Το παρόν είναι προσωπικό διαδικτυακό ημερολόγιο (blog) που περιέχει αδέσμευτες, προσωπικές απόψεις και εκτιμήσεις, καθώς και σημειώσεις-καταγραφές (αναρτήσεις) ειδήσεων και θεμάτων που βρήκα από άλλους δικτυακούς τόπους και κέντρισαν το ενδιαφέρον μου.

Οι καταγραφές (αναρτήσεις) σε αυτό το προσωπικό ημερολόγιο (blog), είναι για καθαρά προσωπική μου χρήση και ρητά δηλώνεται ότι απολύτως καμιά εμπορική εκμετάλλευση δεν προκύπτει από αυτό το blog.



Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 2010

«Αν δεν ήμουν εγώ ο σημερινός Πρωθυπουργός θα πήγαινε στον πατέρα του φαγητό με το κατσαρολάκι στην φυλακή»

«Έτσι και σπάσει ο διάολος το ποδάρι του και μιλήσω, θα γίνει της .....»

«Αντε να μην ανοίξω το στόμα, γιατί αν το ανοίξω! θα κλάψουν μανούλες...»


«Εγώ γλύτωσα τον Ανδρέα Παπανδρέου από την φυλακή. Αν δεν ήμουν εγώ ο σημερινός Πρωθυπουργός θα πήγαινε στον πατέρα του φαγητό με το κατσαρολάκι στην φυλακή...»....

Τα παραπάνω είναι απειλές, προειδοποιήσεις ή δηλώσεις, (όπως θέλει ο καθένας τις μεταφράζει), του Γιώργου Κουρή στην εκπομπή του Τέρενς Κουίκ και έγιναν εξαιτίας του πολέμου που θεωρεί ότι δέχεται το kontra channel.

Υπενθυμίζεται ότι το ΕΣΡ απεφάνθη την Τρίτη ότι το kontra channel δεν μπορεί να μεταδίδει ενημερωτικό πρόγραμμα και επέβαλε πρόστιμο ύψους 15.000 ευρώ στον τηλεοπτικό σταθμό, καθώς ο νόμος ορίζει ότι οι σταθμοί δηλώνουν μία και μόνη φορά το περιεχόμενο του προγράμματός τους και το κανάλι πριν από 3 χρόνια δήλωσε χαρακτήρα μη ενημερωτικού προγράμματος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: