Το παρόν είναι προσωπικό διαδικτυακό ημερολόγιο (blog) που περιέχει αδέσμευτες, προσωπικές απόψεις και εκτιμήσεις, καθώς και σημειώσεις-καταγραφές (αναρτήσεις) ειδήσεων και θεμάτων που βρήκα από άλλους δικτυακούς τόπους και κέντρισαν το ενδιαφέρον μου.

Οι καταγραφές (αναρτήσεις) σε αυτό το προσωπικό ημερολόγιο (blog), είναι για καθαρά προσωπική μου χρήση και ρητά δηλώνεται ότι απολύτως καμιά εμπορική εκμετάλλευση δεν προκύπτει από αυτό το blog.



Παρασκευή 15 Οκτωβρίου 2010

ΕΕΝ: Ζήτησε μέτρα για την ακτοπλοϊα από τον Γ.Διαμαντίδη

Σε πολύ καλό κλίμα έγινε η συνάντηση του Προεδρείου της Ένωσης Επιχειρήσεων Ναυτιλίας (ΕΕΝ) σήμερα Παρασκευή 15-10-2010 με τον Υπουργό Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας κο Γιάννη Διαμαντίδη.

Οι εκπρόσωποι της ΕΕΝ ευχήθηκαν στον κ. Υπουργό καλή επιτυχία στο δύσκολο έργο που αναλαμβάνει δεδομένης και της οικτρής οικονομικής κατάστασης που βιώνει η ακτοπλοΐα και του ζήτησαν την άμεση λήψη μέτρων προκειμένου να επιβιώσει η ακτοπλοϊκή οικογένεια και να εξακολουθήσουν να εκτελούνται κανονικά τα δρομολόγια προς το ελληνικό νησιωτικό σύμπλεγμα και κατά την δρομολογιακή περίοδο 2010-2011.

Το προεδρείο της ΕΕΝ επικέντρωσε κατά τη συζήτηση το ενδιαφέρον του και ζήτησε από τον κ. Υπουργό ανάληψη πρωτοβουλίας για την κατά προτεραιότητα επίλυση των εξής θεμάτων – προβλημάτων :

1. Είσπραξη όλων των μη ανταποδοτικών κρατήσεων υπό των δικαιούχων τρίτων. Εξομοίωση του ΦΠΑ των Φ/Γ αυτοκινήτων με αυτή των επιβατών από 23% σε 11% καθ΄ ότι τα μεταφερόμενα αγαθά είναι είδη πρώτης ανάγκης και όχι είδη πολυτελείας.
2. Επανεξέταση της δεκάμηνης υποχρεωτικής απασχόλησης πληρωμάτων και εξέταση νομοθέτησης συστήματος επιδότησης των εισφορών προς ΝΑΤ (εργαζομένων – πλοιοκτητών) κατά τα πρότυπα των Ελληνικών κρουαζιεροπλοίων και νομοθέτηση συστήματος εταιρικού ναυτολογίου για τις πλοιοκτήτριες εταιρείες δρομολογιακών πλοίων (ελεύθερα και επιδοτούμενα).
3. Δυνατότητα παράλληλης εποχικής δρομολόγησης και στελέχωσης πλοίου (Ro-Ro – ταχύπλοο – συμβατικό) κατ΄ ελάχιστον για 4 μήνες ετησίως σε γραμμές, που εξυπηρετούνται από άλλα πλοία της αυτής διαχειρίσεως επί 10μηνης λειτουργίας.
4. Δυνατότητα 5μηνης δρομολόγησης ταχυπλόων πλοίων ετησίως με ισόχρονη στελέχωσή τους.
5. Τροποποίηση του ΠΔ 177/74 περί οργανικών συνθέσεων με την εφαρμογή συστήματος safe manning για τα επιβατηγά πλοία υπό Ελληνική σημαία κατά τα διεθνή πρότυπα.
6. Ανάληψη από το κράτος πληρωμής των ποσών, που προκύπτουν από την εφαρμογή των υποχρεωτικών εκπτώσεων για τις γραμμές που δεν λειτουργούν βάσει συμβάσεων δημόσιας υπηρεσίας (παρ. 3,4,5,6,7 και 10 ΚΥΑ αριθ. 3324.1/15/03/3-4-2003 – ΦΕΚ 438/Β/2003).
7. Απλούστευση διαδικασιών έκδοσης αποφάσεων και κατάργηση των «ΑΠΟΔΟΧΩΝ ΔΗΛΩΣΗΣ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΗΣ» ως έχουν σήμερα.

Επίσης το Προεδρείο της ΕΕΝ δεσμεύθηκε να κοινοποιήσει στον κ. Υπουργό τα αποτελέσματα ερευνητικού προγράμματος του Κέντρου Ερευνών του Πανεπιστημίου Πειραιά με θέμα: «Διερεύνηση των προβλημάτων και της οικονομικής βιωσιμότητας της Ελληνικής Επιβατηγού Ναυτιλίας με σκοπό την επιβίωση και την ανάκαμψή της κάτω από τις σύγχρονες διεθνείς και εθνικές οικονομικές εξελίξεις», ευθύς ως παραλάβει τη μελέτη.

Ο κ. Υπουργός άκουσε με ενδιαφέρον τα θέματα που επί έτη απασχολούν την επιβατηγό ναυτιλία και επιφυλάχθηκε να τα μελετήσει και αναλόγως να ενεργήσει.

Πηγή : http://www.marinews.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: