Το παρόν είναι προσωπικό διαδικτυακό ημερολόγιο (blog) που περιέχει αδέσμευτες, προσωπικές απόψεις και εκτιμήσεις, καθώς και σημειώσεις-καταγραφές (αναρτήσεις) ειδήσεων και θεμάτων που βρήκα από άλλους δικτυακούς τόπους και κέντρισαν το ενδιαφέρον μου.

Οι καταγραφές (αναρτήσεις) σε αυτό το προσωπικό ημερολόγιο (blog), είναι για καθαρά προσωπική μου χρήση και ρητά δηλώνεται ότι απολύτως καμιά εμπορική εκμετάλλευση δεν προκύπτει από αυτό το blog.



Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2011

Νέος Πρόεδρος της HAC ο Θ. Βενιάμης

Ανοιχτή συζήτηση σχετικά με τα διεθνή μέτρα που πρέπει να ληφθούν για τη μείωση των εκπομπών αέριων ρύπων από τη παγκόσμια ναυτιλία, διοργανώνει η Lloyd’s Register’s Hellenic Advisory Committee (HAC), νέος Πρόεδρος της οποίας αναλαμβάνει ο Θεόδωρος Βενιάμης.
Στη σημερινή συνεδρίαση που πραγματοποιήθηκε στον Πειραιά, ο κ. Βενιάμης αναφέρθηκε σε τεχνικά θέματα, στις ναυπηγικές εξελίξεις αλλά και σε μελλοντικές τεχνολογίες....

Προσκεκλημένος ομιλητής ήταν ο Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής της Ναυτιλιακής Αρχής της Δανίας, Christian Breinholt, ο οποίος και παρουσίασε σχετική πρόταση συνοδευόμενη από μέτρα για τη ναυτιλία προσανατολισμένα στην αγορά.

Ο κ. Breinholt αναζητώντας υποστήριξη από τους Έλληνες πλοιοκτήτες, παρουσίασε τους μηχανισμούς και τη φιλοσοφία του International Green House Gas Fund.
Θα χρειαστούν χρόνια για να αναπτυχθεί μια διεθνής σύμβαση, εκτίμησε ο Christian Breinholt, γι 'αυτό πρέπει να ξεκινήσει τώρα.
“Από την πλευρά μας, χρειαζόμαστε έναν ενιαίο, αποκλειστικό μηχανισμό για την παγκόσμια βιομηχανία”, σημείωσε.
Ο κ. Breinholt ανέφερε παράλληλα ότι η πρόταση της Δανίας υποστηρίζεται όλο και περισσότερο, ενώ ένα από τα σχόλια του ήταν ότι χωρίς την εφαρμογή μέτρων βασισμένων στην αγορά, στο πλαίσιο της αναμενόμενης αύξησης των εμπορικών συναλλαγών, η ναυτιλία δεν θα καταφέρει να να μειώσει τις συνολικές εκπομπές αερίων.
Ο κ. Breinholt ήταν ιδιαίτερα πειστικός και η Επιτροπή άκουσε με μεγάλο ενδιαφέρον τα σχόλια του.
Ο Lloyd’s Register παρείχε ενημέρωση για τη παγκόσμια ναυπηγική δραστηριότητα καθώς και σε τεχνικά και επιχειρησιακά θέματα.
Παράλληλα συζητήθηκαν η ασφάλεια, η δομική ακεραιότητα και η ασφαλή λειτουργία των μεγάλων μεταφορέων μεταλλεύματος -θέμα πολύ σημαντικό για την ελληνική αγορά-συζητήθηκαν ενώ ιδιαίτερη ανησυχία εκφράστηκε σχετικά με τα ποσοστά φόρτωσης σιδηρομεταλλεύματος.
Τέλος, ο καπετάν Παναγιώτης Τσάκος παρέδωσε μετά από δύο θητείες την προεδρία της Ελληνικής Συμβουλευτικής Επιτροπής (Hellenic Advisory Committee) στον σημερινό Πρόεδρο της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, κ. Θεόδωρο Βενιάμη.
Ο καπετάν Τσάκος συνεχάρη τον κ. Βενιάμη ο οποίος από την πλευρά του σημείωσε ότι η ανάληψη της προεδρίας από τον κ. Τσάκο αποτελεί σημαντική πρόκληση ζητώντας παράλληλα την παραμονή του ως επίτιμο μέλος της Επιτροπής.
Μεταξύ των νέων μελών της Επιτροπής είναι ο κ. Ν. Τσάκος της ΤΕΝ και ο κ. Β. Παπακαλοδούκας της τουρκικής εταιρείας Ciner Shipping.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος, του Lloyd’s Register κ. Richard Sadler, καλωσόρισε τον κ. Βενιάμη ευχαριστώντας τον κ. Τσάκο για την υποστήριξη και σκληρή δουλειά του.
Από την πλευρά του ο Tom Boardley σημείωσε ότι “αντιμετωπίζουμε πολλές προκλήσεις στον τομέα της ναυτιλίας και η εν λόγω επιτροπή είναι ένα βασικό βήμα για να συζητήσουμε, να ανταλλάξουμε απόψεις και να επωφεληθούμε ακούγοντας τους Έλληνες εφοπλιστές. Για εμάς η ασφάλεια πρέπει να αποτελεί πάντα θέμα υψίστης σημασίας. Φυσικά, τέθηκε επί τάπητος η συζήτηση για το ρόλο των νηογνωμόνων στη διαδικασία σχεδιασμού.
Πρέπει να τονίσω - και αυτό επιβεβαιώθηκε σήμερα - ότι οι πλοιοκτήτες θέλουν να συνεχίσει να παρέχει αμερόληπτη, ανεξάρτητη εποπτεία. Υψηλή απόδοση δεν υπάρχει εάν δεν είναι ασφαλής απόδοση και πρέπει πάντα να το θυμόμαστε αυτό προκειμένου να γίνει η βιομηχανία αποτελεσματικότερη”.


 


Δεν υπάρχουν σχόλια: