Το παρόν είναι προσωπικό διαδικτυακό ημερολόγιο (blog) που περιέχει αδέσμευτες, προσωπικές απόψεις και εκτιμήσεις, καθώς και σημειώσεις-καταγραφές (αναρτήσεις) ειδήσεων και θεμάτων που βρήκα από άλλους δικτυακούς τόπους και κέντρισαν το ενδιαφέρον μου.

Οι καταγραφές (αναρτήσεις) σε αυτό το προσωπικό ημερολόγιο (blog), είναι για καθαρά προσωπική μου χρήση και ρητά δηλώνεται ότι απολύτως καμιά εμπορική εκμετάλλευση δεν προκύπτει από αυτό το blog.



Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2011

"Μόνο η ΑΝΕΚ ενδιαφέρθηκε για τη γραμμή Πειραιάς-Ικαρία-Σάμο"

Ξεκάθαρη θέση για την αντικατάσταση του «Νήσος Μύκονος» από το ε/γ-ο/γ «Ιεράπετρα» στη γραμμή Πειραιά - Ικαρίας – Σάμου από τις 16 Δεκεμβρίου έδωσε ο Άδωνις Γεωργιάδης.

«Εμείς δεν έχουμε πλοία να βάλουμε. Αδειοδοτούμε σε ορισμένες γραμμές. Εάν υπάρχει μόνο μία εταιρεία που εκδηλώνει ενδιαφέρον, τότε κάνουμε πρόσκληση ενδιαφέροντος για να δούμε εάν ενδιαφέρεται κάποια άλλη εταιρεία....

Επικοινώνησα προσωπικά και με τις δύο άλλες εταιρείες οι οποίες δεν έδειξαν ενδιαφέρον για τη γραμμή Πειραιάς-Σάμος.» τόνισε και προσέθεσε:
Στους τοπικούς φορείς που με επισκέφθηκαν τους ξεκαθάρισα ότι το Ιεράπετρα είναι το μόνο πλοίο που μπορεί να πηγαίνει εκεί. Δεν υπάρχει άλλο. Εκεί τελείωσε η συζήτηση Tο Ιεράπετρα είναι απολύτως αξιόπλοο και έγινε πρόσφατα έλεγχος, με δική μου εντολή».

Η κίνηση της ΑΝΕΚ γίνεται στο πλαίσιο της μείωσης του κόστους.
Πιο συγκεκριμένα, το κόστος πετρελαίου για το «Ιεράπετρα» είναι 50% χαμηλότερο από του «Νήσος Μύκονος» το οποίο, σύμφωνα με ενημέρωση που είχε υφυπουργός Ναυτιλίας, Αδωνις Γεωργιάδης ζημιώθηκε κατά 650.000 ευρώ.




Δεν υπάρχουν σχόλια: