Το παρόν είναι προσωπικό διαδικτυακό ημερολόγιο (blog) που περιέχει αδέσμευτες, προσωπικές απόψεις και εκτιμήσεις, καθώς και σημειώσεις-καταγραφές (αναρτήσεις) ειδήσεων και θεμάτων που βρήκα από άλλους δικτυακούς τόπους και κέντρισαν το ενδιαφέρον μου.

Οι καταγραφές (αναρτήσεις) σε αυτό το προσωπικό ημερολόγιο (blog), είναι για καθαρά προσωπική μου χρήση και ρητά δηλώνεται ότι απολύτως καμιά εμπορική εκμετάλλευση δεν προκύπτει από αυτό το blog.



Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2010

Λ.Ευγενίδης - Δημητριάδης:Αισιόδοξος ότι οι τράπεζες και ο ιδιωτικός χρηματοπιστωτικός τομέας θα υποστηρίξουν τη ναυτιλία

Η ναυτιλία έχει να κάνει με την προσφορά και τη ζήτηση.
Αυτό τόνισε ο πρόεδρος του Ιδρύματος Ευγενίδη, Λεωνίδας Δημητριάδης Ευγενίδης, στο πλαίσιο του καθιερωμένου ετήσιου συνεδρίου του Institute of Chartered Shipbrokers Greek Branch με θέμα: «Emerging Markets, Expanding Fleets and Uncertain Finance: Greek Shipping 2011»:
«Η επιρροή διαμορφώνεται από άλλους παράγοντες, όπως η Κίνα και η Βραζιλία, το χρέος των ΗΠΑ και η κρίση των PIIGS»....

Παρ' όλα αυτά, εμφανίζεται αισιόδοξος ότι τα πράγματα κινούνται θετικά όσον αφορά στη ζήτηση. Από τη μεριά της προσφοράς, η κατάσταση είναι πιο ανησυχητική. «Ο αριθμός των παροπλισμένων container πλοίων έχει μειωθεί αλλά εξακολουθεί να υπάρχει παροπλισμένη χωρητικότητα της τάξεως των 370.000 TEU, που σημαίνει ότι υπάρχουν πολλά διαθέσιμα πλοία. Στην αγορά ξηρού φορτίου εισέρχεται ένας μεγάλος αριθμός πλοίων το 2011, που αντιπροσωπεύει το 51% της υπάρχουσας χωρητικότητας. Τα tankers συμπεριφέρονται καλύτερα, καθώς τα νέα πλοία αντιπροσωπεύουν μόνο το 23% της υπάρχουσας χωρητικότητας». Παρά ταύτα, ο κος Ευγενίδης - Δημητριάδης είναι αισιόδοξος ότι οι τράπεζες και ο ιδιωτικός χρηματοπιστωτικός τομέας θα υποστηρίξουν τη ναυτιλία και θα βρουν λύσεις στα χρηματοδοτικά προβλήματα.

Πηγή : marinews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: