Το παρόν είναι προσωπικό διαδικτυακό ημερολόγιο (blog) που περιέχει αδέσμευτες, προσωπικές απόψεις και εκτιμήσεις, καθώς και σημειώσεις-καταγραφές (αναρτήσεις) ειδήσεων και θεμάτων που βρήκα από άλλους δικτυακούς τόπους και κέντρισαν το ενδιαφέρον μου.

Οι καταγραφές (αναρτήσεις) σε αυτό το προσωπικό ημερολόγιο (blog), είναι για καθαρά προσωπική μου χρήση και ρητά δηλώνεται ότι απολύτως καμιά εμπορική εκμετάλλευση δεν προκύπτει από αυτό το blog.



Τρίτη 16 Νοεμβρίου 2010

Έκρηξη οργής κατά του Θανάση Λάλα - «Δεν υπάρχει για μένα στον χάρτη ο άνθρωπος αυτός»

Κάποια στιγμή είπα στον Λάλα: «Δώσε ένα σπίτι στο παιδί να μη μένουμε στο ενοίκιο. Αυτό δεν είναι μια λογική πρόταση; Δώσε μας ένα φθηνό, μη μας δίνεις αυτό που είναι στην Αναγνωστοπούλου και κάνει δισ. ή αυτό που είναι στη Ρηγίλλης ή αυτό που είναι στο Ψυχικό ή αυτό που δεν με αφήνεις να πάω, στο Πόρτο Ράφτη, εκεί όπου μεγάλωσα το παιδί μου».

Η ηθοποιός Χρύσα Ρώπα σκιαγραφεί επεισόδια της πολυτάραχης σχέσης της με τον πρώην σύντροφό της, τον δημοσιογράφο και εκδότη Θανάση Λάλα,.....
 μιας σχέσης που αρχικά οδήγησε σε γάμο και στη γέννηση του παιδιού τους, στην πορεία όμως βρέθηκε σε αδιέξοδο, με αποτέλεσμα να λήξει οριστικά πριν από δύο χρόνια ενώπιον του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών, όταν εκδικάστηκε η πολυσέλιδη αγωγή επιμέλειας και διατροφής που είχε καταθέσει η ηθοποιός κατά του δημοσιογράφου.

Ζητούσε να της καταβάλει μηνιαία διατροφή 7.200 ευρώ αντί των 1.200 ευρώ που της έδινε, επικαλούμενη τις συνθήκες κάτω από τις οποίες μεγάλωνε το παιδί τους πριν από το διαζύγιο (παραμάνες, σοφέρ, φοίτηση στο Κολλέγιο Αθηνών κ.ά.).

«Είχε συνηθίσει έναν τρόπο ζωής με νταντάδες και σοφέρ. Ολα αυτά πρέπει να του τα προσφέρει και στο μέλλον», είχε υποστηρίξει μέσω της αγωγής που είχε καταθέσει η Χρύσα Ρώπα εναντίον του Θανάση Λάλα.

«Εμπλεξα με έναν επιχειρηματικό άνθρωπο, ο οποίος ήθελε να πάρουμε ένα σπίτι εδώ, ένα σπίτι εκεί, να πουλήσουμε αυτό, να πάρουμε ένα άλλο κ.τ.λ. Εν πάση περιπτώσει, η σούμα είναι με διευθύνσεις συγκεκριμένες ότι εγώ έφτιαξα μαζί του εννέα σπίτια και ένα παιδί», αναφέρει σήμερα στο «ΟΛΑ People», αποκαλύπτοντας άγνωστα περιστατικά από τη ζωή της με τον Θανάση Λάλα στη συνέντευξη που ακολουθεί:

- Εχετε κινηθεί μέσω της δικαστικής οδού προκειμένου να διεκδικήσετε μέρος της κοινής περιουσίας που, όπως υποστηρίζετε, αποκτήσατε μαζί με τον πρώην σύζυγό σας;

Οχι φυσικά. Δεν με ενδιαφέρει να κινηθώ δικαστικά. Ημουν ξεκάθαρη. Γιατί να υπάρχει διαμάχη; Τι να διεκδικήσω; Αν κάποιος κάνει λαμογιά σε κάποιον άλλον κι αν ο ένας το κάνει ζούγκλα, ο άλλος, αν θέλει, φεύγει από τη ζούγκλα. Εγώ απλώς έφυγα από τη ζούγκλα. Τι να διεκδικήσω; Γιατί να διεκδικήσω; Εάν δεν έχει τη διάθεση κάποιος να σου παρέχει μια μικρή βοήθεια από αυτά που αποκτήσατε μαζί γιατί εσύ δεν ήσουν μάγκας, τότε να αναρωτηθείς «τι κάνουμε μαζί, παίρνουμε σπίτια, δεν παίρνουμε;», Εγώ δεν είμαι υπέρ της ιδιοκτησίας.

- Τα σπίτια που αποκτήσατε, όπως λέτε, μαζί με τον Θανάση Λάλα με ποιον τρόπο αγοράστηκαν; Πώς δημιουργήθηκε η ανάγκη για την απόκτηση ακίνητης περιουσίας;

Δεν έχω εγώ περιουσία. Με ρώτησε μια δημοσιογράφος κατά τη διάρκεια τηλεοπτικής μου συνέντευξης αν αγοράζω ακριβές τσάντες και της απάντησα: «Οχι, δεν αγοράζω, δεν έχω λεφτά για να αγοράζω ακριβές τσάντες». Στο ενοίκιο ζω. Και για να μην τρελάνω και το σύμπαν έντεκα χρόνια δεν έχω μιλήσει ποτέ και δεν έχω διεκδικήσει κάτι ούτε καν από τον πατέρα μου. Γιατί ήμουν υιοθετημένο παιδί και θα μπορούσα να διεκδικήσω και από κει νομικά και να πάρω διάφορα. Δεν ήθελα, όμως, να διεκδικήσω αν ο άλλος δεν ήθελε να μου δώσει.

- Η ακίνητη περιουσία δεν αποκτήθηκε από κοινού με τον πρώην σύζυγό σας;

Βεβαίως. Εγώ όταν είπα ότι έκανα εννέα σπίτια και ένα παιδί, το είπα λογοτεχνικά. Βεβαίως είναι πραγματικό, αλλά ήταν η σούμα της ζωής μου: ότι ύστερα από τόσα χρόνια δουλειάς και τόσον κόπο δεν φαντάστηκα ότι θα παντρευτώ έναν άνθρωπο για να τον χωρίσω μέσα σε πέντε χρόνια. Ετσι δεν είναι; Οταν θέλεις να παντρευτείς και ο άλλος θέλει να σε παντρευτεί, κάνεις παιδί μαζί του. Εμείς παντρευτήκαμε δέκα μέρες προτού γεννήσω. Είμαι εναντίον της ιδιοκτησίας και του γάμου. Θέλω πάρα πολύ, όμως, να αγαπώ και να με αγαπάει ένας άνθρωπος. Και ήθελα πάρα πολύ να κάνω παιδί και πάρα πολύ να κάνω θέατρο. Να λοιπόν που η τύχη, η καλή νεράιδα, μου τα έδωσε. Ο γάμος προέκυψε επειδή είπε ο Ψυχάρης ότι δεν είναι καλό να έχουμε παιδί και να μην είμαστε παντρεμένοι. Εγώ δεν είχα καταλάβει τότε πως πέρασα σε ένα κοινωνικό status άλλα αντ’ άλλων, το οποίο δεν εγκρίνω. Εγώ πείναγα. Επαιρνα έναν βασικό μισθό, δεν έκανα τηλεόραση, έπαιζα σε γεμάτα θέατρα, ήμουν καλή συνάδελφος, καλό ηθοποιάκι, αλλά στην αρχή έπαιρνα λίγα λεφτά.

- Δηλαδή βάλατε και οι δύο χρήματα ώστε να αποκτήσετε τα εννέα σπίτια που αναφέρετε.

Οχι, αν θέλετε ακριβώς να σας πω πώς έχει το πράγμα, ποτέ δεν είπαμε ότι θα μαζέψουμε λεφτά για να πάρουμε ένα σπίτι. Διότι εγώ δεν είπα ποτέ στη ζωή μου να αγοράσω ένα σπίτι. Απλώς, ο άντρας μου είπε: «Αυτό το σπίτι πήραμε τώρα, θέλεις να πάμε σε άλλο διότι φεύγει ο Ψυχάρης από εκεί και μας το δίνει;». Και απάντησα «Θέλω». «Θέλεις να πάρουμε και ένα στον Βαρνάβα;», με ρώτησε; «Εντάξει, να πάρουμε», του είπα.

«Να αγοράσουμε και στη Σύρο ένα σπίτι; Να αγοράσουμε και στο Πόρτο Ράφτη;». Ανοιγότανε δηλαδή. Τώρα αυτά που σας εμπιστεύομαι είναι σαν τα αβγά που σας δίνω και φοβάμαι μήπως τα σπάσετε.

«ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΤΗΚΑΝ ΣΕ OFFSHORE ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ»

- Ξεκινήσατε από κοινού να αποκτήσετε ακίνητη περιουσία παρόλο που εσείς, όπως λέτε, δεν το επιδιώξατε ποτέ;

Δεν ξεκίνησα να κάνω με κανέναν περιουσία. Ξεκίνησα να κάνω οικογένεια. Να έχω έναν άνθρωπο, να μ' αγαπάει, να τον αγαπώ, να έχω ένα παιδί, να υπάρχει εμπιστοσύνη μεταξύ μας. Κι αν κάποια μέρα ξυπνούσε και μου έλεγε «Χρυσούλα μου, δεν σε αγαπώ πια», θα έλεγα, «τι να κάνουμε, Θανασάκη μου, εγώ μπορεί να σε αγαπώ ακόμη, να χτυπήσω και το κεφάλι μου στον τοίχο και να πω: πήγαινε στην ευχή της Παναγιάς». Δεν έγινε όμως έτσι το πράγμα. Σιγά-σιγά, με το ψέμα, τα μυστικά, τις παράλληλες ζωές και με όλα αυτά ράγισε το γυαλί. Εγώ όμως όλο αυτό το διάστημα δούλευα και μεγάλωνα το παιδί μου. Οχι οι Φιλιπινέζες. Εγώ.


Πηγή : http://www.protothema.gr/thema-people/article/?aid=90540#cmnt_4781 του Φρίξου Δρακοντίδη

Δεν υπάρχουν σχόλια: