Το παρόν είναι προσωπικό διαδικτυακό ημερολόγιο (blog) που περιέχει αδέσμευτες, προσωπικές απόψεις και εκτιμήσεις, καθώς και σημειώσεις-καταγραφές (αναρτήσεις) ειδήσεων και θεμάτων που βρήκα από άλλους δικτυακούς τόπους και κέντρισαν το ενδιαφέρον μου.

Οι καταγραφές (αναρτήσεις) σε αυτό το προσωπικό ημερολόγιο (blog), είναι για καθαρά προσωπική μου χρήση και ρητά δηλώνεται ότι απολύτως καμιά εμπορική εκμετάλλευση δεν προκύπτει από αυτό το blog.



Τετάρτη 6 Μαρτίου 2013

Πάγκαλος: «Δεν μ' αρέσει το σημερινό ΠΑΣΟΚ, ούτε ο πρόεδρός του»

Ιδιαίτερα επικριτικός για την κατάσταση στην οποία βρίσκεται το ΠΑΣΟΚ σήμερα καθώς και για το κλίμα που επικράτησε στο συνέδριο, εμφανίστηκε ο Θόδωρος Πάγκαλος, ο οποίος την Τρίτη δήλωσε απερίφραστα ότι δεν του αρέσει το κόμμα, ούτε και ο σημερινός πρόεδρός του, δηλαδή ο Βαγγέλης Βενιζέλος. ...


«Είναι ένα συνέδριο αυτών που έχουν εμμονή στην ιδιότητα του μέλους και του στελέχους του ΠΑΣΟΚ» είπε ο Θόδωρος Πάγκαλος μιλώντας στον ΒΗΜΑ FM 99,5 και συνέχισε: «Ναι, ανάμεσα σ’ αυτούς είμαι και εγώ. Αλλά δεν μου αρέσει καθόλου. Ούτε το σημερινό ΠΑΣΟΚ ούτε αυτοί που είδα στο συνέδριο ούτε αυτά που άκουσα. Ούτε ο πρόεδρός του ο σημερινός. Κανείς δεν μου αρέσει από αυτούς. Ακόμη και στις μεγάλες στιγμές του συνεδρίου, στην αποφώνηση που κάνει ο πρόεδρος και εκεί που υπάρχει κόσμος, είδα άδειες καρέκλες».

Ο Θόδωρος Πάγκαλος καυτηρίασε και την απουσία από το συνέδριο του ΠΑΣΟΚ του Κώστα Σημίτη και του Γιώργου Παπανδρέου: «Θεωρώ ότι και ο κ. Παπανδρέου και ο κ. Σημίτης, που είναι οι δύο εν ζωή διατελέσαντες πρωθυπουργοί του ΠΑΣΟΚ, είχαν χρέος να παρίστανται και να μιλήσουν στο συνέδριο. Διαφορετικά, να διαφοροποιηθούν και από το κόμμα και από το συνέδριό του» είπε.

Πηγή : http://www.tanea.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: