Το παρόν είναι προσωπικό διαδικτυακό ημερολόγιο (blog) που περιέχει αδέσμευτες, προσωπικές απόψεις και εκτιμήσεις, καθώς και σημειώσεις-καταγραφές (αναρτήσεις) ειδήσεων και θεμάτων που βρήκα από άλλους δικτυακούς τόπους και κέντρισαν το ενδιαφέρον μου.

Οι καταγραφές (αναρτήσεις) σε αυτό το προσωπικό ημερολόγιο (blog), είναι για καθαρά προσωπική μου χρήση και ρητά δηλώνεται ότι απολύτως καμιά εμπορική εκμετάλλευση δεν προκύπτει από αυτό το blog.



Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2010

Τα λόγια της πλώρης?

Ας δούμε μερικά από τα λόγια της πλώρης στην σύγχρονη έκδοση τους.
Λοιπόν έχουμε και λέμε:....


Από την εποχή των σοβαρών επιχειρηματιών περάσαμε στην εποχή των επιχειρηματιών «μπαχαλάκηδων» (τι μου θυμίζει, τι μου θυμίζει?).

Όσο πιο μπάχαλο κάνουνε την επιχείρηση, τόσο πιο πολλά θα κονομήσει ο επιχειρηματίας «μπαχαλάκης» (τι μου θυμίζει, τι μου θυμίζει?).

Και αν την κλείσει την επιχείρηση…ακόμα καλύτερα για αυτόν (τι μου θυμίζει, τι μου θυμίζει?).

Από την εποχή της συλλογικής εκπροσώπησης περάσαμε αρχικά στην εποχή της εκπροσώπησης των «φίλων» και τελικά στην εκπροσώπηση του απόλυτου τίποτα (τι μου θυμίζει, τι μου θυμίζει?).

Από την εποχή των καραβοκύρηδων, περάσαμε στην εποχή των μούτσων (τι μου θυμίζει, τι μου θυμίζει?).

Από την εποχή της προστασίας των εργαζομένων, περάσαμε στην εποχή του… «στάχτη και μπούρμπερη» (τι μου θυμίζει, τι μου θυμίζει?).

Και φοβάμαι ότι τον πάτο του βαρελιού, δεν τον έχουμε δει ακόμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: