Το παρόν είναι προσωπικό διαδικτυακό ημερολόγιο (blog) που περιέχει αδέσμευτες, προσωπικές απόψεις και εκτιμήσεις, καθώς και σημειώσεις-καταγραφές (αναρτήσεις) ειδήσεων και θεμάτων που βρήκα από άλλους δικτυακούς τόπους και κέντρισαν το ενδιαφέρον μου.

Οι καταγραφές (αναρτήσεις) σε αυτό το προσωπικό ημερολόγιο (blog), είναι για καθαρά προσωπική μου χρήση και ρητά δηλώνεται ότι απολύτως καμιά εμπορική εκμετάλλευση δεν προκύπτει από αυτό το blog.



Παρασκευή 22 Οκτωβρίου 2010

ΕΛΤΑ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ - Η ΑΘΛΙΌΤΗΤΑ ΤΟΥ ΤΡΟΠΟΥ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΔΕΚΟ

Δημοσιεύομαι την επιστολή αναγνώστη που λάβαμε με mail χθες Πέμπτη 21 Οκτωβρίου 2010 και αφορά τον τρόπο λειτουργίας των ΕΛΤΑ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ:....


Κατοικώ και εργάζομαι ως ιδιωτικός υπάλληλος στο Μαρούσι.

Πριν τρεις ημέρες μου ήλθε, στην παλαιά διεύθυνση κατοικίας μου στο Περιστέρι, ένα ειδοποιητήριο να για να παραλάβω ένα δέμα από το κατάστημα Περιστερίου των ΕΛΤΑ που βρίσκεται στην οδό Σοφ. Βενιζέλου 67.

Το ΕΙΔΟΠΟΙΗΤΗΡΙΟ έλεγε ότι μπορώ να παραλάβω το δέμα τις εργάσιμες και από ώρας 07.30 έως 14.00.

Σήμερα λοιπόν ζήτησα ολιγόωρη άδεια από την εταιρεία μου και το πρωί στις 07.45 βρισκόμουν έξω από το κατάστημα των ΕΛΤΑ για να παραλάβω το δέμα μου.

Βρήκα την πόρτα του καταστήματος κλειστή, οι υπάλληλοι μέσα στο κατάστημα κουβέντιαζαν μεταξύ τους και αγνοούσαν επιδεικτικά τα νεύματα μου και στην πόρτα του καταστήματος υπήρχε ένα χειρόγραφο σημείωμα που έλεγε «ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΘΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΙΣ 09.30 ΛΟΓΩ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ»

Επειδή η άδεια που είχα ζητήσει από την εταιρεία μου δεν έφτανε να περιμένω μέχρι τις 09.30 έφυγα άπρακτος. εχω τα εξής ερωτήματα:
  • Ποιο είναι αυτό το μηχάνημα του καταστήματος των ΕΛΤΑ που ήθελε συντήρηση και επέβαλε να παραμείνει το κατάστημα κλειστό και δεν μπορούσαν να μου παραδώσουν το δέμα μου?
  • Γιατί θα πρέπει σαν Έλληνας φορολογούμενος να πληρώνω τους υπαλλήλους των ΕΛΤΑ που καθόντουσαν και κουβέντιαζαν μεταξύ τους έχοντας κλειστό το κατάστημα με το πρόσχημα «της συντήρησης των μηχανημάτων»?
  • Θα με αποζημιώσει κανένας για τον χρόνο που έχασα και τον κόπο που έκανα?
  • Αυτοί οι υπάλληλοι που καθόντουσαν και κουβέντιαζαν, αγανακτώντας εμένα τον ταλαίπωρο πολίτη, θα πληρωθούν το δίωρο που δεν δούλεψαν?
  • Περιμένει κανείς να πάει αυτή η χώρα μπροστά με τέτοια συμπεριφορά των δημοσίων υπηρεσιών και των ΔΕΚΟ?
 Υπάρχει κάποιος υπεύθυνος των ΕΛΤΑ να μου πει ποιος φωτεινός μάνατζερ αποφασίζει να κλείσει ένα ολόκληρο κατάστημα (που στην ουσία παρέχει υπηρεσία χωρίς την ανάγκη οποιοδήποτε μηχανήματος) με αυτήν την γελοία δικαιολογία που ήταν αναρτημένη στην πόρτα του καταστήματος?

Σας ευχαριστώ για την φιλοξενία.

Δεν υπάρχουν σχόλια: