Το παρόν είναι προσωπικό διαδικτυακό ημερολόγιο (blog) που περιέχει αδέσμευτες, προσωπικές απόψεις και εκτιμήσεις, καθώς και σημειώσεις-καταγραφές (αναρτήσεις) ειδήσεων και θεμάτων που βρήκα από άλλους δικτυακούς τόπους και κέντρισαν το ενδιαφέρον μου.

Οι καταγραφές (αναρτήσεις) σε αυτό το προσωπικό ημερολόγιο (blog), είναι για καθαρά προσωπική μου χρήση και ρητά δηλώνεται ότι απολύτως καμιά εμπορική εκμετάλλευση δεν προκύπτει από αυτό το blog.



Τρίτη 29 Δεκεμβρίου 2009

AEGEAN WIND- Επαναπατρισμός των σωρών των Ελλήνων ναυτικών.

Θα επανέλθω στο θέμα του AEGEAN WIND όπου, όπως προκύπτει από τα πρώτα στοιχεία που είδαν το φως της δημοσιότητας, το πλοίο ήταν χωρίς ελλείψεις, ανήκε στην κλάση ενός «δύσκολου» νηογνώμονα (αυτόν του ABS) και είχε πρόσφατα επιθεωρηθεί από το American Coast Guard χωρίς να εντοπιστούν ευρήματα.

Αυτό σημαίνει ότι παρότι το πλοίο ήταν περίπου 25 ετών ήταν καλοδιατηρημένο και αξιόπλοο.

Δυστυχώς φάνηκε ακόμα μια φορά πόσο δύσκολο είναι το ναυτικό επάγγελμα και για λόγους ασφαλείας, δεν επιτρέπεται καμία χαλάρωση ή και παρέκκλιση από τους κανονισμούς του πλοίου ούτε τις ημέρες των γιορτών που ο υπόλοιπος κόσμος μπορεί να χαλαρώνει ακόμα και με εορταστικές συνάξεις στους χώρους εργασίας.

Αυτά τα γράφω μετά λόγου γνώσεως και ας σπεύσουν πάλι κάποιοι εντεταλμένοι ή/και κομματικοί κοντυλοφόροι να με κατηγορήσουν ότι εκπροσωπώ εφοπλιστικά συμφέροντα.

Οι ευθύνες όπου υπάρχουν, γιατί προφανώς υπάρχουν ευθύνες αφού χάθηκαν εννέα ναυτικοί, θα πρέπει να εντοπιστούν και να αποδοθούν χωρίς κραυγές και αναθέματα, αλλά με υπευθυνότητα και σεβασμό στην μνήμη των εκλιπόντων.

Πρωταρχικό μέλημα των αρχών πρέπει τώρα να είναι η καταβολή κάθε προσπάθειας για να ξεπεραστούν τα όποια προβλήματα ανέκυψαν με τις αρχές των Ολλανδικών Αντιλλών, ώστε να γίνει άμεσα ο επαναπατρισμός των σωρών των τριών άτυχων Ελλήνων ναυτικών για να αποδοθούν στους οικείους τους και να ταφούν σύμφωνα με τις χριστιανικές παραδόσεις.


1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνούμε με την διατυπωθείσα άποψη. Το πλοίο είχε, κατασκευαστεί με τις απαιτήσεις Solas 74. Δυστυχώς η Solas 83, που προβλέπει περισσότερα μέσα πυρανίχνευσης και καταστολής,παθητικής & ενεργητικής πυρασφάλειας και στους χώρους ενδιαίτησης, ΔΕΝ εφαρμοζόταν υποχρεωτικώς στις κατασκευές Φ/Γ πλοίων, έστω και εάν αυτά κατασκευάστηκαν το 1983. Για λόγους δεοντολογίας αλλά καθώς η έρευνα και η δικογραφία βρίσκoνται σε εξέλιξη, αποφεύγουμε να τοποθετηθούμε διεξοδικότερα, επί του παρόντος.

Με θαλασσινούς χαιρετισμούς,
Exantas