Το παρόν είναι προσωπικό διαδικτυακό ημερολόγιο (blog) που περιέχει αδέσμευτες, προσωπικές απόψεις και εκτιμήσεις, καθώς και σημειώσεις-καταγραφές (αναρτήσεις) ειδήσεων και θεμάτων που βρήκα από άλλους δικτυακούς τόπους και κέντρισαν το ενδιαφέρον μου.

Οι καταγραφές (αναρτήσεις) σε αυτό το προσωπικό ημερολόγιο (blog), είναι για καθαρά προσωπική μου χρήση και ρητά δηλώνεται ότι απολύτως καμιά εμπορική εκμετάλλευση δεν προκύπτει από αυτό το blog.



Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2010

EEΝ: «Η ΠΝΟ με τις ενέργειές της οδηγεί την ακτοπλοΐα στην χρεοκοπία»

Η Ενωση Επιχειρήσεων Ναυτιλίας μετά την ανακοίνωση της ΠΝΟ για συνέχιση των απεργιακών κινητοποιήσεων εξέδωσε ανακοίνωση όπου δίνει αναλυτικά στοιχεία για των ΣΣΕ ενώ επισημαίνει ότι «η ΠΝΟ με τις ενέργειές της οδηγεί την ακτοπλοΐα στην χρεοκοπία» και προσθέτει: .....

«Η χρεοκοπία των ακτοπλοϊκών εταιριών πορεύεται σιγά αλλά σταθερά στον δρόμο της ολοκληρωτικής καταστροφής και τότε οι Έλληνες ναυτικοί θα μείνουν πραγματικά άνεργοι για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα.
Αλλά σε αυτό το απευκταίο αποτέλεσμα θα τους έχουν οδηγήσει οι άστοχες επιλογές της ΠΝΟ.»

Αναλυτικά η ανακοίνωση αναφέρει:

«Η σημερινή ανακοίνωση της ΠΝΟ περί συνέχισης της απεργίας για ακόμη 48 ώρες αποδεικνύει ότι η εμμονή της ΠΝΟ να μην δέχεται την πρότασή μας για συζήτηση των προβλημάτων που θα βγάλουν αμφοτέρους (ΠΝΟ και ΕΕΝ) από την κρίση είναι επικίνδυνη.
Γιατί άραγε η ΠΝΟ με τις ενέργειές της οδηγεί την ακτοπλοΐα στην χρεοκοπία;
Γιατί θέλει τον αφελληνισμό της ακτοπλοΐας κατά τα πρότυπα καταστροφής της ελληνικής κρουαζιέρας;
Η σύσταση κρατικής ακτοπλοΐας μόνο οικονομικά προβλήματα θα φέρει στον Έλληνα φορολογούμενο, η δε δημιουργία της δεν θα είναι εύκολη υπόθεση, κρινόμενη εκ του γνωστού αποτελέσματος, όπου τα εγκαταλειφθέντα λόγω πτωχεύσεως επιβατηγά πλοία μετά ένα και πλέον έτος μόνο ως παλιοσίδερα θα πωληθούν για να απομακρυνθούν από τις θέσεις τους.

Ο ελληνικός λαός, ο οποίος υπέστη σοβαρή μείωση των αποδοχών του πρέπει να πληροφορηθεί τι ακριβώς αυξήσεις έλαβαν οι ναυτικοί μας τα έτη 2007, 2008 και 2009, όταν οι πλοιοκτήτριες εταιρίες μπορούσαν να χορηγήσουν αυξήσεις.

2007 - Αύξηση 5%
(μισθοί ενεργείας και πάσης φύσεως επιδόματα, πρόσθετες αμοιβές και έξτρα εργασίες).

Επιπλέον - Ηλεκτρολόγοι: Άρθρο 29 ΣΣΕ παρ. ζ.
«Για την παροχή ρεύματος από ηλεκτροδότες του πλοίου σε φ/γ ψυγεία αυτοκίνητα καταβάλλεται πρόσθεση αμοιβή 0,30€ ανά όχημα. Το συνολικό καταβαλλόμενο ποσό δεν δύναται να υπερβαίνει τα 150€ μηνιαίως.»

2008 – Αύξηση 6%
(μισθοί ενεργείας και πάσης φύσεως επιδόματα, πρόσθετες αμοιβές και έξτρα εργασίες).

Και επιπλέον επίδομα βαριάς και ανθυγιεινής εργασίας 33€. Αντίτιμο τροφής σε 18€ ημερησίως.
Ηλεκτρολόγοι: α) για παροχή ηλεκτροδότησης σε φ/γ ψυγεία από 150€ σε 200€ μηνιαίως.
β) Άρθρο 8 παρ. 8 της ΣΣΕ – Επίδομα εργασιών μηχανοστασίου & επίβλεψη κλιματιστικών μηχανημάτων από 62,03€ που ήταν το 2007, στα 120€.

Οι Μηχανικοί υπέγραψαν ξεχωριστό μνημόνιο που εκτός της αύξησης 6%, οι αμοιβές για τις έξτρα εργασίες μηχανοστασίου θα εξισωθούν με τη ΣΣΕ του 2008 με εκείνη των μεσογειακών τουριστικών πλοίων, που ήταν μεγαλύτερη δηλ. για το 2008 σε 50% και 50% για το 2009.

Άρθρο 8 παρ. 15.
«Για την εκτέλεση έξτρα εργασιών μη προβλεπομένων εις τον ειδικό πίνακα του παρόντος άρθρου καταβάλλεται μηνιαίο επίδομα στο κατώτερο πλήρωμα μηχανής συμπεριλαμβανομένου και του Υδραυλικού, 33,25€».

Άρθρο 8 παρ. 16.
Στον Α΄ Μηχανικό μηνιαίο επίδομα 149,46€ για την επίβλεψη εκτελέσεως έξτρα εργασιών.

ΝΑΥΤΕΣ: Για εργασία έχμασης των ασυνοδεύτων επικαθημένων οχημάτων + 0,30€ ανά όχημα.

2009- Αύξηση 4,1%
(μισθοί ενεργείας και πάσης φύσεως επιδόματα, πρόσθετες αμοιβές και έξτρα εργασίες).
Επιπλέον - ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ: Άρθρο 8 παρ. 12. - Ειδικό επίδομα διακυβερνήσεως 404,59€.
(Για να αποκατασταθεί η μισθολογική διαφορά μεταξύ Πλοιάρχου και Α΄ Μηχανικού υπέρ του πρώτου, η οποία προέκυψε από την παροχή επιδόματος έξτρα εργασιών Α΄ Μηχανικού από το Μνημόνιο 2008).

Και οι Μηχανικοί το επίδομα για την επίβλεψη έξτρα εργασιών από 149,46€ που πήραν το 2008, πήραν τελικά το 2009, 311,18€.

Γενικά στις αμοιβές Μηχανικών για τις έξτρα εργασίες μηχανοστασίου εξισώθηκαν με τη ΣΣΕ των μεσογειακών τουριστικών πλοίων, δηλ. επιπλέον 50% συν την αύξηση του 4,1%.

Ναύτες: Για φορτοεκφόρτωση και έχμαση των ασυνοδεύτων επικαθημένων οχημάτων 1€ ανά όχημα.

Η χρεοκοπία των ακτοπλοϊκών εταιριών πορεύεται σιγά αλλά σταθερά στον δρόμο της ολοκληρωτικής καταστροφής και τότε οι Έλληνες ναυτικοί θα μείνουν πραγματικά άνεργοι για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα.
Αλλά σε αυτό το απευκταίο αποτέλεσμα θα τους έχουν οδηγήσει οι άστοχες επιλογές της ΠΝΟ.
Η ΠΝΟ ενδιαφέρεται όπως πράττει επί σειρά ετών αποκλειστικά και μόνο για αυξήσεις σε μισθούς, επιδόματα και δώρα αδιαφορώντας εάν οι υπογράφοντες (ΕΕΝ) την ΣΣΕ θα έχουν χρήματα για να τιμήσουν την υπογραφή τους, απλά επιδιώκουν να γνωστοποιήσουν ένα ποσοστό αύξησης στους ναυτικούς δικαιολογώντας έτσι την «θέση» τους ενώ τους είναι γνωστό ότι καταδικάζουν με επιβάρυνση τόσο τον κρατικό προϋπολογισμό όσο και το ακτοπλοϊκό εισιτήριο το οποίο θα ακριβύνει αφού το κόστος δεν μπορεί να συμπιεσθεί περαιτέρω.

Χαμένοι δυστυχώς θα είναι όλοι νησιώτες, ταξιδιώτες, πλοιοκτήτες και ναυτικοί και εκείνος που ξεχειλίζει το ποτήρι είναι η ΠΝΟ με τις αδικαιολόγητες ενέργειες επιμονής της σε χορήγηση αυξήσεων».

Πηγή : marinews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: