Το παρόν είναι προσωπικό διαδικτυακό ημερολόγιο (blog) που περιέχει αδέσμευτες, προσωπικές απόψεις και εκτιμήσεις, καθώς και σημειώσεις-καταγραφές (αναρτήσεις) ειδήσεων και θεμάτων που βρήκα από άλλους δικτυακούς τόπους και κέντρισαν το ενδιαφέρον μου.

Οι καταγραφές (αναρτήσεις) σε αυτό το προσωπικό ημερολόγιο (blog), είναι για καθαρά προσωπική μου χρήση και ρητά δηλώνεται ότι απολύτως καμιά εμπορική εκμετάλλευση δεν προκύπτει από αυτό το blog.



Κυριακή 20 Ιουνίου 2010

Για το ναυάγιο του ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΜΙΝΑ

Με αφορμή ένα mail μου προς την δημοσιογράφο κα. Πόπη Χριστοδουλίδου που αφορούσε σχόλιο της για το ναυάγιο του ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΜΙΝΑ και την απάντηση της στο blog peiratikoreportaz
θα ήθελα με την σειρά μου να δώσω την παρακάτω απάντηση επί προσωπικού:

Κυρία Χριστοδουλίδου,
Και να διαβάζω καλά ξέρω και πρόσωπα και πράγματα γνωρίζω επί του θέματος.
Εάν κάνατε όπως λέτε οκταετές ρεπορτάζ επί της δίκης του ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΜΙΝΑ και έχετε διαφορετική άποψη από αυτήν της δικαιοσύνης γιατί δεν μας λέτε και εμάς τα σημεία που διαφωνείτε?
Το να μιλάτε αόριστα για συγκάλυψη δεν διαφωτίζει κανέναν μας.
Δεν σας απαγόρεψε κανείς να έχετε τις απόψεις σας, αλλά όταν κάποιος γράφει δημόσια είτε επαγγελματικά είτε από τρέλα, είναι υποχρεωμένος να δέχεται και κριτική για αυτά που γράφει.
Αναφερθήκατε για σαπιοκάραβα της Ελληνικής ακτοπλοΐας. Σε ποια πλοία ακριβώς αναφέρεστε?
Αυτά και τελείωσα επί προσωπικού.

Τώρα για το θέμα του ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΜΙΝΑ.
Είχαμε ένα πολύνεκρο ναυτικό ατύχημα. Χάθηκαν άδικα 80 συνάνθρωποι μας.
Καταλαβαίνω το δράμα των συγγενών των ανθρώπων που χάθηκαν.
Τίποτα δεν μπορεί να απαλύνει τον πόνο τους και είναι αντιληπτό το «μένος» τους για κάθε φυσικό πρόσωπο ή φορέα είχε σχέση με την διαχείριση και την διακυβέρνηση του Ε/Γ-Ο/Γ ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΜΙΝΑ.

Όλοι εμείς όμως που πραγματικά ξέρουμε πρόσωπα και πράγματα, ας μην ρίχνουμε λάδι στην φωτιά για λόγους εντυπώσεων.
Eχουν γίνει πάρα πολλά πράγματα και έχει βελτιωθεί πάρα πολύ η Ελληνική ακτοπλοΐα. Όσοι ταξιδεύαμε τότε και τώρα…ξέρουμε.

Επίσης όσοι από εμάς έχουν καπετανέψει, γνωρίζουν πολύ καλά, πως όσοι και όποιοι κανονισμοί και να επιβληθούν, όσοι έλεγχοι και να γίνονται όσες δικλείδες ασφαλείας και να προσπαθούμε να βάλουμε, πάντα θα υπάρχει ο αστάθμητος ανθρώπινος παράγοντας.
Πάντα θα φοβόμαστε ότι κάποιος επιβάτης ή χειρότερα κάποιος ανόητος από το πλήρωμα θα μπορούσε να πετάξει το τσιγάρο του χωρίς να το σβήσει, κάποιος θα εκτιμήσει λανθασμένα την σοβαρότητα της έχμασης ενός φορτηγού στο γκαράζ, και πάντα θα υπάρχει η πιθανότητα κάποιος αξιωματικός βάρδιας από βλακεία ή υπερβολική εμπιστοσύνη στον εαυτό του να μην τηρήσει τον κώδικα αποφυγής σύγκρουσης και να παραλλάξει έναν κάβο, μια βραχονησίδα ή μια ξέρα, χωρίς να τηρήσει την δέουσα απόσταση.

Όλοι μας είναι πιθανό κάποια στιγμή, να κάνουμε λάθη.

Το υλικό των ακτοπλοϊκών πλοίων που έχουμε στα χέρια μας, είναι εξαιρετικό.
Το στοίχημα πια είναι να τηρούμε όλοι μας τους υπάρχοντες κανονισμούς, να είμαστε άκαμπτοι με τα θέματα ασφαλείας, και να προσπαθούμε να τηρούμε συνεχή ετοιμότητα για να αντιμετωπίσουμε το ανθρώπινο λάθος ή …την ανθρώπινη βλακεία.

Μακάρι να μην ξαναζήσουμε ποτέ κανένα ναυτικό ατύχημα ή χειρότερα ναυάγιο στις Ελληνικές θάλασσες.
Ας προσπαθήσουμε για αυτό όλοι μας, με τήρηση των κανόνων και των κανονισμών και με συνεχή ετοιμότητα.
Οι Ελληνες ναυτικοί είναι οι καλύτεροι. ΜΠΟΡΟΥΜΕ.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ απόλυτα. Χαίρομαι που μερικές φορές είσαι αντικειμενικός.

Θ. Κ.

Ανώνυμος είπε...

Πες τα χρυσόστομε.
Μας εχουν φλομωσει στις μπαρουφες οι ξερολες δημοσιογραφοι.

Exantas είπε...

Συχνά, πολύ συχνά θα λέγαμε, άνθρωποι που ασχολούνται με την διαμόρφωση της κοινής γνώμης & τα ΜΜΕ, καταφέρονται αλόγιστα & άκριτα εις βάρος προσώπων, καταστάσεων ή της κοινωνίας μας,στο πλαίσιο μιας κακώς νοούμενης επαγγελματικής ή συνειδησιακής ευαισθησίας. Για λόγους κυρίως εντυπωσιασμού κάνουν επίδειξη ανοήτου, συνήθως, πνεύματος ισοπεδώνοντας τα πάντα. Θα επαναλάβουμε ....Εάν ο κακός υπολογισμός κι εκτίμηση & ο ανθρώπινος παράγοντας δεν συντελούσαν σε ένα ναυτικό ατύχημα με τόσους νεκρούς, το Express Samina θα ήταν ακόμη στην ακτοπλοΐα, αμφιβόλου ποιότητος έλεγχοι θα γίνονταν από τις γνωστές Υπηρεσίες & όλα θα "έβαιναν καλώς" & ουδείς θα μιλούσε σήμερα για τα προβλήματα & τις ελλείψεις του πλοίου αυτού. Βασιλοβάπορα (κουϊμπέκες) υπήρχαν & πάντα θα υπάρχουν, όπως "συστήματα"& "μηχανισμοί" που δεν θα επιτρέψουν την απομάκρυνση της χώρας μας από τον πυθμένα της αδιαφάνειας & της διαφθοράς.
Το μόνο που χρειάζεται το κακό για να επιτύχει είναι οι ευπρεπείς να μείνουν αδρανείς.
Με θαλασσινούς χαιρετισμούς