Το παρόν είναι προσωπικό διαδικτυακό ημερολόγιο (blog) που περιέχει αδέσμευτες, προσωπικές απόψεις και εκτιμήσεις, καθώς και σημειώσεις-καταγραφές (αναρτήσεις) ειδήσεων και θεμάτων που βρήκα από άλλους δικτυακούς τόπους και κέντρισαν το ενδιαφέρον μου.

Οι καταγραφές (αναρτήσεις) σε αυτό το προσωπικό ημερολόγιο (blog), είναι για καθαρά προσωπική μου χρήση και ρητά δηλώνεται ότι απολύτως καμιά εμπορική εκμετάλλευση δεν προκύπτει από αυτό το blog.



Τετάρτη 1 Σεπτεμβρίου 2010

Λόγια μεγάλων ανδρών ή απλώς λόγια ... ηλιθίων?

«Δεν καταλαβαίνω γιατί ο βιαστής είναι πιο κακός από την κοπέλα που προκαλεί. Τη βία τη ζητά η ίδια. Θέλει να τη βιάσουν. Γιατί να κλείνουν στη φυλακή τον βιαστή κι όχι την κοπέλα; Αφού η φύση τον σπρώχνει να "επιτεθεί". Δεν είναι ωραίο πράγμα η επίθεση;»

Τα παραπάνω λόγια αποδίδονται στον γνωστό Έλληνα ζωγράφο Κώστα Τσόκλη από συνέντευξη του που δόθηκε σε κανάλι της κρατικής τηλεόρασης.

Αν ο άνθρωπος που έκανε τις παραπάνω δηλώσεις ανήκει στην πνευματική ελίτ αυτής της χώρας και η ΕΡΤ, που πληρώνει από το υστέρημα του ο Ελληνικός λαός, προβάλει παρόμοιες ηλίθιες απόψεις είναι απόλυτα λογικό που βουλιάξαμε σαν χώρα και στο τέλος-τέλος να την χέσω τέτοια κουλτούρα.

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μονο αν τον βιασει καποιος θα καταλαβει ποσο ωραιο πραγμα ειναι ο βιασμος

dimis είπε...

eixe pei kai alla se ayth thn synenteyxh htan yper kai tis paidofilias

Ανώνυμος είπε...

Λόγια μεγάλων ηλιθίων !
Αμα κάθεσαι και την παίζεις όλη μέρα αυτά παθαίνεις , γιαυτό ας κάνουμε και καμμιά δουλειά γιατί το μυαλό φυραίνει.

ΥΓ1: Για να λέμε και του στραβού το δίκιο όμως μερικές που βγαίνουν το βράδυ στα νυχτερινά κέντρα με ντύσιμο εντελώς προκλητικό τουλάχιστον ! το ζητάει ο οργανισμός τους τον βιασμό κακά τα ψέμματα εκεί έχει δίκιο μόνο.

Ανώνυμος είπε...

Απορω με αυτα που ειπε ο " κυριος"!! Δυστηχως εχω πεσει θυμα βιασμου. Ημουν 17 χρονων οταν ενας απο αυτους τους ανωμαλους προσπαθησε να με βιασει! Τωρα ειμαι 25 χρονων δεν με εχει αγγιξει κανενας αντρας κ το ονειρο μου για μεγαλη οικογενεια μου το κατεστρεψε αυτο το κτηνος! Ειμαι ακομη θυμωμενη κ αν τον ειχα μπροστα μου ουτε κ εγω δεν ξερω τι θα εκανα απο τα νευρα μου! Δεν ντυθηκα ποτε προκλητικα κ ουτε ημουν ξεπεταγμενη.. πια δικαιολογια λοιπον εδω υπαρχει? Ντροπη κ αισχος! Μακαρι να μην το ζησει κανεις γιατι τοτε θα ειναι πολυ αργα!

Ανώνυμος είπε...

Απορω με αυτα που ειπε ο " κυριος"!! Δυστηχως εχω πεσει θυμα βιασμου. Ημουν 17 χρονων οταν ενας απο αυτους τους ανωμαλους προσπαθησε να με βιασει! Τωρα ειμαι 25 χρονων δεν με εχει αγγιξει κανενας αντρας κ το ονειρο μου για μεγαλη οικογενεια μου το κατεστρεψε αυτο το κτηνος! Ειμαι ακομη θυμωμενη κ αν τον ειχα μπροστα μου ουτε κ εγω δεν ξερω τι θα εκανα απο τα νευρα μου! Δεν ντυθηκα ποτε προκλητικα κ ουτε ημουν ξεπεταγμενη.. πια δικαιολογια λοιπον εδω υπαρχει? Ντροπη κ αισχος! Μακαρι να μην το ζησει κανεις γιατι τοτε θα ειναι πολυ αργα!