα 29.1 ν/μ μόλις πέρασε την κίτρινη σημαδούρα, σε σημείο που πολύ κοντά υπάρχουν δεκάδες ψαράδες (ερασιτέχνες) και χιλιάδες κολυμβητές και κατά την άφιξη του μέχρι το ύψος της πολυδιαφημισμένης πλαζ ελληνικού είχε ταχύτητα 32 ν/μ (μια ματιά στο archive ais/syros και δεν γλυτώνει τίποτα). Να μην επεκταθούμε γιατί βρωμάει παντού.