Το παρόν είναι προσωπικό διαδικτυακό ημερολόγιο (blog) που περιέχει αδέσμευτες, προσωπικές απόψεις και εκτιμήσεις, καθώς και σημειώσεις-καταγραφές (αναρτήσεις) ειδήσεων και θεμάτων που βρήκα από άλλους δικτυακούς τόπους και κέντρισαν το ενδιαφέρον μου.

Οι καταγραφές (αναρτήσεις) σε αυτό το προσωπικό ημερολόγιο (blog), είναι για καθαρά προσωπική μου χρήση και ρητά δηλώνεται ότι απολύτως καμιά εμπορική εκμετάλλευση δεν προκύπτει από αυτό το blog.



Παρασκευή 30 Ιουλίου 2010

Συνεχίζεται η απεργία των ιδιοκτητών ΦΔΧ

Τη συνέχιση των απεργιακών κινητοποιήσεών τους αποφάσισαν οι ιδιοκτήτες Φορτηγών Δημόσιας Χρήσης, μετά την πολύωρη γενική συνέλευση των ομοσπονδιών τους.

Με το "πιστόλι" της χρεοκοπίας στο κρόταφο...

Το ενδεχόμενο της χρεοκοπίας της χώρας ενδέχεται να εξελιχθεί σε καταλύτη που θα βγάλει την ελληνική κοινωνία από το τέλμα των τελευταίων δεκαετιών.
Το νεοελληνικό κοινωνικό μόρφωμα των συντεχνιών που άκμασαν εκβιάζοντας κάθε μια χωριστά μέσω του κράτους όλες τις υπόλοιπες και σίγουρα ολόκληρη την κοινωνία, βρίσκεται με το «πιστόλι» στον κρόταφο.
Δεν υπήρχε καμία άλλη πειθώ ικανή να αποκτήσει δυναμική αλλαγής των κακώς κείμενων και των μικρών και μεγάλων διαπλοκών, παρά η απειλή της ολικής κατάρρευσης και της παύσης πασών των πληρωμών.

Η επιστράτευση των αυτοκινητιστών αποτελεί μια πολύ ήπια αντίδραση του κράτους στην εκβιαστική αυθαιρεσία. Αλλά αποτελεί μια αρχή...

Το 1981 όταν οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας των ΗΠΑ προσπάθησαν να υπερασπίσουν τα κεκτημένα παραβιάζοντας τα δικαιώματα της υπόλοιπης κοινωνίας στην ελεύθερη μετακίνηση ανθρώπων και αγαθών, ο Ρόναλντ Ρήγκαν απέλυσε 11.000, φυλάκισε τους συνδικαλιστές ηγέτες για παραβίαση των δικαιωμάτων της υπόλοιπης κοινωνίας και επέβαλε στα συνδικάτα να πληρώνουν αποζημίωση ενός δισ. για κάθε μέρα που τα αεροπλάνα έμεναν κολλημένα στο έδαφος.

Σίγουρα η αυταρχική διακυβέρνηση δεν αποτελεί το ζητούμενο για την διακυβέρνηση μιας δημοκρατικής κοινωνίας.
Το αποτέλεσμα όμως της πολιτικής Ρήγκαν ήταν οι ΗΠΑ από μια φθίνουσα υπερδύναμη στραπατσαρισμένη από το πόλεμο του Βιετνάμ, και την ύφεση της δεκαετίας του ΄70, η οποία αντιμετώπιζε επί ίσοις όροις αν όχι από μειονεκτική θέση την ΕΣΣΔ, να εξελιχθεί 20 χρόνια αργότερα στην μοναδική υπερδύναμη αφού αφάνισε με ειρηνικό τρόπο τη Σοβιετία που δεν μπόρεσε να παρακολουθήσει την οικονομική της έκρηξη...

Ο σωστός τρόπος αντιμετώπισης των προβλημάτων μιας κοινωνίας είναι η δημοκρατική συναίνεση και μια δίκαιη κατανομή βαρών και διανομή πλούτου. Οι αυθαιρεσίες και οι εκβιασμοί από συντεχνίες προνομιούχων εργαζομένων, επαγγελματιών ή διαπλεκόμενων επιχειρηματιών, μοιραία οδηγούν σε αδιέξοδα όπως αυτό του ενδεχόμενου της χρεοκοπίας.

Επειδή οι κοινωνίες σπάνια αυτοκτονούν, τα αδιέξοδα μοιραία οδηγούν σε αυταρχικές λύσεις με την αποδοχή της ευρείας πλειοψηφίας της κοινωνίας. Αν οι συντεχνίες μας είχαν δείξει φειδώ στα προνόμια, ίσως να μην είχαμε φτάσει εδώ που φτάσαμε και τα μέτρα αναδιάρθρωσης που θα χρειάζονταν να ήταν πιο ήπια.
Εδώ που φτάσαμε όμως δεν υπάρχει άλλη διέξοδος από την μεταρρύθμιση και την πολιτιστική επανάσταση. Όσο πιο νωρίς το καταλάβουμε αυτό, τόσο πιο γρήγορα θα περάσει το οδυνηρό σκέλος της υπόθεσης.

Νόμος σκούπα, λοιπόν, για τα κλειστά επαγγέλματα, ελεγκτές στα υπουργεία τα νοσοκομεία και οτιδήποτε ξοδεύει χρήματα των φορολογούμενων. Αν κάτι είναι βέβαιο, αυτό είναι ότι έχει δρομολογηθεί η επόμενη μέρα.

Το πότε θα έρθει δεν είναι εύκολο να προσδιοριστεί ακόμη. Ούτε το πως θα είναι μπορεί να προσδιοριστεί. Απλά δεν υπάρχουν περιθώρια να είναι χειρότερη από την προηγούμενη.
Το χρηματιστήριο αργά ή γρήγορα θα αρχίσει να προεξοφλεί αυτή την κατάσταση και μετά από λίγα χρόνια, όταν θα εδραιώνεται μια νέα κατάσταση στην οικονομία, θα αρχίσει να ενσωματώνει τα νέα δεδομένα και να αφήνει πίσω, πολύ χαμηλά, τα υψηλά του 1999.

Πρέπει να είναι στραβός κάποιος για να μην μπορεί να το δει...

Αναδημοσίευση από το http://www.capital.gr/stoupas/Article.aspx?id=1020785

Συνεχίζεται η απεργία - Σήμερα οι τελικές τους αποφάσεις - Η επίταξη με ρυθμούς χελώνας!

Στη Γενική Συνέλευση σήμερα Παρασκευή θα αποφασίσουν οι απεργοί εάν θα συνεχίσουν την απεργία τους.

- Αλαλούμ με την επίδοση των φύλλων πορείας - Παλιές οι λίστες - Με ρυθμούς χελώνας η επίδοση

- Λιγότερες οι ουρές στα πρατήρια όπου γίνεται ανεφοδιασμός

Μετά την ενημέρωση των απεργών τώρα όλα θα κριθούν στη Γενική Συνέλευση των απεργών που θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή στις 12:00 και τότε θα αποφασίσουν εάν θα συνεχίσουν την απεργία ή θα την αναστείλλουν. Αυτό ανακοίνωσε το βράδυ ο κ. Τζωρτζάτος μετά τη συνάντηση που είχε με τον γενικό γραμματέα του υπουργείου.

Τελικά, δεν πραγματοποιήθηκε νέα συνάντηση των απεργών με τον υπουργό Μεταφορών και είχε προηγηθεί μόνο η συνάντηση του κ. Τζωρτζάτου με τον γραμματέα του υπουργείου, όπου ζητήθηκαν κάποιες διευκρινίσεις. Με βάση και αυτές τις διευκρινίσεις θα αποφασίσουν εάν θα συνεχίσουν να κρατούν ομήρους ολόκληρη τη χώρα.

Κι ενώ έχουν συμπληρωθεί πέρα των 24 ωρών απο την στιγμή που η κυβέρνηση ανακοίνωσε την επίταξη οχημάτων και υπηρεσιών των απεργών, τελικά έχει μείνει μόνο στα χαρτιά.

Τα φύλλα πορείας είναι ακόμα στον δρόμο αφού σε πολλές νομαρχίες οι λίστες που έφτασαν δεν ήταν επικαιροποιημένες με αποτέλεσμα να περιμένουν τουλάχιστον 2 ώρες να σταλούν οι ενημερωμένες. Αλλες πληροφορίες λένε οτι η επίταξη έχει "παγώσει" για λίγο μήπως βρεθεί λύση...

Η εικόνα στην αγορά της βενζίνης είναι πάντως πολύ διαφορετική απο τις προηγούμενες ημέρες. Τα ιδιωτικά βυτιοφόρα εφοδιάζουν από το πρωί αρκετά πρατήρια και οι ουρές στα περισσότερα είναι αισθητά μειωμένες.


Πέμπτη 29 Ιουλίου 2010

Πάγωσαν οι κρατήσεις από το εξωτερικό για την Ελλάδα

Με μελανά χρώματα περιέγραψε ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδία Ξενοδόχων Ανδρέας Ανδρεάδης, την κατάσταση την οποία βιώνει ο ελληνικός τουρισμός, απόρροια της απεργίας των βυτιοφόρων.
Σε ενημερωτική πρωινή εκπομπή υπογράμμισε ότι οι κρατήσεις για την Ελλάδα αυτή τη στιγμή έχουν παγώσει, τη στιγμή που προ της απεργίας των ιδιοκτήτων βυτιοφόρων, κάθε μέρα 100.000 νέες κρατήσεις προγραμματίζονταν για την Ελλάδα.

Ο κ. Ανδρεάδης αναφερόμενος για τη Βόρεια Ελλάδα επεσήμανε ότι χιλιάδες επισκέπτες από Ρωσία, Βουλγαρία, Σερβία κα είναι αποκλεισμένοι στη χώρα μας. Απαγορευτική, όπως είπε, είναι και η είσοδος τους και στα ελληνικά όρια, εξαιτίας της έλλειψης καυσίμων στα πρατήρια.
Με δεδομένο ότι το σημείο μηδέν για τον ελληνικό τουρισμό ήταν χθες, όπως είπε, ευελπιστεί ότι σήμερα θα ομαλοποιηθεί η αγορά.
 
Πηγή : sarotiko.blogspot.com

Αντιδρούν στην επίταξη οι ιδιοκτήτες των βυτιοφόρων.

Εξαιρετικά ορθή η απόφαση του Πρωθυπουργού για πολιτική επιστράτευση των απεργών αυτοκινητιστών.  Η κοινωνία και οι κάτοικοι των νησιών ιδιαίτερα δέχτηκαν την απόφαση με μεγάλη ανακούφιση.

Οι απεργοί όμως και κυρίως οι βυτιοφορείς, δηλώνουν αποφασισμένοι να μην πειθαρχήσουν στην απόφαση για πολιτική επιστράτευση και ετοιμάζονται να ανταπαντήσουν με κατάθεση αγωγής και ανακοπή της επιστράτευσης, δηλώνοντας αμετακίνητοι «μέχρι τέλους».

Ήδη από σήμερα το πρωί σκλήρυναν ακόμα πιο πολύ την στάση τους μλποκάροντας τις εγκαταστάσεις των διυλιστηρίων, απαγορεύοντας την κίνηση και των βυτιοφόρων ι.χ η μετακίνηση των οποίων γίνεται με περισσότερη δυσκολία από χθες.

Ακόμα μια κρίσιμη συνάντηση έχει προγραμματιστεί για σήμερα στις 10 το πρωί με τον αρμόδιο υπουργό Δημήτρη Ρέππα.

Τετάρτη 28 Ιουλίου 2010

Επιστρατεύονται οι απεργοί

Την επίταξη των ιδιοκτητών φορτηγών και βυτιοφόρων Δημόσιας Χρήσης αποφάσισε η κυβέρνηση, με απόφαση του Πρωθυπουργού, μετά την άκαρπη συνάντηση μεταξύ των δύο πλευρών στο Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.

Ειδικότερα, όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, με απόφαση του πρωθυπουργού, Γιώργου Α. Παπανδρέου, μετά από σχετική Εισήγηση του υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Ρέππα, και αφού ελήφθη υπόψη η επιτακτική ανάγκη αποτροπής των δυσμενών συνεπειών της παρατεινόμενης απεργίας των ιδιοκτητών και οδηγών φορτηγών αυτοκινήτων Δημοσίας Χρήσης και βυτιοφόρων μεταφοράς υγρών καυσίμων, που έχει προκαλέσει σοβαρή διαταραχή στην κοινωνική και οικονομική ζωή της χώρας, ενέχει σοβαρούς κινδύνους για τη δημόσια υγεία από την έλλειψη επαρκούς εφοδιασμού των πολιτών σε καύσιμα, τρόφιμα και φάρμακα, απειλεί τη διακοπή της ομαλής λειτουργίας των μονάδων παροχής υπηρεσιών υγείας και πρόνοιας και απειλεί επίσης κατ΄ επέκταση τη δημόσια τάξη, κηρύσσονται οι ανά τη χώρα ιδιοκτήτες και οδηγοί φορτηγών Δημοσίας Χρήσης και των βυτιοφόρων μεταφοράς υγρών καυσίμων σε κατάσταση πολιτικής κινητοποίησης.

Με την εν λόγω απόφαση εξουσιοδοτούνται οι υπουργοί Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και Οικονομικών και, κατά το μέρος της αρμοδιότητάς τους, οι οικείοι Νομάρχες να προβούν σε επίταξη των υπηρεσιών και επίταξη της χρήσης των φορτηγών Δημοσίας Χρήσης και των βυτιοφόρων μεταφοράς υγρών καυσίμων καθώς και να λάβουν κάθε άλλο αναγκαίο μέτρο για τη διασφάλιση των δημοσίων αγαθών που κινδυνεύουν από την κατά τα άνω διατάραξη της ομαλής λειτουργίας της κοινωνικής και οικονομικής ζωής της χώρας.

Ανένδοτοι οι απεργοί
«Δεν θα συνταχθούμε με αυτή την απόφαση...είμαστε αποφασισμένοι», δήλωσε ο πρόεδρος του Σωματείου των Βυτιοφορέων, Άγγελος Φάλαρης, μιλώντας στο ρ/σ «Σκάι», μετά την έκδοση της απόφαση επιστράτευσης.



Πηγή : http://www.naftemporiki.gr/

Ανένδοτοι οι μεταφορείς - συνεχίζεται η απεργία

Συνεχίζουν την απεργία οι ιδιοκτήτες φορτηγών ΔΧ, καθώς χωρίς αποτέλεσμα ολοκληρώθηκε η συνάντησή τους με το γ.γ. Μεταφορών Χ. Τσιόκα.

Ανένδοτος εμφανίστηκε μετά τη συνάντηση ο πρόεδρος του Συνδικάτου Χερσαίων Μεταφορών Γιώργος Τζωρτζάτος, ο οποίος τόνισε πως «η κυβέρνηση δείχνει την αδιαλλαξία της για ακόμη μία φορα».
«Η ευθύνη δεν μας βαραίνει, η κυβέρνηση μας οδήγησε στην απεργία πηγαίνοντας εν κρυπτώ το νομοσχεδιο στη βουλή και τώρα δείχνει την αδιαλλαξία της για ακόμη μία φορα», είπε χαρακτηριστικά.
Ο κ. Τζωρτάτος εξήγησε ότι το υπουργείο Μεταφορών ζήτησε λύση της απεργίας προτού ξεκινήσει ο διάλογος, κάτι το οποίο δεν έγινε δεκτό από τους απεργούς.
«Οι συνάδελφοι είναι στο δρόμο και αγωνίζονται, έπρεπε το υπουργείο να μας δώσει αυτά που μας αξίζουν», πρόσθεσε.

Την ίδια στιγμή το «όπλο» της πολιτικής επιστράτευσης αναμένεται να προτάξει η κυβέρνηση, μετά και από τη σημερινή αδιαλλαξία των απεργών.

Πηγή : http://www.naftemporiki.gr/

Για την προκήρυξη της σέχτας.

Αν διαβάσει κάποιος, όχι απαραίτητα έμπειρος, αναλυτής την προκήρυξη της «σέχτας των επαναστατών», νομίζω πως εύκολα θα διαπιστώσει ότι η τρομοκρατική αυτή οργάνωση αποτελείται από κάποιους ψυχικά διαταραγμένους σαν επικεφαλής, που ίσως και να εκτελούν πληρωμένα συμβόλαια και που μεταξύ άλλων χρησιμοποιούν κακοποιούς αλλά εκμεταλλεύονται και χρησιμοποιούν και κάποιους «επαναστάτες της πορδής με τα λεφτά του μπαμπά» που από ανία και βλακεία αποφάσισαν να το παίξουν τρομοκράτες των πόλεων.

Σε κάθε περίπτωση  είναι εχθροί της κοινωνίας, καμιά σχέση δεν έχουν με παλαιότερες τρομοκρατικές οργανώσεις τύπου 17 Νοέμβρη που είχαν έστω κάποιο έρεισμα, ας μου επιτραπεί να πω, σε μια μερίδα της κοινωνίας μας και βέβαια αυτοί οι, (ας τους πούμε), άνθρωποι καμιά σχέση δεν έχουν με οτιδήποτε σχετίζεται με την λέξη «επαναστατικό» η ακόμα και με την έννοια «αντιεξουσιαστικό».

Άλλωστε ποιος πραγματικός, «σοβαρός» και «ισορροπημένος» τρομοκράτης ή αντιεξουσιαστής θα δολοφονούσε έναν απλό δημοσιογράφο όπως ήταν ο Σωκράτης Γκιόλιας, (που στην κοινή γνώμη έχει ταυτιστεί για την προσφορά ελεύθερου βήματος ώστε να λέει την άποψη, την γνώμη του και την καταγγελία του ο κάθε μέσος πικραμένος Έλληνας), και μετά θα έστελνε την προκήρυξη του σε εφημερίδα του «συγκροτήματος Λαμπράκη»?

Πάντως, όπως όλοι οι παλαβοί, είναι απρόβλεπτοι και για αυτό είναι και επικίνδυνοι.

Δολοφόνησαν έναν μισθοσυντήρητο αστυνομικό και έναν νέο δημοσιογράφο και αυτό το λένε επανάσταση. Το να δολοφονήσεις κάποιον συνάνθρωπο σου δεν είναι δα ούτε επανάσταση ούτε μαγκιά. Οι, εκ προθέσεως, δολοφόνοι πάντοτε ανήκαν και θα ανήκουν είτε στην κατηγορία των κακοποιών ή στην κατηγορία των ψυχικά  διαταραγμένων.

«Εξειδίκευση» στην μπαρουφο-είδηση.

Με τις ανοησίες που γράφουν κατά καιρούς διάφοροι «εξειδικευμένοι» τάχατες κοντυλοφόροι, πλασάροντας το κάθε κουτσομπολιό και την κάθε μπαρούφα για είδηση, έχουν πάρει πολύ κόσμο στον λαιμό τους.

Κρίσιμη συνάντηση στο υπ. Μεταφορών

Κρίσιμο ραντεβού με την ηγεσία του υπουργείου Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων έχουν στις 10.00 το πρωί οι μεταφορείς, οι οποίοι εμφανίζονται ανυποχώρητοι.

Μετά την απόφασή τους να συνεχίσουν την απεργία, η κυβέρνηση αφήνει πλέον ανοιχτό το ενδεχόμενο της πολιτικής επιστράτευσης.

Πάντως, έκκληση για διάλογο απηύθυνε χθες ο αρμόδιος υπουργός Δημήτρης Ρέππας, καθώς τα προβλήματα που έχουν αρχίσει να παρουσιάζονται στην αγορά εντείνονται.

Με δηλώσεις του ο πρόεδρος του Σωματείου των Βυτιοφορέων, κ. Άγγελος Φάλαρης, χαρακτήρισε το νομοσχέδιο απαράδεκτο, καθώς όπως τόνισε απαξιώνει τα περιουσιακά στοιχεία των ιδιοκτητών.


Πηγή : http://www.naftemporiki.gr/

Είναι ηθικό να χρησιμοποιούνται «άνθρωποι του μόχθου» στα παιχνίδια των εργατοπατέρων?

Είναι γεγονός ότι «στην αναμπουμπούλα ο λύκος χαίρεται».

Ο τουρισμός παραπαίει, η οικονομία της χώρας πάει κατά διαόλου, οι εταιρείες του τουριστικού κλάδου αυτήν την χρονιά θα αντιμετωπίσουν, στο σύνολο τους, σοβαρά οικονομικά προβλήματα με ότι αυτό μπορεί να συνεπάγεται για τους χιλιάδες άμεσα και έμμεσα εργαζομένους σε αυτές, και κάποιοι από τους εργατοπατέρες συνεχίζουν να παίζουν τα πολιτικο-συνδικαλιστικά τους παιγνίδια παρασύροντας και ορισμένους αφελείς εργαζομένους, (οι οποίοι σε ορισμένες περιπτώσεις δεν γνωρίζουν γραφή και ανάγνωση), που χρησιμοποιούνται ως πιόνια στην σκακιέρα της πολιτικο-συνδικαλιστικής τους ανέλιξης.

Τρίτη 27 Ιουλίου 2010

Προκήρυξη της «Σέχτας» για τη δολοφονία Σ. Γκιόλια

Την ευθύνη για τη δολοφονία του δημοσιογράφου Σωκράτη Γκιόλια αναλαμβάνει η οργάνωση «Σέχτα Επαναστατών» με προκήρυξή της που εστάλη στις 2.30 το μεσημέρι στην εφημερίδα «Τα Νέα».

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, άγνωστος τηλεφώνησε στην εφημερίδα και υπέδειξε συγκεκριμένο σημείο όπου είχε αφεθεί η προκήρυξη.

Συντάκτες της εφημερίδας, οι οποίοι πήγαν στο σημείο, βρήκαν ένα επτασέλιδο κείμενο σε έντυπη μορφή, που αναφέρεται στη δολοφονία του Σωκράτη Γκιόλια.

Όπως έγινε γνωστό από την εφημερίδα, στην προκήρυξη αναφέρονται οι αιτίες για τις οποίες τα μέλη της οργάνωσης προχώρησαν στη δολοφονία του Σωκράτη Γκιόλια, ενώ χρησιμοποιούν βαρείς χαρακτηρισμούς για γνωστούς δημοσιογράφους και εκδότες. Εκτοξεύονται δε απειλές και κατά αστυνομικών, εισαγγελέων, σωφρονιστικών υπαλλήλων, διευθυντών φυλακών και κοινωνικών λειτουργών που εργάζονται σε φυλακές.

Η προκήρυξη βρίσκεται και εξετάζεται στα εργαστήρια της Εγκληματολογικής Υπηρεσίας, ενώ στη συνέχεια θα την παραλάβουν οι αξιωματικοί της Αντιτρομοκρατικής Υπηρεσίας.

Ολόκληρο το κείμενο της προκήρυξης αναμένεται να δημοσιευθεί αύριο στην εφημερίδα.


Πηγή : http://www.naftemporiki.gr/

Υποχώρησαν οι πρατηριούχοι

Σκληραίνουν τη στάση τους οι ιδιοκτήτες φορτηγών δημόσιας χρήσης οι οποίοι, όπως εκτιμάται, το απόγευμα θα αποφασίσουν κλιμάκωση και συνέχιση των κινητοποιήσεών τους.

Από την άλλη πλευρά, η ομοσπονδία των πρατηριούχων καυσίμων δεν θα απεργήσει καθώς εξελίσσεται θετικά ο διάλογος με την κυβέρνηση οι συζητήσεις στους κόλπους της ομοσπονδίας των βενζινοπωλών κατέληξαν στο να μην πραγματοποιηθούν απεργιακές κινητοποιήσεις, δεδομένου ότι το υπουργείο Μεταφορών δέχθηκε να αναστείλει προς το παρόν τη διάταξη του νέου νομοσχεδίου που καταργεί την απόσταση των 200 μέτρων ανάμεσα στα πρατήρια και να τη θέσει σε διάλογο με τους πρατηριούχους ώς τις 4 Αυγούστου.

Στην ανακοίνωσή της η ομοσπονδία έκανε λόγο για αναστολή κινητοποίησης για λόγους δημόσιου συμφέροντος και επανέλαβε την αντίθεσή της στην συγκεκριμένη διάταξη.


Πηγή : http://news247.gr/

Ελλάδα: Όταν η ακρίβεια «χτυπάει» κόκκινο

Την πρώτη θέση στις αυξήσεις σε πολλά προϊόντα ευρείας κατανάλωσης κατέχει η Ελλάδα, σύμφωνα με την ανάλυση των τιμών προϊόντων ευρείας κατανάλωσης του ΕΛΚΕΚΑ και αφορούν τις χώρες της Ευρωζώνης, για τον μήνα Ιούνιο-2010 σε σχέση με τον Ιούνιο-09.

Συγκεκριμένα η Ελλάδα είναι πρώτη:
- στον πληθωρισμό με 5,2% όταν ο μέσος όρος της ΕΕ είναι 1,4%.
- στην ένδυση με αύξηση 2,5% όταν ο μέσος όρος της ΕΕ είναι 0,3%.
- στα καύσιμα με αύξηση 41,5% όταν ο μέσος όρος της ΕΕ είναι 11,6%.
- στις μεταφορές επιβατών με σιδηρόδρομο με αύξηση 36,6%, όταν ο μέσος όρος της ΕΕ είναι 3,5%.
- στις οδικές μεταφορές επιβατών με αύξηση 9,3% όταν ο μέσος όρος της ΕΕ είναι 1%.
- στις καφετέριες και ξενοδοχεία με αύξηση 3,6% όταν ο μέσος όρος της ΕΕ είναι 1,2%.
- στον καπνό με αύξηση 19,9% όταν ο μέσος όρος της ΕΕ είναι 5,4%.
- στο κρασί με αύξηση 2,6% όταν ο μέσος όρος της ΕΕ είναι 0,5%.
- στη ζάχαρη, μέλι, ζαχαρώδη με αύξηση 2,4% όταν ο μέσος όρος της ΕΕ είναι -0,3%
- στη μπύρα με αύξηση 11,5% όταν ο μέσος όρο της ΕΕ είναι 0,8%
- στις ασφαλίσεις μεταφορών με αύξηση 18% όταν ο μέσος όρος της ΕΕ είναι 5,4%.

Πηγή : http://www.fmvoice.gr/

Αμετακίνητοι στις θέσεις τους οι ιδιοκτήτες φορτηγών

Προς συνέχιση των κινητοποιήσεων φαίνεται ότι οδεύουν οι ιδιοκτήτες φορτηγών Δημόσιας Χρήσης, οι οποίοι δείχνουν να επιμένουν στη σκληρή στάση που ακολουθούν, αντιδρώντας στις ρυθμίσεις του προωθούμενου νομοσχεδίου για τις εμπορευματικές μεταφορές.

Σύμφωνα με δηλώσεις του προέδρου του Σωματείου των Βυτιοφορέων, κ. Άγγελου Φάλαρη, το μεσημέρι αναμένεται να γίνει τηλεδιάσκεψη μεταξύ των προέδρων όλων των Σωματείων του κλάδου, ενώ –όπως υποστήριξε- από τις τηλεφωνικές επαφές που έγιναν μέχρι τώρα, η τάση είναι κατηγορηματικά υπέρ της συνέχισης της απεργίας.
Ο κ. Φάλαρης χαρακτήρισε το νομοσχέδιο απαράδεκτο, καθώς όπως τόνισε απαξιώνει τα περιουσιακά στοιχεία των ιδιοκτητών.

Οριστική απόφαση πάντως για την πορεία των κινητοποιήσεων αναμένεται να ληφθεί αργά το απόγευμα.

Την ίδια ώρα, εξαιρετικά δύσκολη είναι η κατάσταση στα πρατήρια υγρών καυσίμων, τα οποία στην πλειονότητά τους έχουν «στεγνώσει» από καύσιμα.
.......
Ανοιχτό το ενδεχόμενο πολιτικής επιστράτευσης
Εν τω μεταξύ, την προθυμία της κυβέρνησης να εξαντλήσει όλα τα περιθώρια διαλόγου εξέφρασε ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων Χάρης Τσιόκας, αφήνοντας παράλληλα ανοιχτό το ενδεχόμενο πολιτικής επιστράτευσης.

Μιλώντας σήμερα στο ραδιοφωνικό σταθμό Real Fm, ο κ. Τσιόκας επισήμανε ότι η κυβέρνηση βρίσκεται σε διαρκή διάλογο με τους απεργούς και ελπίζει στην εξεύρεση λύσης.

Κατέστησε ωστόσο σαφές ότι σε αντίθετη περίπτωση, «το κράτος πρέπει να λειτουργήσει συντεταγμένα», καθώς όπως ανέφερε, δεν είναι δυνατόν η οικονομία και ο τουρισμός της χώρας να συνεχίσουν να πλήττονται σε μία τόσο κρίσιμη για τον τόπο περίοδο.

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην
http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1847843

Δευτέρα 26 Ιουλίου 2010

Ανέστειλαν την απεργία του Σαββάτου οι ελεγκτές

Ανέστειλαν οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας την 24ωρη απεργία που είχαν εξαγγείλει για το προσεχές Σάββατο, μετά την έκτακτη συνάντηση μεταξύ εκπροσώπων του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και της Ένωσης Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας.

Από την πλευρά του, σε μια προσπάθεια να βρεθεί λύση στο πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί με τη «λευκή απεργία» των ελεγκτών και να ομαλοποιηθεί η κατάσταση με τις καθυστερήσεις των πτήσεων, και το υπουργείο Υποδομών αναστέλλει το μέτρο που είχε εξαγγείλει λίγο νωρίτερα η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας για την ανάκληση των αδειών των θερινών διακοπών όλων των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας.

Παράλληλα, οι εκπρόσωποι του υπουργείου διαβεβαίωσαν ότι στο νομοσχέδιο θα ενισχυθεί η οικονομική και διοικητική αυτοτέλεια του κλάδου, κάτι που αποτελεί πάγιο αίτημα των ελεγκτών.

Οι δύο πλευρές αναμένεται να συναντηθούν εκ νέου την Τρίτη προκειμένου να συζητήσουν ορισμένες ρυθμίσεις που περιλαμβάνει το σχέδιο νόμου.

Εν τω μεταξύ, μέχρι τις 18:30 περίπου 118 πτήσεις αναχώρησαν από το Διεθνές Αεροδρόμιο της Αθήνας με καθυστέρηση από 5 λεπτά έως και 60 λεπτά.


Αναδημοσίευση από την http://www.naftemporiki.gr/

Σε «αφασία» ή σε διακοπές ο κρατικός μηχανισμός?

Απεργούν οι ιδιοκτήτες φορτηγών και αποφάσισαν να παρκάρουν τα οχήματα τους στην εθνική οδό, προκαλώντας κυκλοφοριακό έμφραγμα και δοκιμάζοντας τα νεύρα και την ανοχή του μέσου Έλληνα πολίτη.

Είναι αντιληπτό ότι μια ομάδα Ελλήνων μπορεί να ενδιαφέρεται για τα κεκτημένα της συντεχνίας τους και να αδιαφορούν για την ταλαιπωρία που προκαλούν στους υπόλοιπους Έλληνες πολίτες, αλλά είναι εντελώς ακατανόητη η απουσία και η αδιαφορία του κρατικού μηχανισμού.

Πότε άλλοτε θα μπορούσε να παρκάρει στην εθνική οδό το ι.χ του οποιοσδήποτε Έλληνας και δεν θα άρπαζε μια ξεγυρισμένη κλήση ή και αφαίρεση των πινακίδων κυκλοφορίας?

Γιατί τέτοια ανοχή στην συγκεκριμένη συντεχνία?
Που είναι το κράτος να εφαρμόσει τον νόμο?

Εάν το κλείσαμε ας μας το πουν να το ξέρουμε.
Αν αρχίσουμε να κάνουμε ο καθένας ότι μας αρέσει ή ότι μας βολεύει το χάσαμε το παιγνίδι πατριώτες.

Στην ουρά για λίγη βενζίνη - Στερεύουν τα πρατήρια - Επιμένουν οι ιδιοκτήτες φορτηγών - 'Ολο το νομοσχέδιο

- Ρέππας πρός ιδιοκτήτες φορτηγών: Συναισθανθείτε τις ευθύνες σας!
- Με απεργία απειλούν και οι βενζινοπώλες
- Καταγγελίες για αυθαίρετες αυξήσεις στην τιμή της βενζίνης
- Στο 1,633 η ακριβότερη βενζίνη στην Κεφαλλονιά - Δείτε ενδεικτικές τιμές

Στα πρόθυρα νευρικής κρίσης είναι πλεον οι καταναλωτές αφού τα πρατήρια στερεύουν το ένα μετά το αλλο από την απεργία των ιδιοκτητών φορτηγών, ενώ η μόνη βενζίνη που βρίσκει κανείς μετά από ατελείωτη ώρα αναμονής είναι η σούπερ αμόλυβδη η οποία φτάνει μέχρι και στην εξωφρενική τιμή των 1,839!

"Είμαστε ακόμα στην αρχή", δηλώνει στο Newsit ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Ιδιοκτητών Φορτηγών.

Στους δρόμους επικρατεί κομφούζιο αφού σε πολλά σημεία του λεκανοπεδίου οι ιδιοκτήτες φορτηγών έχουν παρατάξει τα οχήματά τους.
Την ίδια ώρα, με κλείσιμο των πρατηρίων απειλούν και οι βενζινοπώλες. Αύριο θα αποφασίσουν εαν θα κλείσουν τα πρατήριά τους από την Τετάρτη.

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο
http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=35538&catid=13

Κανονικά εκτελούνται όλα τα δρομολόγια των ακτοπλοϊκών πλοίων.

Όπως διαβεβαιώνουν στελέχη των εταιρειών εμπορίας πετρελαιοειδών, τα πλοία της ακτοπλοΐας δεν θα επηρεαστούν σημαντικά από την απεργία των ιδιοκτητών φορτηγών δημόσιας χρήσης.

Οι εταιρείες εμπορίας καυσίμων σε συνεργασία με τις ακτοπλοϊκές εταιρείες έχουν κάνει τον σχεδιασμό τους και τα ταχύπλοα, κυρίως, πλοία αλλά και τα πλοία που είναι δρομολογημένα εκτός του λιμανιού του Πειραιά και ο εφοδιασμός γινόταν με βυτιοφόρα οχήματα, τώρα θα εφοδιάζονται με καύσιμα από εφοδιαστικά πλοία (τάνκερ λιμένος).

Πάντως η απεργία θα έχει σημαντικές επιπτώσεις στην οικονομία της χώρας, καθώς αναμένεται να δημιουργηθούν προβλήματα στον εφοδιασμό των νησιών με προϊόντα, και σίγουρα η απεργία εν μέσω τουριστικής περιόδου θα επιφέρει πλήγμα και στην εικόνα αλλά και στην πραγματική οικονομία της χώρας μας.

Ανατίναξε και σκότωσε για χρέη

Το πτώμα του ιδιοκτήτη συνεργείου αυτοκινήτων βρέθηκε πριν από λίγο στο ισόγειο της πολυκατοικίας που ανατινάχθηκε τα ξημερώματα στο Ηράκλειο Κρήτης.
Μία ένοικος είναι νεκρή και 12 ένοικοι έχουν μεταφερθεί στο νοσοκομείο με αναπνευστικά προβλήματα από την πυρκαγιά που ακολούθησε ισχυρή έκρηξη στο υπόγειο. Εικάζεται ότι ο ιδιοκτήτης του συνεργείου ανατίναξε την έκθεση και αυτοκτόνησε λόγω χρεών...

Διαβάστε όλο το άρθρο στο
http://news247.gr/ellada/pyrkagia_sto_hrakleio_krhths.433684.html