Το παρόν είναι προσωπικό διαδικτυακό ημερολόγιο (blog) που περιέχει αδέσμευτες, προσωπικές απόψεις και εκτιμήσεις, καθώς και σημειώσεις-καταγραφές (αναρτήσεις) ειδήσεων και θεμάτων που βρήκα από άλλους δικτυακούς τόπους και κέντρισαν το ενδιαφέρον μου.

Οι καταγραφές (αναρτήσεις) σε αυτό το προσωπικό ημερολόγιο (blog), είναι για καθαρά προσωπική μου χρήση και ρητά δηλώνεται ότι απολύτως καμιά εμπορική εκμετάλλευση δεν προκύπτει από αυτό το blog.



Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου 2009

Επικοινωνία

Κατακλύστηκε το e-mail μου με θετικά μηνύματα και σχόλια σας, και σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον που δείχνεται για τις απόψεις μου. Πήρα και μηνύματα ανθρώπων που δηλώνουν αντίθετοι με τα γραφόμενα μου και σέβομαι όσες απόψεις, παρότι δεν συμφωνούν μαζί μου, εκφράζονται με κόσμιο και πολιτισμένο τρόπο. Πήρα και κάποια υβριστικά μηνύματα τα οποία απλώς διαγράφω. Μου ζητάτε να απελευθερώσω το blog ώστε να μπορούν να ανεβαίνουν σχόλια επί των post που ανεβάζω, και άλλοι μου έστειλαν κείμενα τους για να τα ανεβάσω-«δημοσιεύσω». Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω όλους, αλλά και να διευκρινίσω ότι δημιούργησα το blog απλά και μόνο για να «λέω» φωναχτά τις σκέψεις μου. Δεν είμαι εδώ για επαγγελματικούς λόγους, δεν είμαι εδώ φιλοδοξώντας να γίνω μια ακόμα εναλλακτική δημοσιογραφική πηγή ενημέρωσης, ούτε είμαι εδώ σε εντεταλμένη υπηρεσία. Είμαι εδώ για να κάνω το κέφι μου. Θα γράφω λοιπόν όποτε «γουστάρω» και αν μου κάνει κέφι, θα σχολιάζω ότι θέλω, αν το θέλω και όπως το θέλω. Αυτά καλοί μου φίλοι και εύχομαι σε όλους σας καλές γιορτές.

Δεν υπάρχουν σχόλια: