Το παρόν είναι προσωπικό διαδικτυακό ημερολόγιο (blog) που περιέχει αδέσμευτες, προσωπικές απόψεις και εκτιμήσεις, καθώς και σημειώσεις-καταγραφές (αναρτήσεις) ειδήσεων και θεμάτων που βρήκα από άλλους δικτυακούς τόπους και κέντρισαν το ενδιαφέρον μου.

Οι καταγραφές (αναρτήσεις) σε αυτό το προσωπικό ημερολόγιο (blog), είναι για καθαρά προσωπική μου χρήση και ρητά δηλώνεται ότι απολύτως καμιά εμπορική εκμετάλλευση δεν προκύπτει από αυτό το blog.



Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2010

Σχετικά με την ανάρτηση "Η ζημιογόνος ΔΕΚΟ ΕΘΕΛ ΑΕ με τους υψηλά αμειβομένους εργαζόμενους που επιδοτείται από τον Έλληνα πολίτη, τον αφήνει την Δευτέρα 18 Οκτώβρη χωρίς αστικές συγκοινωνίες"

Σχετικά με την ανάρτηση μου Η ζημιογόνος ΔΕΚΟ ΕΘΕΛ ΑΕ με τους υψηλά αμειβομένους εργαζόμενους που επιδοτείται από τον Έλληνα πολίτη, τον αφήνει την Δευτέρα 18 Οκτώβρη χωρίς αστικές συγκοινωνίες.   και επειδή πήρα αρκετά μηνύματα εργαζομένων, και κυρίως οδηγών λεωφορείων, που θεωρούν ότι η συγκεκριμένη ανάρτηση τους αδικεί, θα ήθελα να σημειώσω ότι παρότι οι αποδοχές μερικών από τους εργαζόμενους πιθανότατα να κυμαίνονται στα επίπεδα του μέσου εργαζόμενου στον δημόσιο τομέα., αυτό δεν αναιρεί τα ακόλουθα αναμφισβήτητα γεγονότα:....


  1. Η ΕΘΕΛ ΑΕ είναι ζημιογόνος ΔΕΚΟ και έχει πολύ μεγάλο μέσο κόστος μισθοδοσίας ανά εργαζόμενο.
  2. Είναι προφανές ότι, όπως συμπεραίνεται από την ανάγνωση των οικονομικών στοιχείων της ΕΘΕΛ ΑΕ, η εταιρεία (διαχρονικά) κακοδιοικείται και, όπως οι περισσότερες ΔΕΚΟ, είναι φυτώριο κομματικών και πολιτικών ρουσφετιών της εκάστοτε κυβερνούσας πολιτικής παράταξης και όχι μόνον.  Το αλισβερίσι αυτό ξεκινάει από την τοποθέτηση διοικητών-διευθυντών που συνήθως δεν είναι ικανοί μάνατζερ, αλλά είναι κομματικοί παράγοντες και ίσως να είναι και πολιτευτές που απέτυχαν να εκλεγούν βουλευτές, και σε πολλές περιπτώσεις καταλήγει σε προσλήψεις εργαζομένων με κριτήρια επιλογής όχι την ικανότητα τους αλλά τον αριθμό των κομματικών τους αφισοκολλήσεων. 
  3. Η συνεισφορά του μέσου Έλληνα φορολογούμενου πολίτη ο οποίος επιδότησε πέρυσι την συγκεκριμένη εταιρεία με 75.000.000 €, είναι υπερβολικά μεγάλη συγκρινόμενη με την κακή ποιότητα των παρεχομένων από την ΕΘΕΛ ΑΕ υπηρεσιών προς τους Έλληνες πολίτες.  Όσοι έχουν χρησιμοποιήσει αντίστοιχες υπηρεσίες αστικών συγκοινωνιών σε χώρες του πολιτισμένου κόσμου, έχουν διαπιστώσει τις μεγάλες ποιοτικές διαφορές των παρεχομένων υπηρεσιών σε σχέση με αυτές της ΕΘΕΛ ΑΕ.
  4. Ενδεχόμενα ο έντονος κομματισμός που κυριαρχεί στις ΔΕΚΟ, σε συνδυασμό με την μονιμότητα των υπαλλήλων της ΕΘΕΛ ΑΕ να έχει δημιουργήσει έναν σκληρό πυρήνα συνδικαλιστών οδηγών και άλλων υπαλλήλων που απασχολούνται αποκλειστικά-επαγγελματικά με τον συνδικαλισμό, και οι οποίοι μισθοδοτούνται αδρά χωρίς να οδηγούν λεωφορείο ή να παρέχουν τις υπηρεσίες για τις οποίες πληρώνονται, πιθανότατα δε σε βάρος των πραγματικά εργαζομένων συναδέλφων τους
  5. Η επιρροή των κομματικών παραγόντων της εκάστοτε κυβερνούσας παράταξης στην διοίκηση της ΕΘΕΛ, ενδεχόμενα να έχει συμβάλλει στην ανατροπή των ισορροπιών και του αριθμού των προσλαμβανομένων διοικητικών υπαλλήλων σε βάρος των πραγματικά απαραιτήτων για την ΕΘΕΛ ειδικοτήτων (οδηγών λεωφορείων και τεχνικών) . Θα ήταν ιδιαίτερα χρήσιμο να είχαν δημοσιοποιηθεί οι ειδικότητες του συνόλου των εργαζομένων στην ΕΘΕΛ για να μπορούν να εξαχθούν συμπεράσματα σε αυτό το θέμα.
  6. Τέλος, τα αστικά λεωφορεία χρησιμοποιούνται από ανθρώπους χαμηλού και μέσου εισοδήματος, και κάθε στάση εργασίας βολεμένων μονίμων υπαλλήλων των ΔΕΚΟ,  (που κάνουν εξάωρη στάση εργασίας προκειμένου να συμμετάσχουν στην γενική τους συνέλευση), συνιστά προκλητική συμπεριφορά απέναντι στον χειμαζόμενο χρήστη των λεωφορείων-μέσο Έλληνα εργαζόμενο του ιδιωτικού, και όχι μόνον, τομέα.
Κλείνοντας θα ήθελα να ζητήσω συγνώμη από κάποιους, πράγματι σκληρά εργαζόμενους, οδηγούς και τεχνικούς της ΕΘΕΛ ΑΕ οι οποίοι είναι τίμιοι, εργατικοί, σέβονται το επιβατηγό κοινό των λεωφορείων και τους οποίους αδικεί η γενικότερη εικόνα της ΕΘΕΛ ΑΕ και ίσως τους αδικεί και η ανάρτηση μου, αλλά θεωρώ ότι αποτελούν μειοψηφία και την εξαίρεση που απλώς επιβεβαιώνει τον κανόνα της κατάστασης του δημόσιου τομέα και των ΔΕΚΟ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: