Το παρόν είναι προσωπικό διαδικτυακό ημερολόγιο (blog) που περιέχει αδέσμευτες, προσωπικές απόψεις και εκτιμήσεις, καθώς και σημειώσεις-καταγραφές (αναρτήσεις) ειδήσεων και θεμάτων που βρήκα από άλλους δικτυακούς τόπους και κέντρισαν το ενδιαφέρον μου.

Οι καταγραφές (αναρτήσεις) σε αυτό το προσωπικό ημερολόγιο (blog), είναι για καθαρά προσωπική μου χρήση και ρητά δηλώνεται ότι απολύτως καμιά εμπορική εκμετάλλευση δεν προκύπτει από αυτό το blog.



Παρασκευή 18 Μαρτίου 2011

«Είµαι πολύ γέρος για σεξ µε 32 κορίτσια σε δύο µήνες»

ΜΕ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ στην εφηµερίδα «Λα Ρεπούµπλικα» και αρκετή δόση χιούµορ απάντησε ο Σίλβιο Μπερλουσκόνι στο πόρισµα που δηµοσιοποίησαν οι εισαγγελείς του Μιλάνου, σύµφωνα µε το οποίο ο ιταλός πρωθυπουργός είχε δεκατρείς σεξουαλικές επαφές µε τη µαροκινή Ρούµπι Καρίµα όταν εκείνη ήταν ανήλικη, αλλά και µε άλλες 32 κοπέλες επί πληρωµή.
«∆εν µπορώνα πιστέψω ότι γίνεται µια τόσο βάρβαρη χρήση της ∆ικαιοσύνης, µε τρόπο που απέχει εντυπωσιακά από την πραγµατικότητα. Είµαι 75 ετών κι έστω και αν είµαι λίγο άτακτος... 32 κοπέλες µέσα σε δυο µήνες µου φαίνονται υπερβολή ακόµη και για έναν τριαντάρη», τόνισε.....


Ο Καβαλιέρε επικαλέστηκε για άλλη µια φορά την αρραβωνιαστικιά του, την ταυτότητα της οποίας αγνοούν οι πάντες. «Ευτυχώς, κατάφερα να την κρατήσω µακριά από αυτή τη λάσπη. Αν όµως ευθυνόµουν για αυτά που λένε, θα µου είχε βγάλει τα µάτια», επισηµαίνει.

Σε ό,τι αφορά τα εµβάσµατα, µέσω των οποίων ο λογιστής του µεγιστάνα πρωθυπουργού φέρεται να στήριξε οικονοµικά δεκάδες κοπέλες, ο Σίλβιο Μπερλουσκόνι εξηγεί ότι ο ίδιος είναι σαν την Καριτάς (τη φιλανθρωπική οργάνωση της Καθολικής Εκκλησίας): «Πληρώνω τον οδοντογιατρό, χειρουργικές επεµβάσεις,τα πανεπιστηµιακά δίδακτρα σε όλους όσοι έχουν ανάγκη. Και είµαι ευτυχισµένος που µπορώ να το κάνω».

Πηγή : tanea.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: