Το παρόν είναι προσωπικό διαδικτυακό ημερολόγιο (blog) που περιέχει αδέσμευτες, προσωπικές απόψεις και εκτιμήσεις, καθώς και σημειώσεις-καταγραφές (αναρτήσεις) ειδήσεων και θεμάτων που βρήκα από άλλους δικτυακούς τόπους και κέντρισαν το ενδιαφέρον μου.

Οι καταγραφές (αναρτήσεις) σε αυτό το προσωπικό ημερολόγιο (blog), είναι για καθαρά προσωπική μου χρήση και ρητά δηλώνεται ότι απολύτως καμιά εμπορική εκμετάλλευση δεν προκύπτει από αυτό το blog.



Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2011

Σ. Μπερλουσκόνι : Δεν έχω πληρώσει ποτέ για σεξ

Ο Ιταλός πρωθυπουργός Σίλβιο Μπερλουσκόνι δήλωσε σήμερα ότι αφού πήρε διαζύγιο από τη σύζυγό του Βερόνικα Λάριο βρίσκεται σε μία σταθερή σχέση....

Μέσω μαγνητοσκοπημένου μηνύματος, που μεταδόθηκε από την ιταλική τηλεόραση, ο Καβαλιέρε κατηγόρησε τους δικαστικούς ότι έδρασαν "παρανόμως" και "απαράδεκτα" και τόνισε ότι δεν έχει πληρώσει ποτέ για να κάνει σεξ.

"Είναι παράλογο ακόμη και να σκεφτώ ότι θα πλήρωνα για να κάνω σεξ με μία γυναίκα. Είναι κάτι που δε συνέβη ποτέ στην ζωή μου. Θα το θεωρούσα υποτιμητικό" δήλωσε ο κ. Μπερλουσκόνι.

"Αφού χώρισα, αν και δεν ήθελα να το πω για να μην την εκθέσω στα μέσα ενημέρωσης, έχω μία σταθερή σχέση στοργής με ένα άτομο, το οποίο ήταν προφανώς συχνά μαζί μου αυτά τα απογεύματα και που σίγουρα δε θα είχε επιτρέψει στο δείπνο ή μετά, αυτά τα παράλογα πράγματα που ορισμένες εφημερίδες έχουν βρει ως δια μαγείας" πρόσθεσε.

Πηγή : enet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: