Το παρόν είναι προσωπικό διαδικτυακό ημερολόγιο (blog) που περιέχει αδέσμευτες, προσωπικές απόψεις και εκτιμήσεις, καθώς και σημειώσεις-καταγραφές (αναρτήσεις) ειδήσεων και θεμάτων που βρήκα από άλλους δικτυακούς τόπους και κέντρισαν το ενδιαφέρον μου.

Οι καταγραφές (αναρτήσεις) σε αυτό το προσωπικό ημερολόγιο (blog), είναι για καθαρά προσωπική μου χρήση και ρητά δηλώνεται ότι απολύτως καμιά εμπορική εκμετάλλευση δεν προκύπτει από αυτό το blog.



Τετάρτη 4 Αυγούστου 2010

Αληθινή ιστορία.

Η παρακάτω ιστορία παρότι μοιάζει με ανέκδοτο μου είπαν ότι είναι αληθινή.

Αξιωματικός του λιμενικού, που προηγουμένως με την παρέα του είχε κατεβάσει μερικά ουζάκια, συναντιέται σε μπαράκι της Σωτήρου Διός με «κομματική κοντυλοφόρο» που τελευταία τα έχει βάλει με τους λιμενικούς, τους λιμενάρχες και την στρατιωτική ηγεσία του σώματος, και σε πλήρη ευθυμία της λέει:

-Κυρά μου είσαι χοντρή, κακιά και άσκημη.
Αγανακτισμένη και αιφνιδιασμένη η δημοσιογράφος του λέει:
-Ντροπή σου φύγε από εδώ. Είσαι μεθυσμένος.
Και ο λιμενικός απαντά.
-Ίσως και να είμαι μεθυσμένος αλλά το πρωί εγώ θα είμαι ξεμέθυστος, ενώ η δικιά σου κατάσταση και το πρωί θα είναι η ίδια.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Πάντοτε μου προκαλούσε εντύπωση το γεγονός ότι μερικά έντυπα και δημοσιογράφοι, γνωρίζουν με λεπτομέρειες όσα συζητούνται μεταξύ προσώπων, που δεν υπογράφουν το ρεπορτάζ ή την ανάρτηση. Πέραν της "αληθινής ιστορίας", άλλη μια "περίεργη" καταγραφή λεπτομερειών είχαμε σε πρόσφατη ανάρτηση που κατέγραφε στιχομυθία χαμηλόβαθμου λιμενικού, τελευταίας σειράς, και υψηλόβαθμου στελέχους (με λευκά μαλιά) σε κυκλαδίτικο νησί. Να υποθέσω ότι οι κοντυλοφόροι βρίσκονται και ακούν από παντού ... ή κάποιος από τους συμμετέχοντες "ρεπορτάρει" όσα και όπως θέλει τα πράγματα ώστε να του προσδίδουν κύρος και αναγνώριση?? Προσγειωθείτε κύριοι, προσγειωθείτε.....

Σκάπουλος