Το παρόν είναι προσωπικό διαδικτυακό ημερολόγιο (blog) που περιέχει αδέσμευτες, προσωπικές απόψεις και εκτιμήσεις, καθώς και σημειώσεις-καταγραφές (αναρτήσεις) ειδήσεων και θεμάτων που βρήκα από άλλους δικτυακούς τόπους και κέντρισαν το ενδιαφέρον μου.

Οι καταγραφές (αναρτήσεις) σε αυτό το προσωπικό ημερολόγιο (blog), είναι για καθαρά προσωπική μου χρήση και ρητά δηλώνεται ότι απολύτως καμιά εμπορική εκμετάλλευση δεν προκύπτει από αυτό το blog.



Παρασκευή 22 Οκτωβρίου 2010

«Απαραίτητη η εξυγίανση των ΔΕΚΟ»



«Πρέπει να επικεντρωθούμε στον πολίτη και τον καταναλωτή και να δώσουμε καλύτερες υπηρεσίες» τόνισε στο ΣΚΑΪ 100,3 ο νέος ειδικός γραμματέας ΔΕΚΟ Γιώργος Κυριακός, επισημαίνοντας ότι χρειάζεται να γίνει η εξυγίανση των ΔΕΚΟ...
.

Επανέλαβε τη δέσμευση ότι δε θα χάσουν οι εργαζόμενοι τις θέσεις τους.

Αναφερόμενος σε ορισμένες ΔΕΚΟ είπε ότι σε πολλές περιπτώσεις τα επιδόματα και οι υπερωρίες που δίνονται ξεπερνούν το ανεκτό, λέγοντας μάλιστα ότι δεν μπορεί κάποιος, για παράδειγμα, να εμφανίζει 500 ώρες υπερωρία.

Επίσης, είπε ότι το πλαφόν μισθοδοσίας που μπήκε στο δημόσιο (70.000 ετήσιο) είχε ως αποτέλεσμα να εξοικονομηθούν 200 εκατομμύρια για το 2010, ενώ τόνισε ότι έχει ζητηθεί μείωση των λειτουργικών δαπανών κατά 15% για το τρίτο τρίμηνο του 2010 και εξέφρασε την εκτίμηση ότι το 2011 «θα πάμε καλά».

Μάλιστα είπε ότι σε κάποιες ΔΕΚΟ σχετικές με τις συγκοινωνίες, το κόστος για το χιλιόμετρο κοστίζει 5 ευρώ, ενώ σε όλη την Ευρώπη κοστίζει 3 ευρώ.

Ωστόσο υπογράμμισε ότι δεν παρουσιάζουν όλες οι ΔΕΚΟ προβλήματα.

Προσέθεσε ότι μέσα στις επόμενες εβδομάδες θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί ο προϋπολογισμός για το 2011 και να έχει καταρτιστεί το σχέδιο εξυγίανσης.

Ο κ. Κυριακός δεν αναφέρθηκε σε κάποιο συγκεκριμένο σχέδιο για την αναδιάρθρωση και την εξυγίανση των ΔΕΚΟ, είπε πάντως "για παράδειγμα στα Μεταφορικά Μέσα υπάρχουν τα τρένα, τα λεωφορεία, το ΜΕΤΡΟ κλπ. Σκεφτείτε να είχαμε έναν συνδυασμό μεταφορών. Το πρώτο πράγμα το οποίο θέλουμε να κοιτάξουμε είναι ένας συνδυασμός και να χρησιμοποιήσουμε τον συνδυασμό των μεταφορών".

Πάντως δε διευκρίνισε αν μιλάμε για συγχωνεύσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια: