Το παρόν είναι προσωπικό διαδικτυακό ημερολόγιο (blog) που περιέχει αδέσμευτες, προσωπικές απόψεις και εκτιμήσεις, καθώς και σημειώσεις-καταγραφές (αναρτήσεις) ειδήσεων και θεμάτων που βρήκα από άλλους δικτυακούς τόπους και κέντρισαν το ενδιαφέρον μου.

Οι καταγραφές (αναρτήσεις) σε αυτό το προσωπικό ημερολόγιο (blog), είναι για καθαρά προσωπική μου χρήση και ρητά δηλώνεται ότι απολύτως καμιά εμπορική εκμετάλλευση δεν προκύπτει από αυτό το blog.



Σάββατο 18 Δεκεμβρίου 2010

Άφησαν τα ρουσφέτια και ζητάνε... δανεικά από βουλευτές

Αλλάζουν οι καιροί αλλάζουν και τα αιτήματα των πολιτών προς τους πολιτικούς: αντί για μια θεσούλα στο Δημόσιο ή μια καλή μετάταξη στο στρατό, πλέον οι ψηφοφόροι ζητούν... δανεικά από τους βουλευτές!....

Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Το Βήμα», όσοι συνωστίζονται στα βουλευτικά γραφεία ζητούν μεσολάβηση για να πάρουν δάνειο, να μην πληρώσουν την ΔΕΗ ή να πάρουν παράταση για την εξόφληση ενός λογαριασμού, ενώ δεν λείπουν και εκείνοι που στέλνουν τον λογαριασμό στον βουλευτή για να τον πληρώσει!

«Δεν μπορώ πλέον να κυκλοφορήσω στην πόλη αφού κάθε πέντε μέτρα κάποιος θα με σταματήσει και θα μου ζητήσει κανένα πενηντάρικο ή εκατοστάρικο δανεικά», λέει ο πρώην βουλευτής Δωδεκανήσου της ΝΔ Αν. Καραμάριος, ενώ ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Δ. Καρύδης αναφέρει: «έρχονται στο γραφείο μου ψηφοφόροι και μου ζητούν να τους δανείσω 50 ή 100 ευρώ. Φτωχός κόσμος. Όταν έχω τη δυνατότητα να τα δώσω, τους εξυπηρετώ».

Όπως αναφέρει η εφημερίδα, βουλευτής και πρώην υπουργός σε νησιωτική περιοχή έδωσε σε ψηφοφόρο επιταγή 500 ευρώ -δεν είχε «ψιλά» πάνω του ο άνθρωπος- με την προϋπόθεση όμως να την εξαργυρώσει μετά τα Χριστούγεννα.

Επίσης, στο γραφείο του βουλευτή Ευβοίας Σ. Κεδίκογλου βρέθηκαν προσφάτως μηχανολόγοι μηχανικοί, απόφοιτοι του ΕΜΠ, που του ζήτησαν να μεσολαβήσει είτε για να εισπράξουν κάποιο δάνειο είτε για να διορισθούν οπουδήποτε.

Ψηφοφόροι έχουν ζητήσει δανεικά ακόμη και από τον Πρόεδρο της Βουλής Φ. Πετσάλνικο , όπως ο ίδιος παραδέχεται, ενώ ο βουλευτής του ΛΑΟΣ Αδ. Γεωργιάδης λέει με νόημα: «έχω δώσει τόσα λεφτά, όλα αγύριστα, σε ψηφοφόρους μου που έχω χάσει τον λογαριασμό. Το μνημόνιο έκανε πολλούς ζητιάνους... Και όταν τους λέω ότι δεν έχω λεφτά, αμέσως μετά μου ζητάνε να διορίσω το παιδί τους στο Λιμενικό ή στην Αστυνομία».

Πηγή : star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: