Το παρόν είναι προσωπικό διαδικτυακό ημερολόγιο (blog) που περιέχει αδέσμευτες, προσωπικές απόψεις και εκτιμήσεις, καθώς και σημειώσεις-καταγραφές (αναρτήσεις) ειδήσεων και θεμάτων που βρήκα από άλλους δικτυακούς τόπους και κέντρισαν το ενδιαφέρον μου.

Οι καταγραφές (αναρτήσεις) σε αυτό το προσωπικό ημερολόγιο (blog), είναι για καθαρά προσωπική μου χρήση και ρητά δηλώνεται ότι απολύτως καμιά εμπορική εκμετάλλευση δεν προκύπτει από αυτό το blog.



Τετάρτη 1 Σεπτεμβρίου 2010

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΝΗΟΓΝΩΜΩΝ. Να λέμε τα σύκα-σύκα και την σκάφη-σκάφη.

Μας φταίνε τα καρτελ, ο ξένος δάκτυλος και όλοι οι άλλοι εκτός «από τον εαυτό μας».
Το να φταίει το ξερό μας το κεφάλι και ότι θέλουμε να έχουμε επιχειρήσεις με χαμηλό κόστος λειτουργίας και κατ’ επέκταση χαμηλή ποιότητα παρεχομένων υπηρεσιών, είναι προφανές ότι δεν μας περνάει σαν σκέψη όσον αφορά τα αίτια της κατάληξης του Ελληνικού Νηογνώμονα.

Είμαστε η πρώτη ναυτική δύναμη στο κόσμο και θα έπρεπε να είχαμε έναν νηογνώμονα αναμφισβήτητου κύρους που η ποιότητα των υπηρεσιών του θα ήταν ότι καλύτερο υπήρχε στην παγκόσμια αγορά.
Αντί αυτού είχαμε έναν ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΝΗΟΓΝΩΜΟΝΑ, που ο περισσότερος κόσμος πιστεύει ότι ήταν κρατική επιχείρηση αλλά παρόλα αυτά, ήταν μια ιδιωτική επιχείρηση η οποία εξαιτίας της χαμηλής ποιότητας των υπηρεσιών που προσέφερε ποτέ δεν έχαιρε της εκτίμησης ούτε των Ελλήνων εφοπλιστών, ούτε της παγκόσμιας ναυτιλιακής κοινότητας.

Και παρεμπιπτόντως ο νομάρχης Πειραιά γιατί κόπτεται τόσο πολύ για μια ιδιωτική επιχείρηση?
Όταν η νομαρχία κάνει ελέγχους και βλέπει ότι κάποια καταστήματα δεν πληρούν τις προϋποθέσεις λειτουργίας τους δεν τους βάζει λουκέτο?  Και καλά κάνει βέβαια.
Στην περίπτωση του Ελληνικού Νηογνώμονα θα ήταν ενδιαφέρον να μαθαίναμε γιατί κόπτεται τόσο για την συνέχιση της λειτουργίας του την στιγμή που δεν πληρεί τα απαιτούμενα κριτήρια της Ε.Ε?

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μας φταίνε τα καρτελ, ο ξένος δάκτυλος και όλοι οι άλλοι εκτός «από τον εαυτό μας».-------Για το οτι ο ΕΝ δουλευει με τακτικη μπακαλικου δεν λεει ο κ Μιχας. Και καλυτερα ανεργοι κυριε Μιχα παρα πνιγμενοι. Ναυτιλια ετος 2010. Πρωην ΥΕΝ διαλυμενο, Επιθεωρηση πλοίων διαλυμενη Οποιος δημ. υπαλληλος προλαβει φευγει μπας και παρει συνταξη. Στελεχη με τεραστια εμπειρια ουσιαστικα εκδιωχνονται στη συνταξη. Το κεεπ να ανεχεται τα τεχνασματα του EN λογω υποστελεχωσης και αναγκαστικα πλημελους ελεγχου. Αρον Αρον προσληψη λεει 50 σημαιοφορων και 30 τεχνικων. Σιγουρα με τους νεους γυμναστες θα στελεχωθει το κεεπ ή μηπως θα παει καποιος ναυπηγος ή μηχανολογος μηχ να καταταγει για να παιρνει 900 ευρω μισθο και αλλα 9000 απο κατω? με τιποτα τοπογραφους θα την βγαλουν παλι. Ο ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ ΜΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΑ ΑΤΥΧΗΜΑ ΠΑΛΙ. ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑ 2010 ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ 2010. ΣΟΒΑΡΟΤΗΣ 0

Ανώνυμος είπε...

Πολύ εύστοχα, τόσο το άρθρο όσο και τα σχόλια. Και πολλά, μα πάρα πολλά έκαναν οι υπηρεσίες μέχρι σήμερα για μια αμιγώς ιδιωτική επιχείρηση, που είχε συσταθεί για να εφοδιάζει με πιστοποιητικά ό,τι επέπλεε στην θάλασσα. Αναμφίβολα όταν ένας τεχνοκρατικός οργανισμός στελεχώνεται κυρίως από πρώην δημόσιους υπάλληλους, έστω και του ευρύτερου δημόσιου τομέα, δεν μπορεί να ανταγωνιστεί αντίστοιχους οργανισμούς με νοοτροπία, από ιδρύσεως τους, ιδιωτικής επιχείρησης, με στόχους και με τον πήχη ψηλά. Ο κ. Μητσοτάκης, οπαδός της ιδιωτικοποίησης, στόχευε στην απεξάρτηση του Ε.Ν από το κράτος και όχι την άλωση του από αυτό, με συνταξιούχους υπαλλήλους του. Με στελέχη που διακρίνονται από νοοτροπία μικρομάγαζου και επιρρεπείς στο δημοσιοϋπαλληλικό αλισβερίσι, δεν ήταν δυνατόν να επιβιώσει. Πιστεύει κάποιος, αφελώς, ότι εάν και τις ελληνικές υπηρεσίες, ΕΕΠ, Λιμεναρχεία,ΤΚΕΠ κ.α, τις περάσουν από εξετάσεις, οι εξειδικευμένοι της Ε.Ε, δεν θα διαπιστώσουν δεκάδες ανεπαρκείς και ολίγους, αλλά πάντα πρόθυμους να "τακτοποιήσουν", "εξυπηρετήσουν" και "διευθετήσουν" τα στραβά και κούφια; Ας το διαψεύσουν αν κάποιοι το πιστεύουν.

Σκάπουλος