Το παρόν είναι προσωπικό διαδικτυακό ημερολόγιο (blog) που περιέχει αδέσμευτες, προσωπικές απόψεις και εκτιμήσεις, καθώς και σημειώσεις-καταγραφές (αναρτήσεις) ειδήσεων και θεμάτων που βρήκα από άλλους δικτυακούς τόπους και κέντρισαν το ενδιαφέρον μου.

Οι καταγραφές (αναρτήσεις) σε αυτό το προσωπικό ημερολόγιο (blog), είναι για καθαρά προσωπική μου χρήση και ρητά δηλώνεται ότι απολύτως καμιά εμπορική εκμετάλλευση δεν προκύπτει από αυτό το blog.



Σάββατο 29 Ιανουαρίου 2011

Ταλαιπωρίας.... συνέχεια για τους επιβάτες των ΜΜΜ.

Ιδιαίτερα καυτή αναμένεται η επόμενη εβδομάδα, καθώς οι εργαζόμενοι στα μέσα μαζικής μεταφοράς ξεκινούν νέο γύρο κινητοποιήσεων.

Απόφαση για 24ωρη απεργία τη Δευτέρα, πήραν το πρωί του Σαββάτου οι εργαζόμενοι σε Μετρό και Ηλεκτρικό.
Επίσης, χειρόφρενο τραβούν οι εργαζόμενοι στα λεωφορεία της ΕΘΕΛ, από τις 11 το πρωί έως τις 4 το απόγευμα της Δευτέρας, για να πραγματοποιήσουν γενική συνέλευση....

Σύμφωνα με πληροφορίες υπάρχει εισήγηση για την πραγματοποίηση 48ωρης απεργίας.

Αιφνιδιασμό καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι
Το απόγευμα της Πέμπτης κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο για την αναδιοργάνωση των αστικών συγκοινωνιών.
Από το νομοσχέδιο αφαιρέθηκε ο όρος για κατάργηση των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας, και πλέον γίνεται λόγος για αντικατάστασή τους, στο πλαίσιο των νέων οργανισμών.
Επίσης, δίνεται προτεραιότητα στην κατηγορία αποσπασμένων εργαζομένων για τις υποχρεωτικές μετατάξεις, εκτός του ομίλου ΟΑΣΑ.
Από τις μετατάξεις εξαιρούνται όσοι εργαζόμενοι θεμελιώνουν συνταξιοδοτικό δικαίωμα, το οποίο θα ασκήσουν εντός του 2011.
Το νομοσχέδιο αναμένεται αν συζητηθεί την επόμενη εβδομάδα στην επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων της Βουλής. Οι εργαζόμενοι από την πλευρά τους κάνουν λόγο για προσχηματικό διάλογο του υπουργείου και δηλώνουν ότι καταπατήθηκαν οι κόκκινες γραμμές που είχαν θέσει ως αρχή.
Δηλαδή για την κατάργηση του δημόσιου χαρακτήρα των συγκοινωνιών και την κατάργηση των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας.
Όσον αφορά το πρώτο σκέλος, το υπουργείο έχει δηλώσει επανειλημμένα ότι δεσμεύεται για το δημόσιο χαρακτήρα των αστικών συγκοινωνιών, όμως για τα άλλα δύο, είχε δηλώσει ανοιχτά την αντίθεσή του.

Πηγή : news247.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: