Το παρόν είναι προσωπικό διαδικτυακό ημερολόγιο (blog) που περιέχει αδέσμευτες, προσωπικές απόψεις και εκτιμήσεις, καθώς και σημειώσεις-καταγραφές (αναρτήσεις) ειδήσεων και θεμάτων που βρήκα από άλλους δικτυακούς τόπους και κέντρισαν το ενδιαφέρον μου.

Οι καταγραφές (αναρτήσεις) σε αυτό το προσωπικό ημερολόγιο (blog), είναι για καθαρά προσωπική μου χρήση και ρητά δηλώνεται ότι απολύτως καμιά εμπορική εκμετάλλευση δεν προκύπτει από αυτό το blog.



Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2010

Ακάλυπτες μένουν μεγάλες άγονες γραμμές στο Αιγαίο

Ακάλυπτες μένουν μεγάλες άγονες γραμμές που περιλαμβάνονται στον διαγωνισμό του πρώην υπουργείου Αιγαίου για επιδότηση..... 
Ειδικότερα δεν προσήλθε καμία ακτοπλοϊκή εταιρεία να καταθέσει αίτηση ενδιαφέροντος για τις μεγάλες γραμμές
1) Πειραιά-Ηράκλειο-Σητεία-Κάσο-Κάρπαθο-Ρόδο που είναι δύο φορές την εβδομάδα και
2) Πειραιάς-Σαντορίνη-Ανάφη-Κάσο-Κάρπαθο-Χάλκη-Ρόδο και
3) Θεσσαλονίκη-Μυτιλήνη-Χίο-Σάμο-Πάτμο-Κάλυμνο-Κω-Ρόδο.

Μόνο η Blue Star Ferries κατέθεσε αίτηση για μία γραμμή, Ρόδο-Καστελόριζο που είναι στην ουσία προέκταση γραμμής που έχει.

Πρόκειται για τον δεύτερο διαγωνισμό του υπουργείου Θαλασσίων Υποθέσεων για την κάλυψη των άγονων γραμμών της περιόδου 2010 – 2011, αρμοδιότητας της γενικής γραμματείας Αιγαίου.

Στο διαγωνισμό για τις γραμμές αρμοδιότητας του πρώην υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας, δεν εκδηλώθηκε ενδιαφέρον για την κάλυψη δύο γραμμών.

Οι ακτοπλοϊκές εταιρείες θεωρούν ότι με τα νέα οικονομικά δεδομένα είναι ασύμφορη η συμμετοχή τους στους διαγωνισμούς.

Πηγή : marinews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: