Το παρόν είναι προσωπικό διαδικτυακό ημερολόγιο (blog) που περιέχει αδέσμευτες, προσωπικές απόψεις και εκτιμήσεις, καθώς και σημειώσεις-καταγραφές (αναρτήσεις) ειδήσεων και θεμάτων που βρήκα από άλλους δικτυακούς τόπους και κέντρισαν το ενδιαφέρον μου.

Οι καταγραφές (αναρτήσεις) σε αυτό το προσωπικό ημερολόγιο (blog), είναι για καθαρά προσωπική μου χρήση και ρητά δηλώνεται ότι απολύτως καμιά εμπορική εκμετάλλευση δεν προκύπτει από αυτό το blog.



Δευτέρα 6 Δεκεμβρίου 2010

Ακτοπλοΐα: Η Attica χαράσσει δική της πορεία στα συνδικαλιστικά - Αποδέχθηκε την αύξηση μισθών 2% στους ναυτικούς

«Ο Όμιλος εταιρειών ATTICA, αποδέχθηκε την αύξηση μισθών 2% στους ναυτικούς, καταβάλλει αναδρομικά από την 1η Ιανουαρίου την μισθολογική αυτή αύξηση στα πληρώματα των πλοίων, αλλά ταλαιπωρήθηκε από τις απεργιακές κινητοποιήσεις, επειδή άλλες εταιρείες του κλάδου δεν συμφώνησαν».

Την αποκάλυψη αυτή έκανε ο Πέτρος Βέττας, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου στον οποίο ανήκουν οι εταιρείες Blue Star Ferries και Superfast Ferries. Στη διάρκειια συνέντευξης τύπου ο Π. Βέττας, τόνισε: ...

Γίναμε μάρτυρες μιας άνευ προηγουμένου αντιπαράθεσης στο χώρο της ακτοπλοΐας, με συνεχιζόμενες απεργιακές κινητοποιήσεις εκ μέρους της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) οι οποίες έληξαν με επιστράτευση των ναυτικών.

Οι θλιβερές καταστάσεις που διαδραματίστηκαν, οφείλονται στην αδυναμία επίλυσης μέσα από διάλογο των διαφορών ανάμεσα στην ΠΝΟ και την ΕΕΝ (Ένωση Επιχειρήσεων Ναυτιλίας) και στην οχύρωση των δύο πλευρών πίσω από παρωχημένες και ξύλινες «ιδεολογικές» επιχειρηματολογίες που εμπόδισαν την επίτευξη συμφωνίας για την υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας 2010» και προσέθεσε:

«Ο απόλυτος παραλογισμός υπήρξε, ότι ενώ ο Όμιλός μας, ο οποίος έχει ισχυρό μερίδιο του ακτοπλοϊκού μεταφορικού έργου, συμφώνησε με τη διεκδικούμενη αύξηση 2% έχοντας μάλιστα ήδη καταβάλει αυτήν στους ναυτικούς μας, αγνοήθηκε και από τις δύο πλευρές. Η ΠΝΟ αρνήθηκε να μας εξαιρέσει από τις απεργιακές κινητοποιήσεις χωρίς μάλιστα να μας εξηγήσει ποτέ το γιατί.»

Ο Π. Βέττας, αναφερόμενος στο παράλογο καθεστώς που επικρατεί στο χώρο της ακτοπλοΐας, πρόσθεσε:
«Δυστυχώς, τα εργασιακά θέματα στην ακτοπλοΐα συζητούνται με την ΕΕΝ, της οποίας δεν είμαστε μέλη από το 2008 και έχουμε δηλώσει πολλές φορές ότι οι τρόποι, μέθοδοι και αντιλήψεις που εκφράζονται δια του Προέδρου της Ένωσης αυτής, δεν μας αντιπροσωπεύουν. Έχουμε επιλέξει μαζί με άλλες σημαντικές εταιρείες του κλάδου να εκφράζουμε τις επιλογές μας μέσω του ΣΕΕΝ (Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας).

Μαζί με την Attica, το μεταφορικό έργο των εταιρειών που συμμετέχουν στoν ΣΕΕΝ ανέρχεται σε ετήσια βάση σε 5.000.000 επιβάτες, 500.000 Ι.Χ. οχήματα και 200.000 φορτηγά και αποτελεί το 55% περίπου της επιβατικής κίνησης των πλοίων από Πειραιά και Ραφήνα προς και από τα νησιά του Αιγαίου και την Κρήτη (εξαιρούνται τα δρομολόγια του Αργοσαρωνικού)» και προσέθεσε:

« Όσον αφορά στην ATTICA, είμαστε μία από τις μεγαλύτερες και πλέον σύγχρονες ακτοπλοϊκές εταιρείες στη χώρα, με στόχο και όραμα τη διαρκή παροχή πολύ καλών ακτοπλοϊκών υπηρεσιών στους επιβάτες. Με συνεχή και συνεπή παρουσία στις γραμμές του Αιγαίου και της Κρήτης, έως και τα πλέον απομακρυσμένα νησιά της χώρας και με στενούς δεσμούς με τους νησιώτες και τους επαγγελματίες του τόπου. Ενισχύοντας τη δέσμευσή μας, συνεχίζουμε να επενδύουμε στην ελληνική ακτοπλοΐα με νέα πλοία που χτίζουμε ώστε να συνεχίσουμε να προσφέρουμε υπηρεσίες υψηλού επιπέδου.»

Στη συνέχεια ο Π.Βέττας αναφέρθηκε στις επιχειρηματικές κινήσεις του Ομίλου:

« Δεν ανεχόμαστε να περιοριζόμαστε από πράξεις και επιλογές τρίτων παραγόντων, κάποιων εξ αυτών ξένων προς το πραγματικό ακτοπλοϊκό επιχειρείν, οι οποίοι ενδιαφέρονται μόνο για προσωπικά και μάλλον κοντόφθαλμα συμφέροντα. Δεν ανήκουμε στην ίδια κατηγορία μαζί τους και αξιώνουμε να μας αναγνωρίζεται το δικαίωμα αυτό.

Υποστηρίζουμε θερμά την πρόταση του συλλογικού μας οργάνου του ΣΕΕΝ για την επίσημη και ενεργή συμμετοχή του στη διαδικασία και υπογραφή συλλογικής σύμβασης για την ακτοπλοΐα καθώς και σε όλα τα θέματα που μας αφορούν.»

Πηγή : protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: